Optimizare site companii și startup-uri. Primul pas pentru orice start-up este reprezentat de crearea unui site și oprimizarea site-ului respectiv.
O statistică interesantă relevă că 93 la sută din experiențele online încep cu motorul de căutare.
Și ratingul dvs. în timpul unei căutări depinde de autoritatea domeniului dvs.
Acesta depinde, foarte mult de alți factori de optimizare site pentru motoarele de căutare (SEO).
Deci, cel mai bun loc pentru a începe este să investești în servicii SEO pentru website-ului tău.
Acest prim pas trebuie să facă parte din promovarea SEO și strategia de marketing online.
Vedeți aceste trucuri SEO simple (și ieftine) care vă vor ajuta să stimulați clasamentul website-urilor.
1. Conținut de înaltă calitate pentru optimizare site companii
În primul rând, algoritmul de căutare Google tinde să acorde prioritate conținutului de înaltă calitate. Un conținut valoros de înaltă calitate atrage cititorii pe site-ul dvs.
Totodată îi face să rămână pe site-ul dvs. mult mai mult.
Perioada de timp pe care cititorii o petrec pe site-ul dvs. se numește durata medie pe sesiune (average). Acest lucru ajută la creșterea clasamentului în rezultatele organice. De aici pornește optimizarea unui website pentru motoarele de căutare.
De ce? Acest lucru se datorează faptului că – cu cititorii rămân mai mult pe site-ul dvs. și cu cât mesajul pe care îl trimiteți spre Google, este mai puternic, cu atât conținutul dvs. merită consumat, adică citit de utilizatori.
În plus, dacă publicați constant conținut relevant de calitate, va aduce în continuare mai mulți vizitatori pe website-ul dvs. Acest lucru joacă un rol deosebit în îmbunătățirea clasamentului Google.
Puteți învăța să faceți optimizarea unui website singuri, sau vă puteți adresa unui specialist SEO. În cazul realizării de conținut trebuie să aveți și câteva informații generale despre SEO copywriting. Acestea vă vor ajuta la crearea unui conținut mai atractiv pentru consumatorii online.
2. Utilizați cuvinte cheie relevante în optimizarea unui site
Trebuie să înțelegeți cum caută publicul dvs. țintă. Aceasta ajută la o clasificare bună pe rezultatele organice Google.
Acest lucru ne aduce la utilizarea cuvintelor cheie dacă urmărim optimizarea unui website.
Dă-ți seama ce cuvinte cheie folosește publicul tău, care sunt relevante pentru industria ta.
Instrumente precum Google Trends, sau Planificatorul de cuvinte cheie Google, sunt foarte bune pentru a arăta ce cuvinte cheie utilizează oamenii.
După ce ați căutat cuvinte cheie relevante, creați conținut în jurul lor.
Dar asigurați-vă că, textul dvs. nu pierde valoare și sens doar pentru că doriți să adăugați cuvinte cheie pe website-ul dvs.
Nu uitați, creați conținut pentru oameni nu pentru Google. Optimizarea unui site pentru companii de la aceastră premisă trebuie să pornească.
3. Optimizare site companii concentrată pe SEO local
SEO local folosește cuvinte cheie specifice locației afacerii tale.
De exemplu, dacă startup-ul dvs. are sediul în Alba Iulia, sau publicul vizat trăiește în Alba Iulia, atunci ar trebui să utilizați cuvinte cheie care conțin cuvintele ”Alba Iulia” în ele.
Așadar, să zicem că sunteți o cafenea în Alba Iulia. Dacă doriți să faceți o clasare bună, trebuie folosite cuvinte cheie precum ”cafenea din Alba Iulia”.
Acest lucru vă va ajuta să vă clasificați pentru termeni specifici locației, ceea ce crește șansele să fiți prezentați în rezultatele căutării.
Acesta este un avantaj pentru optimizarea unui site de prezentare a afacerii dvs. Strategiile SEO pentru companii, mai ales pe plan local ajută la prezentarea acestora în mediul online.
4. Îmbunătățirea vitezei site-ului dvs.
Știți cât de frustrant este atunci când e nevoie de mult timp pentru a încărca o pagină?
De fapt, s-a descoperit că 40 la sută dintre oameni vor părăsi un site mobil care durează mai mult de trei secunde pentru a se încărca.
Ei bine, motoarele de căutare precum Google consideră că experiența utilizatorului este importantă.
Acesta este motivul pentru care viteza de încărcare a unui site este unul dintre aspectele pe care algoritmul de căutare Google le are în vedere în timp ce clasează o pagină pe rezultatele căutării.
Optimizarea unui site în acest sens se referă la partea off-page a unui site.
Instrumente precum Google Page Speed Insights, Google Analytics, W3 Total Cache și o serie de alte instrumente vă vor ajuta să îmbunătățiți viteza de încărcare a paginii.
Aceste instrumente ajută să optimizați imaginile de pe site-ul dvs. Deasemenea să comprimați codul folosit pentru proiectarea site-ului dvs., sau să vă arate factorii vinovați care fac site-ul dvs. să funcționeze cu viteza melcului.
5. Lucrați pe backlink-uri și link-uri de externe
Te-ai întrebat vreodată de ce postările de pe blog au link-uri? Ei bine, nu au fost puse acolo din întâmplare. Reprezintă încă un truc pentru optimizarea unui site.
Linkurile joacă un rol imens în îmbunătățirea clasamentului dvs. de căutare și în optimizarea unui site. Backlink-urile, de exemplu, sunt link-urile care se referă la conținutul intern relevant în blogul dvs. Linkurile externe sunt link-urile care se referă la cele din afara blogului tău.
Așa funcționează: backlink-urile vă ajută să permiteți roboților de căutare să se deplaseze cu ușurință prin site-ul dvs. Cu cât eveți mai multe backlink-uri, cu atât mai bine.
Totuși nu exagerați. În plus, va ajuta la creșterea timpului pe care cititorii îl petrec pe site-ul dvs. Acest lucru este semnificativ, dacă doriți să îmbunătățiți clasamentul dvs. de căutare.
Linkurile externe către conținut autoritar, recent și relevant vor arăta algoritmilor Google că blogul dvs. a fost bine cercetat și de înaltă calitate. Acestea ajută la îmbunătățirea clasamentului dvs.
6. Începeți să utilizați etichetele antet
Știți când întâlniți o postare excelentă pe blog? Și a fost atât de ușor și chiar amuzant de citit? Te face să vrei să citești mai mult conținut din aceeași sursă, nu? Aceasta înseamnă că ceea ce faceți pentru a ajuta la îmbunătățirea experienței utilizatorilor dvs. are, de asemenea, un efect asupra clasamentelor dvs. SEO.
Împărțirea conținutului în titluri și subtitluri vă permite să le citiți mai ușor.
7. Completați meta descrierea
Când căutați ceva în Google, rezultatele căutării vin cu un scurt fragment sau o descriere a conținutului site-ului.
După titlu, meta descrierea este următorul lucru pe care îl vedeți în timp ce căutați ceva în motorul de căutare. Optimizarea unui site include și acest mic aspect, deseori trecut cu vederea.
Majoritatea oamenilor ignoră completarea meta descrierii și permit doar afișarea primelor două linii de pe site.
Mulți dintre noi alegem cărui link să facem clic, după rezultatele căutării din meta descriere.
Atunci de ce să nu profităm de ocazie pentru a defini exact ce apare acolo? În timp ce completați meta descrierea dvs., includeți cuvintele cheie pentru care doriți să se clasifice conținutul dvs.
Permiteți descrierii să fie suficient de scurte, dar suficient de precise încât să surprindă exact ceea ce conținutul dvs. promite să ofere.
Optimizarea unui site pentru companii poate reprezenta nenumărate avantaje sub toate aspectele de marketing importante.
Servicile de optimizare site companii pot fi găsite sub diferite forme de activitate. Dvs. cunoașteți cel mai bine ce formă a serviciilor SEO este potrivită afacerii pe care o aveți.
This Post Has 0 Comments