Skip to content
SEO Copywriting in 2020

SEO Copywriting în 2020

SEO CopywritingSEO Copywriting în 2020, ce ar trebui să știm și la ce ar trebui să ne așteptăm în 2020. Nu este un secret că “prietenilor noștri” de la Google le place să-și modifice algoritmul de căutare aproape lunar sau de câteva ori pe lună.

Motorul de căutare Google, luptă necontenit pentru combaterea SPAM-ului. Deși acest model de îmbunătățire constantă este cu siguranță un motiv de sărbătoare în rândul utilizatorilor de zi cu zi, acesta poate oferi companiilor de SEO copywriting și redactorilor un pic de anxietate.

La urma urmei, dacă regulile jocului se schimbă în mod constant, cum se poate să creezi o strategie de Marketing bună? Motivele de îngrijorare în rândul companiilor din domeniul optimizare SEO, sunt destul de multe.

Problema este că astfel de companii se străduiesc să promoveze anumite brand-uri în mediul online. Dacă algoritmul se schimbă prea des, rezultatele pot fi foarte proaste uneori.

SEO Copywriting in 2020, mai sunt și vești bune…

Regulile fundamentale ale redactării SEO, sunt standard și așa vor rămâne. Nu mă înțelegeți greșit – învățarea adaptării la noile schimbări, este cu siguranță o abilitate valoroasă.

Dar la fel de importantă ca și flexibilitatea, vă puteți odihni (oarecum) ușor, știind că unele lucruri din lumea redactării SEO copywriting nu se schimbă niciodată.

Haideți să intrăm puțin în detaliu și să vedem ce ne-ar putea ajuta sau ce mai putem învăța.

În prezentarea acestui articol voi împărtăși câteva exemple de lucrări bune realizate de personalul nostru din departamentul de marketing.

Fără alte detalii, iată câteva reguli esențiale de redactare SEO, care vă vor ajuta să avansați în anul 2020:

  • Înțelegeți (și potriviți) intenția de cuvinte cheie
  • Treceți la subiect, nu “înfloriți” prea mult, pentru că textul poate deveni plictisitor
  • Abține-te de la surplusul de cuvinte cheie
  • Vorbiți limba audienței dvs., adică texul trebuie să fie relevant și cu diacritice dacă se poate
  • Creați cu grijă titlul paginii sau titlul produsului
  • Alegeți o imagine potrivită și optimizați imaginea respectivă
  • Optimizați meta tagurile
  • Adăugați cuvinte cheie auxiliare
  • Nu uitați de căutarea vocală – este foarte important!
  • Puteți apela la companii specializate în advertoriale

Înțelegeți și (potriviți) intenția cuvântului cheie sau a expresiei, cum ar fi “SEO Copywriting in 2020”

În cea mai mare parte, această listă de reguli pentru redactare SEO nu este asociată într-o ordine anume.

Nu cred că o regulă este mai importantă decât o altă regulă. Acestea fiind spuse, fiecare punct specificat mai sus, are importanța lui și nu trebuie ignorat.

Este fundamental pentru succesul dvs. în mediul online.

În câteva vorbe pentru cei care nu sunt familiarizați sau au nevoie de o actualizare:

Intenția de cuvinte cheie se referă la motivul pentru care oamenii caută cuvintele cheie pe care Dvs., vă gândiți să le vizați.

În general, există trei tipuri largi de intenții de cuvinte cheie:

  • Informațional: utilizatorul dorește să afle mai multe despre ceva, cum ar fi un subiect, produs sau industrie. Exemplu poate fi: “Imagini SEO, Optimizarea Imaginilor
  • Navigațional: utilizatorii vor să viziteze un anumit site web sau o pagină web. Exemplul poate fi: “servicii SEO, ieftine”
  • Comercial: utilizatorul vrea să cumpere un produs sau serviciu. Exemplul poate fi: “cumpăr servicii SEO”

Întrucât motorul de căutare Google, se străduiește să ofere utilizatorilor săi rezultate de căutare bune, îi răsplătește pe marketerii care se potrivesc cu intenția de cuvinte cheie.

Adică îi poziționează în topul rezultatelor organice. Dacă ați încerca să vizați expresia cheie “Imagini SEO, Optimizarea Imaginilor”, cu pagina de prețuri pentru servicii SEO, nu ați obține rezultate organice foarte bune.

De ce? Deoarece nu ați reușit să corespundeți cu intenția de cuvinte cheie.

Fie că scrieți un paragraf pentru pagina Dvs., de start, un articol pe blog sau o descriere a produsului, o redactare SEO eficientă începe cu o apreciere pentru importanța intenției de cuvinte cheie.

Gândiți-vă cu atenție la ce caută utilizatorii și apoi faceți tot posibilul să le oferiți acestora un text bun.

Treceți la subiect, nu încercați să aveți mult text de umplutură

Eu sincer recunosc că am făcut asemenea greșeli! Am făcut introduceri “cât China”.

Oricât de valabil ar putea fi un text de prezentare, atunci când vorbim despre redactare SEO, trebuie să ținem cont de obiectivul final – crearea de conținut relevant.

Conținutul relevant, la urma urmei, este chestiunea pe care Google, o pune în topul rezultatelor organice.

Noi asta urmărim, atingerea pozițiilor de top și prezentarea ideilor despre SEO Copywriting in 2020!

Deși crearea de conținut relevant se referă în mare măsură la potrivirea “intenției de cuvinte cheie”, aceasta nu este singura considerație.

De asemenea, este important să demonstrați motorului de căutare Google, că Dvs., ați adăugat conținut pertinent.

După cum am aflat încă de la începuturile SEO, o modalitate eficientă de a dovedi pertinența conținutului este să îți direcționezi cuvântul cheie principal la începutul textului.

Densitatea cuvintelor cheie

Există o diferență importantă între creșterea densității cuvintelor cheie și implicarea în ceea ce se numește “surplusul de cuvinte cheie”.

Aceasta este o practică de a direcționa excesiv cuvântul cheie principal (în exemplul nostru SEO Copywriting) în încercarea de a îmbunătăți performanța de rezultate organice.

În timp ce prima este o modalitate corectă și normală de a demonstra relevanța conținutului dvs., cea de-a doua este o formă învechită de înșelătorie.

În mod normal, noi folosim între 7 și zece expresii sau cuvinte cheie, la un conținut de 1000, de cuvinte.

Scrieți în limba audienței dvs.

Instrumentele de cercetare a cuvintelor cheie sunt minunate. Indiferent dacă sunteți marketer de conținut sau specialist PPC, instrumente precum WordStream (este gratuit) sunt deseori salvatori din multe probleme.

Încerc ați să scrieți conținut cu diacritice și de caliate. Ați văzut că traducerile efectuate de Google, sunt cu diacritice și este mult mai bine și pentru cititor.

Dacă căutați etimologia crawlerelor, nu există niciun motiv real pentru a face clic pe vreun link dacă conținutul nu este de calitate.

Tot ceea ce trebuie să știți (presupunând că veți căuta un răspuns rapid și de bază) este inclus în fragmentul prezentat, în conținutul textului respectiv.

Deci, ce înseamnă asta pentru tine și strategia de redactare SEO? Când este cazul, trebuie să aveți imagini pentru diverse paragrafe din textul prezentat.

Dacă adresați o întrebare la care puteți răspunde în câteva propoziții – de exemplu, avantajele “SEO Copywriting in 2020” – asigurați-vă că textul respectiv este inclus undeva în conținutul dvs.

Procedând astfel, vă oferiți o șansă mai bună de a câștiga fragmentul prezentat și de a încânta publicul țintă.

Chiar dacă unii nu fac clic pe articolul prezentat, cel puțin îți îmbunătățești imaginea mărcii Dvs.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top