SEO, pentru companii, ce este și cum funcționează SEO? Am creat acest simplu ghid SEO pentru companiile din România.
Una dintre cele mai mari întrebări pe care le primim de la clienții noștri din România este – ce înseamnă SEO și cum funcționează?
Pentru întreprinderile care abia încep să-și construiască site-ul sau trec printr-o reproiectare a website-ului, optimizarea pentru motoarele de căutare, sau SEO, se pot simți puțin intimidante.
Mediul online este un mod simplu și eficient din care se pot scoate informații relevante.
SEO pentru Companii, Experiența în domeniul SEO
Chiar dacă nu aveți un asociat sau o persoană cu experiență în domeniul SEO, puteți începe totuși să faceți câteva schimbări pozitive care vă vor ajuta să vă îmbunătățiți vizibilitatea în mediul online.
Cu puține cunoștințe SEO, despre cum se poate optimiza un website, puteți îmbunătăți clasamentul în rezultatele organice ale motoarelor de căutare.
În prezentarea următoarelor paragrafe, vom oferi răspunsuri la întrebările Dvs., care sperăm să vă ajute și mai exact – SEO pentru companii și cum funcționează?
Vom acoperi, de asemenea, câteva dintre elementele de bază în SEO, astfel încât să puteți înțelege mai bine cum poate afecta afacerea Dvs., în mediul online și ce ar trebuie să faceți pentru a avea un website optimizat.
Dacă sunteți aici, vă întrebați probabil ce înseamnă SEO pentru companii și cum funcționează. Haideți să începem cu prezentările de bază după care vom putea face un audit SEO!
Ce este SEO și cum funcționează?
SEO este un acronim care înseamnă defapt, optimizare pentru motoarele de căutare.
Acesta este procesul de îmbunătățire a website-ului dvs. pentru a obține trafic organic, sau trafic neplătit, din pagina cu rezultate ale motoarelor de căutare.
Cu alte cuvinte, SEO implică în realizarea anumitor modificări la nivel de website, la designul și conținutul website-ului dvs.
Aceste modificări fac website-ul dvs. mai atractiv pentru motoarele de căutare.
Aceste servicii au ca scop afișarea website-ului dvs. ca rezultat de top pe pagina cu rezultatele organice.
Deși optimizarea pentru motoarele de căutare poate deveni destul de complexă când vine vorba de toți factorii care influențează clasamentul, procesul de bază nu este la fel de greu de înțeles.
Rezultate bune pentru utilizatori
Motoarele de căutare doresc să ofere cel mai bun rezultat pentru utilizatori. Aceasta înseamnă că vor trebui să furnizeze rezultate relevante.
Pentru a face acest lucru, motoarele de căutare vor scana și vor “lua” conținut pentru a înțelege mai bine despre ce este vorba în pagina, articolul sau produsul prezentat.
Acest lucru îi ajută să ofere rezultate mai relevante celor care caută anumite subiecte sau cuvinte și expresii cheie.
În mod similar, motoarele de căutare vor scana website-ul Dvs., pentru a determina cât de ușor este pentru un utilizator să navigheze și să citească, recompensând astfel website-urile prietenoase, cu clasamente superioare în pagina de rezultate organice ale motorului de căutare.
SEO, pentru companii este procesul care trebuie parcurs și care vă asigură un loc fruntaș în topul motoarelor de căutare pentru cuvinte cheie și expresii relevante.
De exemplu, să spunem că aveți un articol despre cum se poate instala un iluminat ambiental.
Pentru a vă pune conținutul în fața persoanelor potrivite, doriți să încercați să vă optimizați acest articol pe blog, astfel încât să apară ca rezultat de top pentru oricine caută expresia „iluminat ambiental”.
Există multe avantaje ale serviciilor SEO, pentru afacerea dvs., în mediul online. Îmbunătățind SEO, puteți lucra pentru a vă extinde vizibilitatea pe motoarele de căutare.
Acest lucru vă ajută să ajungeți și să implicați mai mulți potențiali clienți.
Prin crearea de conținut mai atractiv, relevant și mai eficient, axat pe SEO, vă puteți crește șansele de a aduce un trafic organic mai direcționat.
Factorii care afectează SEO, pentru companii
Acum, pentru că știți ce este SEO și cum funcționează, aruncăm o privire la unii dintre factorii care pot afecta clasamentul dvs. de optimizare pentru motoarele de căutare.
Gigantul motoarelor de căutare Google, nu va oferi niciodată informații despre algoritmul pe care îl folosesc pentru clasarea website-urilor.
Cu toate acestea, avem o înțelegere destul de bună a unora dintre factorii care afectează clasamentele paginilor de rezultate organice (SERP).
Acești factori includ atât factori la nivel de website, cât și din afara acestuia, despre care vom discuta mai jos.
Factorii care pot afecta SEO, pentru companii
1. Marketingul de conținut
Înainte de a discuta despre factorii SEO principali, ar trebui să vorbim despre conținut.
Conținutul relevant este eficient și indispensabil. Conținutul este necesar pentru atragerea crawlerelor motoarelor de căutare, cât și pentru a ajuta compania Dvs., să facă conexiuni cu vizitatorii website-ului.
Cu cât mai multe articole care au conținut de calitate, cu atât motoarele de căutare vor fi mai active pe website și poziționarea în rezultatele organice va fi pe măsură.
În mod similar, cu cât conținutul este mai captivant și mai eficient pe site-ul Dvs., vizitatorii vor petrece mai mult timp pe site și poate chiar să facă o achiziție.
Secretul creării de conținut optimizat atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru vizitatorii website-ului, este de a crea o varietate de tipuri diferite de piese de conținut, care sunt bine scrise și pe subiecte care sunt cele mai relevante pentru Dvs., țintă.
Iată doar câteva tipuri de conținut pe care vă puteți concentra pentru a ajuta la îmbunătățirea ofertei de conținut și astfel, clasamentul motoarelor de căutare:
- Scrierea de articole pe blog
- Conținut trimis pe social media
- Ghiduri practice și îndrumări
- Videoclipuri și înregistrări audio
- Infografic sau alt conținut vizual
Un alt lucru important de luat în considerare la crearea de conținut pentru site-ul dvs. sunt cuvintele cheie și expresiile SEO.
Acestea sunt cuvinte și fraze relevante pe care un utilizator le caută în motoarele de căutare.
El introduce text, atunci când caută răspunsuri la întrebările sale sau la produsele și serviciile de care este interesat.
Rezultatele organice
Când creați conținut în jurul acestor cuvinte cheie și expresii, vă îmbunătățiți șansele de a obține un nivel mai mare pentru aceste cuvinte cheie în pagina cu rezultatele organice ale motoarelor de căutare.
Un alt factor care vă poate afecta conținutul și prin urmare, clasamentul în motoarele de căutare, este cât de nou este conținutul Dvs.
Frecvența se referă practic la cât de des compania Dvs., postează conținut nou pe website.
Totuși, crearea de conținut nou nu este singura modalitate de a vă păstra o poziționare bună în rezultatele organice.
De asemenea, vă puteți îmbunătăți conținutul prin actualizarea articolelor pe blog, rescrierea acestora pentru a le face mai eficiente sau adăugarea de informații și statistici noi în timp.
Deși crearea de conținut necesită timp și resurse, la final va fi mai mult decât plătit.
Motoarele de căutare adoră conținutul excelent iar consumatorii au nevoie de conținut de calitate pentru a înțelege mai bine valoarea pe care compania Dvs., o poate oferi.
This Post Has 0 Comments