SEO Magento – Platforma este deținută de eBay și este una dintre cele mai utilizate platforme eCommerce, de astăzi.
Dacă doriți un magazin online, puteți alege cu încredere această platforma special creată pentru companiile care doresc să își dezvolte o afacerea online.
În acest articol vom învăța despre cum să accelerați performanța platformei Magento, adică SEO Magento.
Trebuie să ne asigurăm că nu pierdem din vânzări din cauza unei rate de abandon ridicată, sau a unei experiențe nesatisfăcătoare a utilizatorului.
Când vine vorba de alegerea unui CMS sau a unei platforme eCommerce, aveți multe opțiuni.
SEO Magento, este un serviciu destul de complicat și putem spune că nu este la îndemâna oricui. Am putea alege foarte bine o platformă WordPress, cu WooCommerce.
Chiar poate fi o alegere bună, numai că această opțiune poate fi de ajutor dacă nu depășiți un număr de 2-3 mii de produse.
Ce este Woocommerce?
Woocommerce care este o extensie WordPress, un modul gratuit. Motivul pentru care o mulțime de companii aleg Magento, este că această platformă le dă mai multă încredere și tot o dată este și foarte robustă.
Putem spune că are un nivel ridicat de funcționalități și personalizare. În același timp, Magento este și foarte complicat.
Potrivit unor website-uri care susțin Magento, 15% din cele mai bune 100.000 de website-uri eCommerce, utilizează Magento.
De asemenea, cifra poate depăși 22%, dacă includem și Magento Enterprise. Magento Enterprise, este o “căruță” de bani și rar poate fi întâlnită în România. WooCommerce, are o creștere destul de mare, se apropie de 13%.
Ce spune Google Trends, despre Magento
Potrivit Google Trends, activitatea în jurul Magento este încă foarte ridicată, deoarece este lansată oficial în 2008.
Cu toate acestea, WooCommerce și Shopify au înregistrat o creștere rapidă și consistentă în ultimii 10 ani, astfel încât va fi interesant să vedem unde va fi Magento în următorii cinci ani.
Eu personal nu “iubesc”, această platformă dar a trebuit să mă specializez în SEO Magento, pentru clienții noștri care folosesc această platformă.
Optimizare SEO Magento, ce ar trebui să știm
Magento și WooCommerce, sunt cunoscute pentru că au probleme cu viteza și performanța lor degradantă în timp.
Un magazin online, trebuie să aibă funcționalități care să ajute la viteza de încărcare în browser.
Trebuie să ne asigurăm că soluția eCommerce aleasă, execută rapid cei mai importanți factori pentru vânzările dvs.
Clasamentele SEO, rata abandonului și experiența generală a cumpărătorilor, trebuie să fie pe primul plan la un magazin online.
Un exemplu la scară mai mare ar fi că dacă un website de comerț electronic realizează 50.000 de Euro pe zi, o întârziere de 1 secundă ar putea costa mai mult de un milion de Euro, pe an.
Indicat ar fi să urmăriți sfaturile specialiștilor noștri despre SEO Magento.
Instalați ultima versiune Magento
Este foarte important să rulați întotdeauna cea mai recentă versiune Magento, deoarece actualizările conțin în general, corecții de erori și îmbunătățiri ale performanței.
Este destul de greu să faceți acest lucru singur, dacă nu sunteți specialist însă, merită încercat. Înainte de tote, faceți un backup, este mult mai sigur.
Actualizarea Magento este mult mai complicată decât actualizarea WooCommerce sau Shopify.
Platforma Magento are un tutorial destul de bun despre modul în care se poate actualiza.
De asemenea, Magento are un sistem bun care vă anunță despre actualizările importante.
Acestea devin disponibile în mesajele primite la notificări/mesaje (în funcție de versiunea Magento pe care o utilizați.
Rețeaua de difuzare a conținutului, CDN
Implementarea unei rețele de distribuire pentru conținut (CDN), este una dintre cele mai ușoare căi de a vedea instantaneu timpul de încărcare redus.
Procedând astfel, vă veți asigura că oferiți imaginile produselor, fișierele JavaScript și CSS, din mai multe locații. Acestea vor fi livrate mult mai rapid cumpărătorilor.
CDN
Noi recomandăm KeyCDN, care are o integrare foarte simplă pentru Magento și Magento 2. Ambele pot fi configurate cu protocoale HTTP și HTTPS.
SEO Magento, utilizați Caching-ul
Există multe forme de cache care pot fi implementate în Magento. Mulți oameni au un succes deosebit, combinând caching-ul NGINX + APC + Memcache + Varnish.
În acest mod, website-ul se va încărca mult mai rapid. Magento vine, de asemenea, cu un modul încorporat de cache.
Din punctul nostru de vedere, soluțiile terților par să obțină rezultate mult mai bune. Asigurați-vă că toate tipurile de memorie cache sunt active prin navigare la secțiunea Sistem – Gestionare cache.
O altă formă de cache pe care o puteți utiliza este cache-ul browserului. Vedeți următoarele coduri pe care le puteți adăuga în fișierul .htaccess.
Acestea ajută la activarea compresiei Gzip și adăugarea anteturilor de expirare.
Magento2 livrează un fișier .htaccess numit .htaccess.sample, pe care îl puteți utiliza pentru a atinge același obiectiv.
Cu toate acestea, dacă utilizați o versiune mai veche de Magento, este posibil să fie necesar să adăugați aceste fragmente manual, dacă nu au fost deja definite.
Compresia Gzip, la Magento
Gzip comprimă paginile web și foile de stil la nivelul serverului înainte de a le trimite la browser. Acest lucru este valabil pentru orice model de website.
# Compress HTML, CSS, JavaScript, Text, XML and fonts AddOutputFilterByType DEFLATE application/javascript AddOutputFilterByType DEFLATE application/rss+xml AddOutputFilterByType DEFLATE application/vnd.ms-fontobject AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font-opentype AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font-otf AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font-truetype AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font-ttf AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-javascript AddOutputFilterByType DEFLATE application/xhtml+xml AddOutputFilterByType DEFLATE application/xml AddOutputFilterByType DEFLATE font/opentype AddOutputFilterByType DEFLATE font/otf AddOutputFilterByType DEFLATE font/ttf AddOutputFilterByType DEFLATE image/svg+xml AddOutputFilterByType DEFLATE image/x-icon AddOutputFilterByType DEFLATE text/css AddOutputFilterByType DEFLATE text/html AddOutputFilterByType DEFLATE text/javascript AddOutputFilterByType DEFLATE text/plain AddOutputFilterByType DEFLATE text/xml # Remove browser bugs (only needed for really old browsers) BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html BrowserMatch ^Mozilla/4\.0[678] no-gzip BrowserMatch \bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html Header append Vary User-Agent
Expire Headers, SEO Magento
Termenul de expirare header, indică browser-ului dacă trebuie să solicite un fișier de pe server sau să îl servească din memoria cache a browserului.
ExpiresActiv On ############################################ ## Adăugați implicit expirarea antetului ## http://developer.yahoo.com/performance/rules.html#expires <FilesMatch "\.(ico|pdf|flv|jpg|jpeg|png|gif|js|css|swf)$"> ExpiresDefault "access plus 1 year"
Cache pentru pagini la SEO Magento
Caching-ul paginilor este unul dintre cele mai puternice metode de accelerare Magento.
Încărcarea este servită de pe serverul web, servind paginile deja vizitate anterior din memoria cache. Acest lucru duce la o încărcare mult mai rapidă.
Există câteva extensii de cache pentru pagini disponibile pentru Magento. Noi vă recomandăm câteva dintre ele:
- Zoom Full-Page Cache
- Full Page Cache Pro
- Brim’s Full Page Cache
Activarea LiteSpeed, pe server oferă de asemenea, un produs numit LiteMage, care folosește un serviciu numit “LiteMage Hole Punching”.
Acesta desemnează anumite zone ale unei pagini care se poate schimba și apoi restul este servit din memoria cache.
This Post Has 0 Comments