SEO în 2019, Ce ar trebui să știm! Unul dintre cele mai populare subiecte de discuții (SEO), din ultimii ani.
Acest ghid final pentru tehnicile SEO, care cresc clasamentul în rezultatele organice, a fost actualizat pentru a vă informa despre tehnicile SEO, de succes, din anul curent, 2019.
SEO în 2019 și algoritmul Google
Datorită modificărilor în algoritmul Google, sau alte motoare de căutare, tehnicile și strategiile SEO, se pot schimba peste noapte.
Cel mai rău este că s-ar putea să nu știți. Strategiile SEO, neprietenoase (Hack-urile), care ți-ar fi putut aduce un rezultat din prima pagină Google, până în anul 2018, nu sunt doar învechite acum.
Ele pot chiar afecta clasamentul organic al site-ului Dvs. Mai ales dacă acele așa-numite “tehnici”, au câștigat teren pentru website-ul Dvs., în trecut.
O pedeapsă Google, este inevitabilă și este destul de grea recuperarea.
De aceea trebuie să rămâneți pe partea superioară a schimbărilor în SEO. Dacă nu, veți pierde din poziții și veți vedea concurenții Dvs., apropiindu-se și chiar vă pot depăși în rezultatele organice.
În acest articol, am defalcat tehnicile SEO, cele mai importante pentru a vă ajuta să urcați rapid în clasamentul organic și să creșteți numărul vizitatorilor.
Îmbunătățirea clasamentului organic
Înainte de a citi detaliile privind îmbunătățirea clasamentului organic pentru paginilor Dvs. Web, noi vă oferim un serviciu gratuit de testing, la care veți primi un răspuns în cel mai scurt timp.
Completați formularul “SEO în 2019” și noi vom testa website-ul Dvs., pentru expresiile sau cuvintele cheie adăugate.
Veți primi date și pentru autoritatea numelui de domeniu și autoritatea paginii.
[wpforms id=”6227″ title=”false” description=”false”]
Este de la sine înțeles că obiectivul Dvs., ca administrator de website, este ca website-ul pe care îl administrați să ajungă în partea de sus a rezultatelor organice.
Clasamentele superioare generează trafic organic și în același timp, vânzarea serviciilor sau a produselor oferite pe website.
Sună bine nu? Dar, dacă vă simțiți descurajat după o verificare a cuvintelor cheie, nu intrați în panică, noi vă putem ajuta cu detalii!
Ce ar trebui să știm despre Google
Argumentarea Google, este că dacă un utilizator petrece mai mult timp pe o anumită pagină, probabil că a găsit pagina utilă.
Motorul de căutare Google, prin înbunătățirea algoritmului, dorește doar să ofere cele mai bune rezultate organice utilizatorilor săi.
Atunci, Google va “împinge”, în poziții de top, site-urile cu conținut relevant.
Deci, cum puteți îmbunătăți experiența vizitatorilor cu site-ul dvs.? Din păcate, rata generală de respingere (când vizitatorul site-ului pleacă foarte repede), nu este la fel de simplă precum eliminarea câtorva anunțuri pop-up enervante sau poate schimbarea cromaticii.
Câteva tehnici SEO
Iată câteva tehnici SEO pe care le puteți utiliza pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și pentru a vă oferi o poziționare mai bună în rezultatele organice:
Asigurați-vă că produsele, articolele sau paginile sunt ușor de citit
Ați auzit vreodată expresia “optimizarea conținutului pentru web”?
Pentru a avea vreo șansă în creșterea clasamentului organic, trebuie să facem un pas în plus și să optimizăm conținutul pentru a fi lizibil.
De reținut: mai multe persoane care vă citesc conținutul, înseamnă o rata de respingere mai mică și automat clasamente organice mai mari.
Dar cum vă formatați conținutul pentru a fi citit mai bine? Următoarele sfaturi de optimizare pot contribui la creșterea lizibilității conținutului Dvs.:
Paragrafe mai scurte: În general, ar trebui să limităm fiecare paragraf la 2-3 propoziții.
Este chiar bine să utilizați paragrafe cu o singură propoziție însă, mie sincer nu îmi plac astfel de prezentări!
Un astfel de articol sau pagină, va arăta ciudat, doar propoziții una sub alta.
Susținerea unei idei principale
Un paragraf este un grup de propoziții înrudite, care susțin o idee principală.
Deci, dacă împărțiți un paragraf în linii individuale, ideea ta tinde să fie fragmentată și face dificilă înțelegerea punctului general.
Fără propoziții lungi
Propozițiile mai lungi, sunt greu de urmărit pe ecranul unui computer sau telefon.
Subiectele mai lungi pot funcționa bine atunci când sunt citite cu ușurință, mai ales atunci când sunt amestecate cu propoziții medii și scurte.
Un exemplu bun despre modul în care structurile de propoziții pot fi variate pentru lizibilitate, îl vedeți în acest articol.
Subtitluri
Știați că în medie, persoanele citesc doar aproximativ 30-40, o bucată de conținut în mediul online?
Puteți îmbunătăți semnificativ acest timp prin includerea subtitlurilor, pentru a facilita citirea articolului.
Utilizați mai multe subtitluri clare și informative, pentru a ghida cititorii pe pagină.
Mai puteți folosi puncte de apel care sunt evidențiate cu caractere aldine. Cititorii ar trebui să poată citi ușor articolul și să primească esența despre ceea ce prezinți.
Punctele bullet
Când aveți o mulțime de date-statistici, fapte, idei, exemple, etc., într-un singur paragraf, este mai ușor de citit atunci când le listați cu bullet points, ca în exemplul de mai jos:
- Servicii SEO
- Optimizare și promovare Web
- Articole și Documentații SEO
Scrie conținut de calitate
Toate aceste puncte prezentate mai sus, sunt lipsite de sens dacă prezentarea unui produs sau articol este slabă.
Într-adevăr, scrierea nu este neapărat legată de lungimea paragrafului sau a frazei. Un articol scris bine este despre idei grozave și prezentări convingătoare.
Folosiți link-uri interne
Folosirea link-urilor interne, aduce un plus valoare articol-ului scris.
Dacă observați, în articol-ul respectiv am făcut trimiteri către diverse servicii sau articole, de pe expresii cheie.
Aceste expresii prezintă articol-ul sau pagina către care se face trimitere. Link-ul trebui pus exact pe expresia relevantă, sau cuvântul cheie pentru care se face promovarea, sau prezentarea.
De foarte multe ori, motorul de căutare Google, consideră un link intern, ca pe un link cu valoare venit de pe alt website.
La ora actuală, backlink-urile bune sunt extrem de importante. Autoritatea numelui de domeniu și autoritatea unei pagini secundare, crește în funcție de backlink-uri.
This Post Has 0 Comments