Algoritmul Google, Modificări Martie 2019 – Google a făcut câteva modificări semnificative ale algoritmului în ultimele zile ale lunii martie 2019.
Am văzut după lansarea actualizărilor o fluctuație a clasamentelor organice, mult mai semnificativă decât actualizarea din 12 martie, când Google a confirmat update-ul respectiv.
Fluctuațiile în rezultatele organice care au început la 27 martie, încă nu se stabilizează nici la ora actuală.
Proprietarii de website-uri și webmasterii discută pe forumuri după ce traficul site-ului lor a fost afectat.
Ultima actualizare a venit ca o lovitură dublă pentru foarte multe website-uri, deoarece au pierdut traficul și clasamentul organic de două ori în aceeași lună. Urât nu?
O istorie proasta în Algoritmul Google?
Așa cum am scris pe câteva din website-urile noastre, reprezentanții Google, au o istorie destul de proastă pentru actualizările lor de algoritmi.
De obicei, criticile se termină fără să se atribuie nici un nume actualizării, dar se pare că Google, dă nume oficiale actualizărilor lor mai noi.
Liderul oficial Google, Search Liaison, a scris pe Twitter:
This week, we released a broad core algorithm update, as we do several times per year. Our guidance about such updates remains as we’ve covered before. Please see these tweets for more about that:https://t.co/uPlEdSLHoXhttps://t.co/tmfQkhdjPL
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 13 martie 2019
Ați fost lovit de actualizarea de bază din Martie 2019? Există mai multe motive pentru care un website poate pierde traficul și clasamentul după ce Google lansează o actualizare a algoritmului.
În cele mai multe cazuri, strategiile necontrolate SEO, aplicate website-ului, pentru generarea de trafic organic sau pentru alte modificări de structură, Google găsește un website mai “bun” care oferă poate un conținut de calitate mai superioară și îl plasează în top.
În ambele cazuri (SEO necontrolat sau modificări de structură), pierderea traficului poate fi recuperată prin implementarea unei strategii SEO, bine gândite.
O concentrare accentuată asupra calității și optimizării, ne va ajuta la recuperarea pozițiilor pierdute.
Analize SEO
Cu toate acestea, analizele făcute de specialiștii noștri în SEO, aduc și vești bune pentru webmasteri!
Impactul negativ al celei mai recente actualizări este mult mai mic decât la ce ne așteptam.
Interesant este faptul că există mai multe rezultate pozitive, iar discuția despre aceleași lucruri este răspândită în toate forumurile SEO, din România.
Acest lucru ne face să credem că actualizarea algoritmului din 12 Martie, este mai mult o revigorare a câtorva actualizări anterioare care ar fi putut oferi clasamente necuvenite pentru câteva site-uri web.
Foarte important, am constatat că site-urile cu autoritate mare, au primit încă o dată un impuls în traficul și clasamentul organic.
De asemenea, am constatat că website-urile, care au avut o poziție bună în rezultatele organice prin strategii de backlink-uri pe bloguri private, au fost afectate de această actualizare.
Website-urile cu backlink-uri naturale de calitate au primit poziții mai bune. Dacă dețineți un website care a fost afectat de actualizarea Google, din Martie 2019, noi vă putem ajuta.
Remedieri și eventual optimizare SEO
În timp ce actualizarea respectiva a ajutat numeroase website-uri să obțină îmbunătățiri în clasamentul organic, Google a afirmat că nu se vor crea soluții pentru paginile care nu funcționează la fel de bine.
Acest lucru ar putea fi confuz pentru unele companii SEO, pentru ca identificarea eventualelor probleme ar fi dificilă. Nu avem nici un element clar pe care să îl putem identifica și remedia imediat.
În ciuda faptului că nu există nicio soluție specifică în legătură cu ultima actualizare, este încă o strategie viabilă de a vă îmbunătăți în continuare conținutul.
Acest lucru este vital pentru a genera mai mult trafic, ceea ce poate stimula clasamentul dvs.
De asemenea, este important să vă monitorizați în mod constant toate website-urile pe care le gestionați, mai ales dacă aveți site-uri web dintr-o varietate de industrii, deoarece fluctuațiile clasamentului acestora ar varia foarte mult.
Merită, de asemenea, să vă uitați în site-urile Dvs., care nu se clasifică bine, chiar dacă aveți conținut de calitate, deoarece acestea ar putea obține un clasament mult mai mare datorită celei mai recente actualizări.
În timp ce mai multe detalii despre actualizare s-ar putea ivi în următoarele săptămâni, este mai bine să rămâi cu strategia ta dacă ai avut schimbări pozitive în clasamentul organic.
Actualmente, noi căutăm modalități noi de îmbunătățire a traficului organic.
This Post Has 0 Comments