Skip to content

Dacă sunteți ca majoritatea proprietarilor de website-uri, la un moment dat, ați întrebat cu siguranță dacă site-ul Dvs., are într-adevăr nevoie de SEO. Este o întrebare corectă, pentru că fără ceva experiență în acest domeniu nu știi cum să faci o analiză SEO.

Majoritatea traficului organic este din motoarele de căutare importante precum Google, Yahoo! sau Bing. Deși rețelele sociale și alte tipuri de trafic pot direcționa utilizatorii către website-ul Dvs., cea mai mare parte a traficului este determinat de motoarele de căutare. Această afirmație este adevărată indiferent de domeniul de activitate site-ului Dvs.

SEO și Motoarele de Căutare

Motoarele de căutare sunt puternice deoarece oferă trafic organic. Cu alte cuvinte, motoarele de căutare aduc utilizatori care caută ceea ce oferiți sau vindeți Dvs. Traficul organic direcționat, oferă venituri și expunere ca nici un alt canal de marketing online. Investiția în SEO poate avea o rată de rentabilitate mult mai mare în comparație cu alte tipuri de de marketing online.

Am crezut totdeauna în puterea serviciilor SEO, care generează trafic organic (organic înseamnă natural, trafic neplătit). Aceasta nu este doar o idee sau o opinie, este o convingere puternică. Știu cu siguranță că SEO funcționează și va funcționa atâta timp cât va exista Internet.

Statistici și informații la nivel global

Nu sunteți încă convins? Să ne uităm puțin la datele actualizate chiar astăzi 09.02.2019:

  • Există peste 4,2 miliarde de utilizatori de internet la nivel global
  • Există peste 1, 96 miliarde de website-uri în lume
  • Există peste 18 milioane de site-uri web care utilizează platforma WordPress
  • Google procesează peste 1, 95 miliarde de căutări astăzi
  • Căutarea organică conduce 56% din toți vizitatorii site-urilor de afaceri între companii și de la companii la consumatori
  • Căutarea cu plată determină o medie de 11% din trafic
  • Rețelele sociale conduc o medie de 5% din trafic
  • 89% dintre clienți încep procesul de cumpărare cu un motor de căutare
  • 51% din căutările mobile vizitează un magazin în decurs de o zi
  • 7, 8 miliarde de email-uri trimise doar astăzi
  • Aproape 2 milioane de articole scrise astăzi
  • Asăzi, Facebook are 2,5 miliarde de utilizatori activi
  • Google are 678 de milioane de utilizatori activi doar astăzi

Acestea sunt câteva statistici puternice, care arată în mod clar rezultatele căutărilor. Marketing-ul online, este încă puternic.

SEO oferă o creștere durabilă și rezultate pe termen lung

Când creați un website și plasați serviciile SEO, pe prim plan, faceți două lucruri în același timp. Dacă SEO, este aplicat așa cum trebuie, traficul organic va fi generat intr-un timp foarte scurt. Pentru ca SEO să funcționeze cu adevărat și să fie viabilă, trebuie să includă un proces de dezvoltare, după o analiză amănunțită. SEO este un efort continuu, dar unul care merită efortul în totalitate.

După crearea și finalizarea unui website, există câteva servicii standard fără de care website-ul Dvs., nu va avea succes în mediul online. Aceste servicii au legătură directă cu motoarele de căutare și partea tehnică a website-ului. Iată câteva din aceste servicii pe care nu ar trebui să le ignorați.

  • Optimizarea SEO on-page – aici discutăm despre titluri, descrieri, cuvinte cheie, tag-uri H1, H2, H3, imagini, fișiere CSS și JS, date structurate, optimizarea pentru dispozitivele mobile, etc. Vom reveni în materialele următoare la aceste subiecte.
  • Sitemap – harta website-ului va trebui adăugată în Webmaster Tools, la Google și eventual în alte motoare de căutare. Noi adăugăm sitemap-ul în Google, Bing, ASK și Yandex.
  • Articolele create pe Blog, vor trebui trimise pe rețelele de socializare. În general, compania noastră dezvolta website-uri pe platforma WordPress, datorită prețului acceptabil. Pentru această platformă există mii de plugin-uri pentru orice domeniu de activitate, statistici, SEO, etc.
Back To Top