Marketing și SEO, pe reţelele de socializare – cu ceva timp în urmă, Serviciile SEO şi marketingul online, pe reţelele de socializare erau aspecte diferite.
ldeea era ca Serviciile SEO, să atragă vizitatori şi marketingul pe reţelele de socializare să-i facă să se tot întoarcă.
La ora actuală, Serviciile SEO și marketingul pe rețelele de socializare se întrepătrund.
Google şi alte motoare de căutare cum ar fi Bing, Yahoo sau ASK, folosesc din ce în ce mai mult semnalele sociale pozitive ca factor major în clasare, în rezultatele organice.
Problema cu reţelele de socializare e că pot să devină rapid un consumator uriaş de timp.
Acest lucru se poate întâmpla “parțial”, pentru că este foarte uşor să fii distras de uitatul la diverse filmulețe, profiluri sau la destinaţii exotice care cu siguranță te atrag.
Problema este că dacă ceva te atrage, dacă urmăreşti sfatul standard, simţi că trebuie să fii peste tot în acelaşi timp.
Nu doar că te va copleşi, dar e fizic imposibil să te descurci bine şi mai presus de toate nu este necesar.
În schimb, alege una-două reţele sociale care-ţi plac şi concentrează-te pe acelea.
Vei parcurge distanţe mult mai mari prin concentrarea eforturilor tale pe o reţea care-ţi place, mai degrabă decât să simţi că trebuie să fii activ pe toate.
Reţelele de socializare din punct de vedere SEO
În momentul în care scriu acest articol, Google.ro, afişează peste 5,72 miliarde de pagini pentru sintagma „social media” (reţea de socializare), 11,54 miliarde pentru „twitter” şi 17,5 miliarde pentru „facebook”.
Aproape tot acel conţinut este menit să atragă public pentru pagina ta de Facebook sau contul de Twitter.
Mult mai puţin din acesta acoperă aducerea vizitatorilor de pe reţelele de socializare pe site-ul tău.
Iată un ghid folositor pentru a face exact asta, strategii pe care ar trebui să le foloseşti pe fiecare reţea de socializare pe care eşti activ.
Marketing și SEO, pe reţelele de socializare
Spre exemplu, persoanele care scriu articole pe website-urile noastre, în momentrul în care publică un articol, automat va distribui articolul respectiv și pe rețelele de socializare.
Dacă profilul Dvs., are un număr important de fani, vizitele pe articolul respectiv vor veni instant.
De asemenea, autoritatea website-ului poate crește prin intermediul link-ului venit din rețeaua de socializare.
La ora actuală, link-urile venite de pe rețeaua de socializare Reddit, au cea mai mare valoare.
Este bine să foloseşti o poză de profil personalizată. Niciodată nu folosi avatarul-standard, oferit de rețeaua în care activezi.
Eu spre exemplu, nu adaug niciodata un prieten dacă nu are o poză de profil. E neprietenoasă şi îţi face contul să pară fals sau spam.
Chiar dacă reprezinţi o companie, e mai bine să foloseşti un portret decât un logo sau un avatar ca poză de profil, oamenilor le place să vadă cu cine au de-a face și este destul de firesc.
Adaugă-ţi adresa website-ului la profil, pentru că și de acolo primești un backlink.
Este adevărat, nu are prea mare valoare dar dacă ai mai multe conturi pe rețele de socializare diferite, atunci avantajul este mai mare.
În cele mai multe cazuri, ar trebui să pui un link către pagina ta de start, dar dacă este necesar, ar trebui să pui linkuri direct către pagini-cheie de pe website-ul tău.
Atenție la link-uri!
Asigură-te că linkurile funcţionează! Este ceva prea important ca să rişti să se strecoare o greşeală de tastare și vă spun din experiență. De foarte multe ori greșesc URL-ul, dar noi folosim softuri speciale pentru testarea link-urilor.
Link-ul din profil determină utilizatorii să-ţi viziteze site-ul, link-ul din profil. Ce este scris în textul din biografia ta sau prezentarea ta este foarte important. Prezentarea profilului trebuie să fie scurtă și atrăgătoare, dați cel puţin un motiv pentru care cineva ar trebui să vă viziteze website-ul, ar putea să nu fie atât de evident pe cât crezi pentru cineva care nu a auzit niciodată de tine.
Nu fi tentat să cumperi urmăritori pe Twitter sau fani pe Facebook, ca să faci cifrele să “arate bine”. Nu vei obţine nicio interacţiune, vizite, venituri sau altceva, de pe urma acestor conturi. Mai important, în special Facebook şi Twitter combat acest tip de cont pentru că este considerat spam.
Comentariile pe rețelele de socializare
Verificați regulat comentariile. Nu dă bine dacă întrebările care ţi se adresează sunt lăsate fără răspuns.
Fii plăcut, politicos şi de ajutor tot timpul, chiar dacă cealaltă persoană pare incredibil de îngrozitoare sau ciudată, trebuie să te menţii prietenos şi profesionist.
Ţineți minte, răspunsul Dvs., ar putea să rămână online o lungă perioadă de timp.
Verificați de două ori înainte să publicați un articol sau comentariu. Am văzut pe Facebook, o chestie foarte ciudată.
O persoană care a pierdut un membru al familiei a postat un necrolog și câteva persoane, au dat “Like”!
Ortografia, modul de exprimare
Pe lângă verificarea ortografiei şi a gramaticii, căutați înţele-suri ascunse.
Fără limbajul trupului sau indicaţii faciale însoţitoare, ai putea să postezi accidental ceva care ar putea fi citit cu (sau fără), un strat de sarcasm sau ironie care nu a fost (sau a fost) intenţionat.
Fiți interesant înainte să publicați ceva, întrebați-vă de ce ar vrea urmăritorii mei de pe Twitter să ştie despre subiectul acesta? Dacă nu găsiți niciun motiv, renunţați la asta sau o puteți schimba.
Mai presus de toate, ţineți minte că pentru scopurile SEO, ideea nu e să fii popular pe Facebook, ci să pari popular pe Facebook.
E o distincţie subtilă, care îţi va îmbunătăţi eforturile de SEO, în timp ce-ţi va economisi ore de lucru.
Cu alte cuvinte, ţineți minte că din perspectiva SEO şi atragerii de trafic organic, ideea nu e atât de mult să dezvolţi paginile de
Facebook, cât să oferi o rampă de lansare pentru vizitarea website-ului Dvs.
This Post Has 0 Comments