Optimizare SEO, Magazin Online – compania noastră vă oferă servicii SEO, pentru magazinul Dvs., online.
Optimizarea SEO și promovarea pentru website-urile de comerț electronic se aplică în mod diferit față de celelalte website-uri.
În cazul în care alte companii pot obține rezultate organice într-un timp relativ scurt, supraviețuirea unei companii de comerț electronic depinde de o strategie de marketing digital adaptată, care aduce trafic web targetat.
Motoarele de căutare reprezintă un mediu esențial pentru creșterea traficului organic și a vânzărilor.
Serviciile noastre de SEO, pentru magazine online, încep cu cercetarea concurenței, analize SEO și aplicarea unor servicii de statistică personalizată.
În primul rănd trebuie să înțelegem afacerea dvs., audiența dvs. și motivele pentru care cumpărați aceste servicii de la noi.
Traficul organic, aduce dublarea vânzărilor
Comercianții cu amănuntul în comerțul electronic sunt, în general, sceptici atunci când li se spune că pot dubla vânzările și traficul pe site-ul lor, aplicând cele mai bune practici SEO.
O dată ce au început să exploreze ideea, există o serie de detalii despre care ar dori să afle mai multe, inclusiv creșterea vânzărilor, creșterea conversiilor, generarea unui trafic organic și mai mare.
Toate magazinele online, vor avea produse care dispar pentru totdeauna. Acestea includ produse cum ar fi îmbrăcămintea de modă și electronice de consum, care sunt în mod constant înlocuite de altele noi, alte stiluri și modele.
Site-urile de comerț electronic elimină paginile produselor respective și nu mai fac nimic.
Aceasta nu este o practică SEO bună, deoarece veți pierde valoarea SEO, a URL-urilor respective.
Persoanele care se întorc la pagină prin intermediul adresei URL vor primi, de asemenea, mesaje de eroare.
Pentru a preveni astfel de neînțelegeri, trebuie să apelați la o persoană de specialitate pentru un audit SEO tehnic, de fiecare dată când efectuați astfel de modificări la produsele Dvs.
Soluții adecvate, pentru eliminarea URL-urilor moarte
Redirecționați pagina produsului la categoria părinte. Această soluție vizează rezolvarea problemei unui vizitator, dar nu este soluția optimă.
Redirecționarea cumpărătorilor către categoria părinte îi va ajuta să găsească un alt produs relevant, care servește în același scop ca elementul depășit.
301, eedirecționați adresele URL pentru produsele care au expirat.
Dacă un nou model a înlocuit produsul expirat, folosirea unei redirecționări permanente 301 de la pagina depășită la adresa URL nouă a modelului nou, permite companiei Google să știe că doriți ca această pagină să fie clasată în locul celei vechi. Aceasta va păstra valoarea SEO a paginii.
Reutilizarea adreselor URL. Dacă vindeți produse cu aceleași specificații tehnice și numerele de model nu contează, adresele URL pot fi reutilizate.
Acest lucru va păstra autoritatea paginii și va îmbunătăți șansele de a vă clasifica pe Google.
Ștergeți permanent pagina. Dacă produsul care a expirat a fost unul de același tip și nu are înlocuiri care sunt strâns legate, este posibil să doriți să utilizați un cod de stare 410 pentru a șterge definitiv pagina.
Această metodă, le spune motoarelor de căutare că pagina este ștearsă și nu va mai fi publicată.
Unele produse au informații valoroase pentru clienții anteriori sau pentru persoanele care doresc să facă cercetări asupra produsului.
Lăsați aceste pagini așa cum sunt. Fostul cumpărător poate obține în continuare servicii, ajutor și informații din pagini.
Cum să tratați elementele care nu sunt în stoc
Există o serie de lucruri pe care le puteți face pentru a continua să faceți o vânzare, chiar dacă nu mai aveți produse în stoc.
Dacă știți că veți avea din nou produsul respectiv pe stoc într-o etapă ulterioară, pur și simplu lăsați pagina așa cum este și nu o înlocuiți, nu o ascundeți și nu o ștergeți.
De asemenea, nu redirecționați vizitatorii către alte pagini sau adăugați alte produse la acesta.
Este întotdeauna bine să listați produse alternative pe o pagină de prezentare a unui produs.
Acest lucru poate fi deosebit de util pentru cumpărători atunci când un produs nu este în stoc.
Ați putea oferi același produs în diferite culori, produse identice de la alte mărci, versiuni sau modele mai noi sau alte produse care sunt similare și corespund prețului și calității.
Oferiți servicii excelente
În timp ce cumpărătorii vor aprecia acest serviciu excelent, vor ajuta de asemenea motoarele de căutare să găsească pagini relevante și să cunoască mai bine structura site-ului.
Lăsați cumpărătorii să știe când va fi din nou în stoc produsul respectiv.
Atunci când este posibil, listați data la care vă așteptați ca articolul respectiv să fie stocat din nou, astfel încât cumpărătorii să știe când se pot întoarce să cumpere.
Furnizați un stimulent pentru cumpărători – să poată veni înapoi mai târziu, atunci când aveți din nou stoc la produsul respectiv.
Ar putea fi ceva de genul unei reduceri sau a unui mic cadou. Acest lucru poate face ca vizitatorul sau persoana interesata de produsul respectiv să simtă că merită să aștepte și să cumpere de la dvs. mai târziu.
This Post Has 0 Comments