Skip to content

Audit SEO, analiză și statistici

Serviciul nostru de audit SEO, are ca scop principal creșterea traficului organic și autoritatea website-ului Dvs. Compania noastră aplică cele mai noi strategii de optimizare SEO și Marketing Online.

Un audit SEO poate dura între 1 și 3 săptămâni. În acest timp, un specialist SEO analizează și descoperă oportunități SEO pe website-ul Dvs. Cu toate acestea, verificările bi-săptămânale sau săptămânale vă țin la curent cu progresul website-ului.

Audit SEO

Audit SEO, analiza concurenței

Anul 2020, vine cu schimbări majore în strategiile de promovare aplicate de compania noastră, pentru motoarele de căutare. Analizând anul precedent, 2019, am constatat că serviciile SEO naturale, au mult mai multă stabilitate la menținerea poziției în rezultatele organice. Ca soluție de start, am ales să oferim clienților noștri posibilitatea de a cere un audit SEO, pentru website-ul lor.

Serviciul de Audit SEO

Serviciul de audit SEO, se creează manual. Toate serviciile sunt finalizate de persoane cu experiență în acest domeniu. Iată care sunt avantajele în urma unui audit optimizare SEO:

  • Creșteți traficul în mai puțin de 60 de zile
  • Creșteți vizibilitatea în Google și alte motoare de căutare
  • Îmbunătățiți experiența cu utilizatorul și creșteți conversiile
  • Maximizați SEO pe fiecare pagină în parte
  • Obțineți recomandări specifice pentru construirea de link-uri
  • Înțelegeți modul în care se poate îmbunătăți calitatea conținutului dvs.
  • Recuperați sau evitați penalizările Google
  • Plan de acțiune personalizat – Unic pentru site-ul dvs.
  • Obțineți clasamente mai bune decât concurenții dvs.
  • Servicii SEO de implementare (opțional)
  • Aflați cum să vă optimizați SEO, website-ul Dvs.
  • Investiție cu costuri reduse și randamente ridicate

Ce servicii aplicăm, ce este inclus în pachet!

Audit SEO tehnic: Problemele SEO tehnice pot afecta în mod negativ clasamentul dvs., în rezultatele organice. Vom examina infrastructura tehnică SEO și vom face recomandări specifice cu privire la modul de rezolvare a oricăror probleme.
Auditul SEO pe pagina: Vom examina structura SEO pe pagini (inclusiv pagina de start), pentru a vă asigura că dați “semnalele” corecte algoritmilor Google.
Audit SEO pentru conținut: Este conținutul Dvs., relevant și optimizat SEO? Poate fi înțeles de motoarele de căutare și în același timp, satisface intenția utilizatorului? Utilizatorii sunt mulțumiți de conținutul Dvs.? Auditul nostru de conținut SEO vă va oferi toate răspunsurile într-o limbă pe care o puteți înțelege.
Audit SEO off-page: Vom examina backlink-urile, vom identifica legăturile toxice care ar putea afecta clasamentul Dvs., în Google și vom face recomandări specifice cu privire la modul de îmbunătățire a profilului Dvs., de link-uri.

Formular de comandă

Audit SEO, performanță și analiză

Îmbunătățiți performanța organică a website-ului dvs. în rezultatele motoarelor de căutare printr-un audit SEO. Indiferent dacă website-ul dvs. a trecut prin schimbări majore sau o perioadă de neglijare, poate fi greu să vă dați seama cum să mergeți mai departe. Avem pentru Dvs., recomandări prioritare și informații pe care le puteți implementa imediat pentru a îmbunătăți performanța site-ului.

Motivele pentru care site-ul dvs. web poate avea nevoie de un audit SEO:

Traficul organic a scăzut pe website-ul dvs., după o recentă reproiectare, redesign, migrare a site-ului, consolidare, rebranding sau alte evenimente tehnice majore, conținut sau legături.

Structura tehnică s-a învechit pe site-ul dvs. (atât tehnologie activă, cât și inactivă). De multe ori, plugin-urile și alte tehnologii pe care le utilizați pot provoca erori sau mai rău, “îngreunează” roboții motoarelor de căutare, browsere și/sau utilizatori.

Conținutul este depășit  – există cazuri în care cuvintele cheie pe care le utilizați într-o anumită pagină, să nu mai aibă relevanță.

Avantaje Audit SEO

Conținutul website-ului Dvs.

Duplicarea conținutului are loc și poate provoca probleme de indexare sau erodarea autorității paginii. Acest lucru poate reduce autoritatea generală a site-ului dvs. și face mai puțin probabil ca utilizatorii să găsească conținutul dvs. în motoarele de căutare. Conținutul blocat sau ascuns poate provoca probleme de indexare. Utilizatorii sunt mai puțin susceptibili să găsească conținutul dvs. în motoarele de căutare dacă tot conținutul dvs. nu este prezent în indexul lor.

Back To Top