Înainte de prezentarea serviciilor care pot ajuta un website, să fie bine clasat în rezultatele organice, haideți să vedem ce este SEO!
SEO este o prescurtare pentru “Search Engine Optimization”, sau optimizare pentru motoarele de căutare.
SEO este procesul de îmbunătățire (optimizare), a unui website, astfel încât acesta să fie mai ușor găsit în mediul online.
SEO se concentrează în primul rând pe îmbunătățirea clasamentului unui website în motoarele de căutare, cum ar fi Google, Yahoo și BING.
Analiză SEO, Optimizarea codului sursă
Un factor important pentru optimizarea SEO, a site-urilor web este optimizarea codului sursă. Codul nefuncțional, neoptimizat și necompresat, poate încetini timpul de încărcare a website-ului în browser și poate dilua codul-text (conținutul pe pagină).
Când optimizăm conținutul pe pagină, optimizarea este mai bine primită de Google atunci când codul site-ului web este redus la minimum. Google înțelege mai ușor semnificația semantică a unei pagini atunci când există mai puțin cod. Acest lucru ajută la îmbunătățirea clasamentelor în rezultatele organice.
Viteza de încărcare în browser
Algoritmul Google, este actualizat în permanență pentru a îmbunătăți experiența cu utilizatorul. În plus față de furnizarea de rezultate organice precise, care să răspundă la o interogare, Google, de asemenea ia în considerare și viteza de încărcare în browser a unui website.
Se pare că Google, va furniza informații despre un site mai rapid înaintea unui website mai lent, deoarece un vizitator va avea cel mai probabil o experiență mai bună cu site-ul web mai rapid. Timpii de încărcare a paginilor trebuie să fie obligatoriu sub 2,5 secunde. Important este să optimizați și imaginile adăugate în conținut.
Website responsive
Un alt factor foarte important de clasificare este și compatibilitatea cu dispozitivele mobile.
Acest lucru înseamnă că aspectul website-ului nostru trebuie să se se adapteze la tipul de dispozitiv utilizat pentru vizualizarea site-ului nostru.
Atunci când un site web este responsiv, acesta oferă o experiență mai bună pentru utilizatori.
Site-urile web care nu sunt responsive, livrează informațiile pe întreaga lățime a unei pagini, destinate practic unui calculator desktop.
În acest mod, utilizatorul trebuie să mărească sau să micșoreze imaginea website-ului, lucru foarte deranjant!
Ca factor de promovare, Google va livra un site web responsive, compatibil cu dispozitivele mobile, înaintea unui website cu probleme.
Securitate SSL/HTTPS
Google, ca și utilizatorii săi, preferă website-urile securizate. Un site web cu probleme, este un exemplu de neurmat și nesigur.
Desigur, nimeni nu vrea să-și infecteze computerul vizitând un site care nu este sigur.
Google a crescut în mod constant importanța de a avea un site securizat prin creșterea importanței site-urilor HTTPS față de cele nesecurizate, HTTP.
HTTPS, înseamnă securitate, site-ul este protejat de un certificat SSL. SSL reprezintă securizarea stratului socket.
Este un protocol de comunicații care creează o conexiune sigură între un vizitator și un site web.
Protejarea informațiilor introduse de un vizitator și primite de către site este importantă pentru Google, prin urmare, acestea vor clasifica în top un site Web protejat prin SSL (https), față de un site care nu este, adică http.
Titlurile și meta descrierile
Titlul și meta descrierea unei pagini, articol sau produs, sunt esențiale pentru o poziție bună în rezultatele organice din două motive.
Mai întâi, ambele ar trebui să conțină cuvintele cheie primare pentru care se face promovare, pentru a ajuta Google, sau alt motor de căutare să înțeleagă semnificația semantică a paginii respective.
Este cea mai bună practică să utilizați sinonime, variații de cuvinte și să modificați ordinea cuvintelor în cadrul unei expresii cheie.
O companie de servicii profesionale de SEO va ști exact cum să optimizeze cel mai bine titlurile unei pagini și meta-descrierile pentru a ajuta clasamentele Google.
Cele mai bune practici recomandate de specialiștii în domeniul servicii SEO, iau în considerare factorii de optimizare mai recenți utilizați de Google, printre care se numără și valori de implicare a utilizatorilor, cum ar fi timpul petrecut pe site, rata de respingere și rata de clic.
Atunci când Google identifică faptul că o pagină web este vizionată pentru o perioadă mai lungă de timp și există mai multă implicare a vizitatorului în site-ul respectiv, este probabil ca pagina să depășească paginile cu valori inferioare ale utilizatorilor.
Titlurile și descrierile exacte și interesante ale paginii ajută la creșterea ratei de clic și la reducerea ratei de afișare.
Heading, Titlurile H1, H2, H3
Google apreciază (și recompensează), paginile web care sunt structurate intuitiv.
Utilizarea titlurilor ajută la organizarea conținutului pe o pagină. Ca o schiță de hârtie pe termen lung, subiectele majore folosesc titluri mai proeminente.
În ceea ce privește SEO, acestea ar include etichetele pentru pozițiile H1 și H2 și ar identifica mai multe idei macro.
Atunci când se discută mai multe detalii în cadrul fiecărui subiect de bază, aceste zone de conținut utilizează antete mai puțin proeminente, cum ar fi H3 și H4.
Utilizarea corectă a etichetelor antetului este foarte importantă pentru clasamente.
Am experimentat de mai multe ori o imbunătățire imensă în topul website-urilor, doar printr-o simplă schimbare de H1 pe pagina de start.
Furnizorii de servicii SEO știu cum să optimizeze și să utilizeze titlurile pentru a ajuta la îmbunătățirea clasamentului Google.
Conținutul, textul de prezentare
Conținutul (textul), unei pagini web, este de asemenea esențial pentru clasarea potențială a paginii respective.
După cum am menționat mai sus, Google urmărește valori de utilizare a vizitatorilor, precum și timpul petrecut pe pagină sau rata de renunțare.
În cele din urmă, conținutul pe pagină trebuie să ofere vizitatorului valoare, relevanță. Este foarte plictisitor să găsești doar listarea serviciilor, fără o prezentare mai detaliată.
Atunci când se include text relevant și avantajele sau valoarea acestor servicii vor crește în ochii vizitatorului.
Când pagina este concisă, are un aspect atrăgător și folosește conținuturi bogate (video, grafică etc.), care îmbunătățesc implicarea vizitatorilor, atunci timpul petrecut pe pagina respectiva va fi mult mai mare.
This Post Has 0 Comments