Skip to content
SEO 2019, Instrumente și statistici

SEO 2019, Instrumente și statistici

La începutul fiecărui an, am creat o analiză a anului precedent despre schimbările majore în algoritmul motorului de căutare Google și în general despre SEO.

Anul 2018, a venit cu foarte multe schimbări. Am experimentat o nouă consolă de căutare Google, cu limite noi de accesare, cu crawlere, câteva îmbunătățiri ale produselor Google, o mulțime de actualizări ale algoritmilor Google și mai mulți factori de clasificare adăugați în algoritmul Google.

Tot ceea ce sa întâmplat anul trecut poate fi un punct de declanșare pentru SEO 2019, deci trebuie să vă concentrați pe SEO în acest an. SEO este o strategie pe termen lung care vă va aduce beneficii pe termen lung.

Are un impact notabil asupra afacerii Dvs.

Probabil că ați auzit sau poate v-ați întrebat “În cât timp voi fi clasat pe locul 1 pentru cuvintele cheie?”.

Am discutat cu o mulțime de proprietari de companii care au început să aplice diverse servicii SEO, dar după o luna sau doua, au renunțat.

Motivul a fost “SEO nu funcționează” sau “Nu am obținut rezultatele necesare pentru a justifica investiția.”

SEO 2019, o afacere online

Dacă începeți o afacere online, sau creați un website nou pentru afacerea respectivă, este foarte important să știți că veți vedea rezultate bune în organic, peste aproximativ 6 până la 12 luni.

S-ar putea să pară o perioadă mare de timp pentru unii, dar dacă serviciile SEO, sunt aplicate corect, rezultatele bune vor fi stabile pe o perioadă îndelungată.

Acest lucru poate avea o importanță foarte mare pentru întreprinderile mici care se luptă să apară în rezultatele organice ale motoarelor de căutare.

Dacă aveți deja o afacere în mediul online, atunci ar trebui să știți cât de importantă este păstrarea portofoliului Dvs. și generarea de conversii.

Vizibilitatea în rezultatele organice este un avantaj deosebit pentru obținerea de rezultate. SEO vă poate ajuta oferindu-vă vizibilitate în SERP’s, dar trebuie să investiți în acesta – timp și bani.

Este SEO, rentabil?

SEO aduce o rentabilitate mare a investiției dacă aveți un buget sănătos și un proces în desfășurare, de minim6-12 luni.

Bugetați între 6 și 12 luni în SEO, în caz contrar riscați să pierdeți bani și mai bine utilizați acel buget pentru alte servicii.

Plătirea pentru doar câteva luni nu va aduce rezultatele dorite decât foarte rar și veți fi ca și cum ați arunca bani pe fereastră.

Statisticile din mediul online, arată că peste 40% din venituri sunt captate de traficul organic.

O investiție în SEO este o investiție în viitorul afacerii dvs. Este o strategie pe termen lung, așa cum am menționat mai înainte și nu ar trebui văzută ca o modalitate de promovare imediată.

Un plan de lungă durată vă va aduce rentabilitate în investiția făcută, deoarece SEO este o strategie de marketing online cu una dintre cele mai bune ROI-uri.

Ce factori ar trebui să luăm în considerare!

Există o mulțime de factori care ar trebui luați în considerare atunci când ne gândim la SEO.

Aveți nevoie de expertiză (audit SEO) și de un plan fezabil pentru a obține rezultate bune în SEO.

Rezultatele organice sunt sursa de trafic cea mai importantă. O mulțime de studii consolidează valoarea căutării organice și importanța acesteia.

Iată cum arată o statistică a surselor de trafic:

  • 51% din traficul de site-uri web provine din căutarea organică
  • 10% din anunțurile plătite
  • 5% din rețelele sociale
  • 34% din celelalte surse

Vizibilitatea în rezultatele organice este un avantaj deosebit. Motorul de căutare Google, deține o parte semnificativă din piața de căutare decât Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo și altele.

Știm cu toții importanța unui site de încredere – un site pe care toată lumea îl place este întotdeauna plăcut și de Google.

Calitatea și optimizarea SEO, constantă a site-ului este o sursă de încredere pentru Google și va fi recompensat cu o poziționare mai bună în rezultatele organice.

Există peste 40.000 de interogări de căutare în fiecare secundă, în medie, pe Google, ceea ce reprezintă 3,5 miliarde de căutări pe zi.

Poate fi ieftin dacă luăm în considerare un plan de 6 luni.

Pentru SEO, trebuie să investești mai mulți bani în prima fază, în comparație cu alte metode de publicitate plătite, în care trebuie să plătiți de la o lună la alta, dacă doriți să continuați și să primiți trafic pe website-ul Dvs.

Serviciile SEO, sau anunțurile plătite?

Anunțurile plătite în comparație cu serviciile SEO, au un timp mai scurt pentru returnarea conversiei însă, afacerea Dvs., ar trebui să investească tot timpul pentru a avea rezultate bune.

Atâta timp cât veți continua să plătiți pentru rezultate, le veți obține dar pe termen lung, nu este la fel de echitabil ca SEO.

SEO convertește mai eficient, SEM are mai multă “viteză”.

Foarte multe companii nu investesc în optimizarea website-ului, deoarece la început investiția este mai mare și majoritatea doresc să caute alternative mai ieftine, care din păcate, nu au continuitate și stabilitate.

SEO vă poate oferi o mulțime de date, analize și statistici de viitor pentru website-ul dvs.

Orice companie sau persoana care are experiență în domeniul SEO, va incepe prin a găsi punctele slabe ale site-ului, care din punctul nostru de vedere, nu ar trebui sa fie o mare provocare.

Instrumente, statistici, experiența cu utilizatorul

Există instrumente care vă pot ajuta să urmăriți performanța site-ului dvs.

Consola de căutare Google furnizează date referitoare la paginile care au cea mai bună performanță, eventualele probleme legate de mobile în ceea ce privește conținutul Dvs. pe site și indexabilitatea.

SEO 2019, înseamnă sigur încredere și credibilitate mai mult ca niciodată, cu cea mai recentă migrare către HTTPS.

Asta înseamnă că scopul SEO, ar trebui să fie acela de a construi încredere și credibilitate pentru Google și către utilizator.

Experiența utilizatorilor și SEO implică împreună succesul afacerii în mediul online.

În trecut SEO, era mai simplu, rezultatele veneau mult mai repede cu ceva experiență. Acum, utilizatorul de internet joacă unul dintre cele mai importante roluri.

Trebuie să cunoașteți foarte bine publicul Dvs. țintă și să construiți autoritate pentru website-ul Dvs. În acest fel, veți avea ocazia să cuantificați eforturile Dvs. de Marketing Online.

Este evident că toată lumea dorește trafic organic, încredere și credibilitate, dar puțini oameni știu cu adevărat că UX (User Experience), este implicat în acest proces.

Dacă câștigi încredere și credibilitate, site-ul tău va câștiga autoritate, dar autoritatea nu vine ușor, necesită timp.

Pentru aceasta, trebuie să oferiți informații valoroase, să aveți un site curat și ușor de utilizat.

Este nevoie de timp, de răbdare, de efort pentru a-ți face audiență în brandul tău și în conținutul pe care îl furnizezi.

Design-ul web, cum ar fi navigarea ușoară și structura site-ului, reprezintă un punct de pornire în orice afacere online.

Este foarte important să aveți conținut și descrieri relevante pentru fiecare secțiune a meniului și pentru fiecare pagină pe care o prezentați.

Vorbiți limba utilizatorului, în caz contrar, utilizatorul se va simți dezorientat și va părăsi website-ul.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top