Link Building, metode și informații
Un număr rezonabil de backlink-uri funcționale către website-ul Dvs., este direct proporțional cu valoarea conținutului pe care îl furnizați utilizatorilor.
Dacă produsele, serviciile oferite de compania Dvs. și informațiile publicate pe website, au conținut relevant, foarte multe persoane vor distribui link-uri către website-ul Dvs.
Aceasta este formula perfectă pentru o structură organică de backlink-uri – una dintre cele mai complicate strategii SEO, dar și foarte valoroasă.
Ce ar trebui să știm despre Link Building!
Nu credeți în rezultatele imediate promise de unii “experți” în domeniul SEO. Astfel de acțiuni sunt suspecte de Google, riscante și nesustenabile. În SEO, dacă doriți să obțineți o bună performanță pe termen lung, trebuie să lucrați din greu, pas cu pas, concentrându-vă asupra serviciilor valoroase și nevoilor clienților.
Doriți să obțineți legături naturale? Apelați la serviciile noastre de link building!
Pe lângă stabilirea strategiilor de construire a legăturilor naturale (backlink-uri), este foarte important să analizați legăturilor interne (link-urile) și externe ale site-ului Dvs. Optimizarea SEO on-page, structura website-ului, autoritatea numelui de domeniu, autoritatea paginii, scorul SPAM, etc., sunt extrem de importante.
Aplicate atât ca parte a optimizării SEO on-page, cât și ca optimizare externă, tehnicile de link building (construire a legăturilor), necesită respectarea anumitor reguli care se referă la structura și prioritizarea corectă a link-urilor, gradul de încredere, autoritatea online și calitatea informațiilor.
Trebuie să știți că backlink-urile sunt semnale valoroase de popularitate pentru site-ul Dvs. și una dintre cele mai bune căi de a atrage trafic organic. Nu ezitați să ne contactați pentru aplicarea unui serviciu profesionist de link building.
Cum funcționează serviciile de link building?
Există în esență două moduri de a dezvolta link-uri către website-ul dvs. Discutăm despre link-urile interne și externe. Link-urile externe sunt mai greu de obținut deoarece provin de pe alte website-uri, cu sau fără autoritate.
Link-urile interne sunt mai ușor de acumulat pentru că sunt adăugate de Dvs. sau webmaster. Este nevoie doar de puțin timp și de o planificare atentă pentru a vă spori utilizarea legăturilor interne și pentru a stimula SEO.
Legăturile interne sunt link-urile venite de la pagini secundare, cum ar fi articole de blog, pagini, categorii, etc. Fiecare pagină de pe website-ul dvs. ar trebui să fie accesibilă de la cel puțin un link text.