Strategie, prezența pe rețelele sociale vă afectează optimizarea? Descoperă în articolul de blog cum poți profita de social media. Relația dintre rețelele sociale și optimizarea SEO a fost contestată de mult timp. Argumentul principal fiind că rețelele de socializare nu vă afectează direct SEO.
Cu toate acestea, influențează factori de clasificare precum traficul. Înseamnă că prezența pe rețelele sociale va putea avea un impact indirect într-o strategie de optimizare SEO.
Sunteți intrigați să aflați modul în care social media are impact asupra optimizării SEO? Dacă răspunsul este afirmativ, trebuie să citiți mai departe acest articol și să aflați mai multe informații.
Strategie: puncte de contact între rețelele sociale și SEO
Pentru o companie din lumea modernă de azi, stabilirea unei prezențe online nu a fost niciodată mai importantă. Pe măsură ce SEO continuă să se schimbe în bine, afacerile sunt măsurate dincolo de website-uri. Multe dintre tendințele SEO actuale se leagă de social media.
În zilele noastre, companiile sunt forțate să fie tot mai creative. Unul dintre obiectivele industriei de astăzi este de a reutiliza conținutul pe canalele de socializare.
Acesta este un mod excelent de a fi mai eficient cu bugetul de marketing. Utilizarea conținutului existent pe rețelele de socializare este o modalitate excelentă de a maximiza potențialul.
Aveți posibilitatea de a ajunge la un public mult mai larg.
În prezent, asistăm la creșterea marketing-ului influencerilor. Recomandările celor autentici reprezintă o modalitate excelentă de a insufla încredere publicului tău. Influencerii ar trebui să fie o componentă cheie a oricărei strategii de marketing digital. Aceștia servesc ca modalitate de a ridica și mai mult reputația mărcii dvs.
În ciuda faptului că nu este considerat un semnal de clasare Google, conectarea conținutului prin social media este o modalitate excelentă de a crește în continuare recunoașterea mărcii. Situația va avea un efect pozitiv asupra clasamentului dvs. de căutare. Mai multe semnale sociale se vor traduce, în cele din urmă, în clasamente superioare în SERP.
Utilizatorii de astăzi apreciază mai mult recomandările colegilor, actualizările instantanee și personalizarea. În acest sens, social media devine un motor de căutare în sine. Platformele de socializare pot fi utilizate pentru a obține rezultate de încredere. Acestea vor avea un impact chiar mai larg asupra comportamentului consumatorilor.
Social media are impact într-o strategie de optimizare SEO?
Chiar dacă activitatea pe rețelele sociale nu este factor de clasare, aceasta vă poate susține eforturile de optimizare în următoarele moduri:
1. Conduce traficul
Prin creșterea vizibilității conținutului dvs., rețelele sociale generează mai mult trafic către website. Cu cât oamenii vă împărtășesc mai mult conținutul, cu atât mai mulți vă vor vizita website-ul, sporind astfel clasarea.
2. Profilurile sociale se clasează în rezultatele motorului de căutare
Rezultatele motorului dvs. de căutare pe rețelele sociale se clasează și în motoarele de căutare. Adesea, acestea sunt vizibile pe prima pagină a rezultatelor căutării de marcă.
Cu profiluri de socializare optimizate, vă puteți consolida prezența online. De exemplu, atunci când oamenii vizitează pagina de Facebook a companiei dvs., vor înțelege mai bine marca și vor descoperi un conținut valoros.
3. Îmbunătățirea acoperirii prin conținut
Rețelele de socializare vă asigură un conținut care ajunge la cât mai mulți oameni. Din acel loc puteți obține conținut fără probleme pentru oamenii care nu și-au dat seama, până acum, că au nevoie de el.
O acoperire mai bună a conținutului se traduce prin trafic de înaltă calitate. Mai ales când persoanele cu acoperire largă vă împărtășesc conținutul.
Vă ajută să descoperiți influenceri relevanți în verticală care vă pot împărtăși postarea.
4. SEO local
Compania dvs. va fi considerată mai credibilă de Google dacă păstrați informații NAP (nume, adresă și număr de telefon) pe toate website-urile și listările dvs.
În acest sens, rețelele de socializare vor avea un efect direct asupra eforturilor de SEO local.
Puteți spori clasamentul în rezultatele căutării locale oferind informații consistente în profilurile sociale. Puteți câștiga și mai multă vizibilitate dacă vă etichetați geografic postările.
Cum se sprijină reciproc o strategie SEO cu rețelele de socializare
În ciuda faptului că este fundamental diferit, e esențial să recunoaștem modul în care SEO și marketing-ul de social media se intersectează ca parte a unei strategii integrate de marketing digital.
Poate fi o relație complicată, dar merită explorată:
1. Cercetarea cuvintelor cheie
Fiind “coloana vertebrală” a oricărei strategii de conținut eficiente, cuvintele cheie sunt o modalitate excelentă de a înțelege expresiile și interogările cele mai căutate. Vă puteți adapta conținutul astfel încât să angajeze utilizatorii în propriile condiții.
Insight-ul derivat din acest lucru poate fi aplicat și pe rețelele de socializare. Utilizatorii efectuează constant căutări în astfel de locuri. Aici vă puteți alinia mai bine conținutul cu intenția de căutare a utilizatorilor. Puteți folosi cuvintele cheie (și hashtag-urile) potrivite mai frecvent pentru a genera conversii și implicare.
Prin urmare, este mai probabil ca marca dvs. să apară pe feed-urile persoanelor interesate de conținutul pe care îl distribuiți. Înțelegând mai bine ce doresc clienții dvs., puteți produce conținut care să corespundă așteptărilor lor.
2. Click-uri convingătoare
SEO modern se concentrează pe furnizarea celor mai bune rezultate posibile pentru o anumită interogare. A evoluat considerabil din zilele de exces ale cuvintelor cheie.
Google apreciază acum click-urile și timpul petrecut pe o pagină mai mult decât aranjarea textului.
Acestea fiind spuse, este crucial să aveți un titlu și meta descrieri interesante pentru succesul SERP. Acest lucru se află în centrul marketing-ului pe rețelele sociale.
Este important să atrageți atenția oamenilor cu un titlu interesant!
Captivarea e un aspect crucial într-un “tărâm online” saturat de conținut. E esențial să te deosebești de restul. Dacă un mesaj este pertinent pentru succesul tău în rețelele sociale, îl poți adapta pentru meta descrierile tale și invers.
3. Butoane de distribuire pe website
Este important să aveți butoane de partajare pentru rețelele sociale pe blog și pe website. Acestea vor putea încuraja utilizatorii să vă distribuie conținutul pe social media.
Ne aflăm într-o epocă în care Google începe să folosească datele de partajare a rețelelor sociale pentru a configura clasamentele de căutare.
Prezența butoanelor de partajare va crește traficul de pe rețelele de socializare. Însă, cel mai important, va influența viitoarea dvs. clasare în rezultatele căutării Google.
4. Încorporați link-uri în conținut video și prezentare pentru o strategie de succes
Platforme precum YouTube și SlideShare sunt puternice pentru partajarea videoclipurilor și ale prezentărilor. Acestea sunt extrem de eficiente în distribuirea conținutului ușor “digerabil”.
Sunt instrumente puternice pentru a obține o expunere suplimentară. Când partajați conținut în rețele de acest gen, ar trebui să încorporați întotdeauna link-uri către postări de blog conexe și alt conținut.
Acest lucru va crește traficul către website-ul dvs. în timp ce vă va ajuta să creați noi link-uri de intrare. Când cineva scrie o postare pe blog despre conținutul dvs., ar putea alege să includă un link din prezentarea sau din clipul dvs.
Concluzie
Acestea ar putea fi două domenii tactice separate ale marketing-ului digital. Cu toate acestea, optimizarea SEO dar și social media sunt aspecte complementare ale oricărei strategii integrate de marketing.
Înțelegerea modului de maximizare a ambelor vă ajută să deblocați întregul potențial al mărcii dvs. Intrați în contact cu această agenție de optimizare SEO pentru a pune în aplicare acea strategie deja pregătită.
Beneficiați de cele mai eficiente servicii SEO și de web design pentru afacerea dvs.! De asemenea, este important de notat și care sunt avantajele unei campanii de advertoriale SEO. Vă așteptăm să ne cunoaștem!
This Post Has 0 Comments