Plugin WordPress, 9 cele mai esențiale instrumente în comerț electronic. Doriți să începeți afacerea online și utilizați WordPress?
Va trebui să luați în considerare cele mai bune plugin-uri pentru comerțul electronic.
WordPress nu duce lipsă de concurenți care să ofere servicii de construire a website-urilor ușor de utilizat și cu costuri reduse.
Dar, deși ar putea fi mai puțin intuitiv decât Squarespace și Wix, ceea ce diferențiază WordPress de restul este natura sa open-source.
Acest lucru permite integrarea a sute de teme terțe și plugin-uri asociate.
Aceste plugin-uri vă permit să personalizați multe dintre temele disponibile, imediat. În acest articol de blog prezentăm câteva dintre cele mai bune plugin-uri WordPress pentru comerț electronic.
Vă puteți pune website-ul în funcțiune în cel mai scurt timp!
De asemenea, vă permite să creați cea mai bună experiență pentru clienții dvs.
Nu trebuie să neglijați nici importanța unor advertoriale SEO pentru ca afacerea dvs. să ajungă la “urechile” cât mai multor persoane.
Cele mai bune plugin-uri WordPress pentru comerț electronic
1. WooCommerce
Lansat în 2011 și cumpărat de proprietarii WordPress Automattic în 2015, WooCommerce a devenit unul dintre cele mai fiabile și utilizate pe scară largă plugin-uri WordPress.
Soluția sa gratuită, livrată imediat, include opțiuni de plată flexibile și sigure, gestionarea stocurilor și calcule de expediere și taxe automate.
Prin urmare, este ideal pentru start-up-uri, afaceri mici și companii independente.
Mai ales că sutele de extensii compatibile îl fac perfect adaptat pentru extinderea împreună cu afacerea dvs.
Mai mult, există o aplicație asociată pentru a vă ajuta să vă administrați magazinul în timp ce sunteți în deplasare.
2. Yoast SEO, un plugin WordPress care nu trebuie să vă lipsească
Nu are rost să ai cel mai mare produs din lume dacă nimeni nu știe despre el. Și cu marketing-ul și vizibilitatea la fel de importante ca oricând pe o piață online saturată, proprietarii de afaceri pur și simplu nu pot ignora minunile din optimizare SEO.
Yoast SEO este cel mai popular plugin SEO de pe WordPress. Ajută utilizatorii să-și optimizeze website-ul astfel încât acesta să se claseze foarte bine în motoarele de căutare.
După instalare, Yoast vă va solicita să introduceți cuvinte cheie și metadate adecvate pe orice. De la pagini de produse la pagini de destinație și chiar blog-uri, clasificând cu eficiență eficacitatea printr-un sistem de notare tip “semafor”.
Pentru a ține pasul cu ritmul schimbărilor din acest domeniu, având în vedere natura în evoluție a motoarelor de căutare, Yoast actualizează și adaugă în mod constant caracteristici.
Cu îmbunătățiri recente, inclusiv o caracteristică estimată a timpului de citire este un plugin util “la casa omului”.
Un plugin Yoast SEO se descarcă gratuit, deși utilizatorii dornici să acceseze asistență 24/7, cursuri de formare SEO și funcții mai sofisticate ar putea dori să ia în considerare versiunea Premium, cu plată.
3. Cart Recovery
Păstrarea clienților este un factor cheie în orice afacere, dar mai ales în online. Ratele ridicate de respingere de pe paginile de destinație pot da uneori o impresie distorsionată despre nivelurile de interes pentru produsele dvs.
Mult mai multe pot fi interpretate de la un client care introduce un produs în coșul de cumpărături, ceea ce demonstrează o manifestare activă de interes. Prin urmare, este vital să le convertiți în vânzări.
Plugin-ul Cart Recovery oferă un mare ajutor în acest sens, urmărind coșurile abandonate. Vă ajută să vă îmbunătățiți rata de conversie a afacerii într-o serie de moduri sofisticate.
Plugin-ul poate permite utilizatorilor să implementeze funcționalitatea cu un singur click pentru a se întoarce la coșul de cumpărături.
Mai mult, inițiază e-mail-uri automate de urmărire a clienților și de recuperare a coșului de cumpărături într-o altă ofertă pentru a încheia tranzacția.
4. WP Product Review
Chiar și cel mai bun copywriting din lume nu poate uzurpa impactul de marketing al unei mărturii autentice din partea clienților (presupunând că este una pozitivă!).
Din acest motiv, orice recenzii bune despre produsul dvs. ar trebui să aibă un rol important pe website. Acest plugin WordPress face exact asta!
WP Product Review vă permite să implementați secțiuni de review-uri și comentarii pe website-ul dvs.
De asemenea, are funcționalitate pentru interacțiunea directă cu clienții și pentru a răspunde la comentariile acestora.
Puteți alege dintr-o gamă largă de aspecte de recenzii (inclusiv evaluări pe stele și tabele de comparație). Acestea pot fi prezentate în widget-urile din bara laterală.
5. Backup Buddy, plugin WordPress pentru salvarea datelor
Niciun proprietar de firmă nu dorește să petreacă prea mult timp gândindu-se la ororile unui accident de website sau la pierderea datelor.
Cu toate acestea, a fi suficient de curajos pentru a lua în considerare cel mai rău scenariu este cel mai bun mod de a atenua riscul.
În acest mod vă puteți asigura că afacerea dvs. se poate recupera dacă va sosi acea zi nefastă. Din fericire, există plugin-uri ca BackupBuddy de la iThemes.
Descris ca plugin-ul original WordPress, protejează peste jumătate de milion de website-uri WordPress din 2010 și până azi.
Pentru doar 80 USD pe an, vă puteți bucura de liniștea sufletească ce vine cu backup-urile automate ale BackupBuddy.
Acestea pot fi programate să ruleze cât de des doriți, inclusiv orar. Dacă aveți nevoie de mai mult de 1 GB de spațiu de stocare, planul Gold acordă utilizatorilor până la 5 GB și costă 199 USD pe an.
6. Easy Digital Downloads (EDD)
Dacă afacerea dvs. implică vânzarea de produse descărcabile, atunci Easy Digital Downloads (EDD) este adaptat în mod specific vânzărilor digitale.
Fie că este vorba de fișiere PDF, imagini, software sau cărți electronice, EDD oferă o soluție WordPress simplă.
Împreună cu codurile de reducere, paginile clienților și controlul accesului la fișiere, utilizatorii pot vedea, de asemenea, urmărirea activității de descărcare și raportarea clienților.
În plus, plugin-ul EDD poate fi integrat cu facilități precum Dropbox, PayPal și Amazon Web Services.
Cu peste două milioane de descărcări, plugin-ul se mândrește cu o comunitate înfloritoare care poate fi exploatată pentru sfaturi și asistență.
7. MemberPress, plugin WordPress pentru conținutul care se vinde
Afacerea dvs. se învârte mai degrabă în jurul conținutului decât al unui produs fizic? MemberPress este conceput pentru a ajuta editorii să vândă abonamente pe munca lor.
Fie că este un blog, o revistă sau un curs pe care doriți să-l monetizați, MemberPress funcționează cu orice temă WordPress existentă.
Caracteristicile cheie includ capacitatea de a plăti pentru conținut, inclusiv postări, pagini și categorii. Există și posibilitatea unor cupoane încorporate pentru a oferi membrilor tăi reduceri și oferte.
Pachetul de bază vine la 149 USD pe an și include asistență/actualizări.
8. SendInBlue
Rămâneți în legătură cu baza dvs. de clienți cu ajutorul plugin-ului SendInBlue. Este un instrument de e-mail marketing conceput pentru a vă ajuta să vă dezvoltați audiența.
Utilizatorii nu numai că pot proiecta campanii de e-mail, dar încorporează și marketing prin SMS, astfel încât să puteți ajunge la clienți prin mesaj text.
Instrumentele elegante includ o căsuță de e-mail partajată. Astfel, se asigură un acces intern mai larg și o funcție de chat care poate fi încorporată în website-ul dvs. Permite clienților să adreseze întrebări direct.
Există, de asemenea, un lansator de anunțuri Facebook pentru a vă ajuta să găsiți noi clienți.
9. BigCommerce
Zecile de povești de succes de pe pagina de studii de caz BigCommerce demonstrează cât de vaste și variate sunt afacerile care utilizează această platformă versatilă.
BigCommerce se integrează perfect cu orice website WordPress existent. În plus, vine și cu opțiunea de a se alimenta în alte canale, inclusiv Amazon, Instagram și Facebook.
Constructorul său de pagini drag-and-drop asigură că nu este necesară nicio codare pentru a proiecta chiar și cele mai slabe dintre vitrine.
Optimizarea sa mobilă înseamnă că website-ul dvs. va fi receptiv și compatibil cu majoritatea dispozitivelor.
Afacerea dvs. online este completată cu o ofertă într-un magazin fizic? Vânzările din magazin pot fi încorporate în funcțiile de comerț cross-channel ale BigCommerce.
This Post Has 0 Comments