Skip to content
Schema, ce fel de date sunt utile în comerțul electronic

Schema, ce fel de date sunt utile în comerțul electronic

Schema, ce fel de date sunt utile în comerțul electronic. Astăzi, fiecare website trebuie să “lupte” pentru atenția utilizatorilor.

De, asemenea trebuie să facă tot posibilul pentru a fi apreciat de către roboții motoarelor de căutare. Toate aceste acțiuni anterior precizate conduc la ceea ce înseamnă a fi indexat.

Ce trebuie să faceți pentru ca website-ul dvs. să fie afișat la un nivel cât mai ridicat în rezultatele căutării?

Cum se îmbunătățește CTR-ul cu utilizarea datelor structurate? Continuați să citiți articolul de blog pentru a afla mai multe!

Schema.org: date structurate pentru comerțul electronic

Schema.org reprezintă o serie de etichete plasate, de obicei, în codul HTML.

Acestea organizează și clasifică informații despre website-uri, ceea ce permite motorului de căutare să înțeleagă mai bine pagina dvs. (sau un magazin online).

Acestea permit, de asemenea, crearea de rezultate de căutare valoroase și adaptate utilizatorilor.

Acestea sunt all-stars, evaluări, recenzii, imagini și informații care facilitează găsirea produsului și deciderea achiziționării acestuia.

Crearea unei descrieri a paginii, fragmentul, este una dintre modalitățile de afișare a datelor structurate. De asemenea e posibil să o extindeți și să o completați cu elemente definitorii suplimentare (fragment bogat).

Schema produselor din magazinele online

Implementarea schema ar trebui să fie deosebit de atrăgătoare pentru proprietarii de magazine online.

E posibil să aplicați chiar și o duzină de schema într-un magazin online.

Pot fi încorporate în codul HTML (microdate), prin extensii HTML5 (RDF) și, de asemenea, în etichetele JavaScript (JSON-LD).

Când vine vorba de schema utilă în magazinele online, ar trebui să utilizați în primul rând https://schema.org/Product și https://schema.org/Offer. Dar, desigur, totul depinde de industria în care operați și de produsele din oferta dvs.

Date structurate care merită implementate în magazinul online

Pe ce să ne concentrăm? Ei bine, începeți prin stabilirea datelor care sunt cele mai importante pentru afacerea dvs. Preț, recenzii, greutate, număr de produse, disponibilitate…

Trebuie să vă gândiți cu atenție la informațiile pe care doriți să le oferiți clienților și la faptele necesare în etapa de căutare.

Aceste concluzii vă vor arăta ce fragmente bogate sunt cele mai potrivite pentru magazinul dvs.

Nu există nimic mai valoros pentru un website decât etichetele relevante Schema.org atribuite produselor.

Sunt cruciale pentru a ajunge în pozițiile de top SERP. Deci, ce date structurate sunt cele mai utile în comerț electronic?

1. Produsul

Produsul este cea mai importantă dată structurată a cărui implementare este esențială în cazul magazinelor online.

Implementarea corectă garantează că articolele din magazinul dvs. vor fi afișate în rezultatele căutării într-un mod atractiv.

În acest sens, Google va ști cu ce fel de website (un blog sau magazine online) se ocupă.

Elementele care ar trebui cu siguranță plasate în eticheta de produs sunt:

  • denumirea produsului;
  • marca produsului. De asemenea, puteți adăuga o imagine, adică adresa URL a unei fotografii a produsului în oferta dvs. Fotografiile vor fi afișate în rezultatele căutării pe dispozitivele mobile.

2. Prețul

Descrierea produsului în sine ar trebui, de asemenea, să fie completată cu elementele Offer și AggregateRating.

Acestea vor face fragmentul dvs. mai atractiv și mai accesibil pentru clienți.

Una dintre datele necesare care trebuie completate aici este prețul. Acesta e primul element analizat de fiecare potențial cumpărător.

Mai ales dacă același articol e vândut de mai mulți vânzători. Prețul ar trebui să includă și informații despre priceCurrency.

3. Disponibilitatea produsului

Eticheta de disponibilitate care indică starea stocului dvs., în cuvinte simple produse disponibile sau comenzi.

Este un alt element important ce ar trebui să apară în magazinul dvs. online. Datorită acestuia, veți oferi clienților potențiali sfaturi specifice.

Acestea îi vor încuraja să vă viziteze magazinul și să efectueze acele comenzi mult dorite.

4. Evaluări și recenzii

În magazinele online, este de asemenea recomandabil să afișați recenziile clienților.

Aceștia sunt factori care îi determină pe potențialii vizitatori să navigheze pe pagina dvs. și să achiziționeze mai multe produse sau servicii din magazinul online.

În acest caz, merită să aplicați următoarele etichete:

  1. ratingValue: rating-ul mediu al clienților;
  2. bestRating/worstRating: cel mai bun/cel mai rău rating;
  3. ratingCount, care este numărul de evaluări acordate de utilizatori.

5. Link-uri către subpagini individuale

Pentru a vă putea muta la o subpagină relevantă atunci când căutați magazinul, trebuie să plasați eticheta URL.

Acest lucru îmbunătățește navigarea pe website și arată imediat oferta magazinului și produsele populare.

Uneori îți permite chiar să mergi direct la formularul de contact.

6. BreadcrumbList

Merită, de asemenea, să “îndrumați” clienții în jurul magazinului, introducându-i astfel în arhitectura website-ului. “Calea” către produs poate fi ușor reprezentată de BreadcrumbList, care permite o orientare mai ușoară.

Aplicarea unui astfel de lanț de adrese URL este utilă atât pentru utilizatori, cât și pentru roboții Google.

7. Tabelul

Pentru a afișa și mai multe date și pentru a facilita accesul clientului la informații relevante în fragmentul îmbogățit puteți utiliza schema “table”:

8. Detalii de contact

În cele din urmă, nu uitați să aplicați date structurate legate de marcă cu cele mai importante și relevante informații despre companie.

De exemplu, detalii de contact, link-uri de socializare, adresa magazinului fizic sau sediul companiei.

Ce beneficii aduce implementarea schema magazinelor online?

Este evident: datele structurate organizează website-urile și ajută motoarele de căutare să înțeleagă conținutul și tipul paginii.

În acest caz, vorbim despre gama de produse a magazinului online. Prin urmare, acestea susțin procesul de optimizare SEO.

Desigur, simpla prezență a datelor structurate într-un magazin online nu vă va face să ajungeți în pozițiile de top ale rezultatelor căutării.

Cu toate acestea, va îmbunătăți, cu siguranță, vizibilitatea. Fragmentul bogat se va distinge din mulțime și va atrage vizitatorii.

Stelele, disponibilitatea, prețul și alți parametri vor evidenția prezența pe Google.

Mai mult, datele structurate vă pot ajuta, de asemenea, să creșteți CTR. În afară de indicarea eficienței activităților dvs., generează trafic pe website.

După cum știți, cu cât traficul website-ului este mai mare, cu atât sunt mai mari șansele de a atrage utilizatori care se transformă în clienți.

Schema: concluzie

Există multe alte etichete care pot fi utile în comerțul electronic.

Cu toate acestea, implementarea celor menționate mai sus ar trebui să fie suficientă pentru a vă îmbunătăți în mod semnificativ poziția în rândul altor magazine online afișate în rezultatele căutării.

O asemenea situație se va traduce în vânzări mai bune, vizibilitate și recunoaștere a mărcii.

Pentru a crește șansele de reușită aveți nevoie și de advertoriale SEO. Pe lângă servicii SEO și de web design, aceste articole reprezintă legătura dintre afacerea dvs. și utilizatorul de Internet.

Ce mai așteptați? Intrați chiar azi în contact cu noi! Un membru al echipei va lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top