Skip to content
Google Knowledge, ce este și cum poate profita o afacere de datele oferite

Google Knowledge, ce este și cum poate profita o afacere de datele oferite

Google Knowledge, ce este și cum poate profita o afacere de datele oferite.

Posibil să fi întâlnit Google Knowledge fără să vă dați seama. Continuați să citiți acest articol de blog pentru a afla ce e de fapt GKP și cum vă poate ajuta în optimizare SEO!

Ce este Google Knowledge?

Google Knowledge apare în partea dreaptă a ecranului în timpul interogărilor de căutare.

Afișează informații despre orice, de la companii la artiști muzicali, culegând diverse date extrase din toate “colțurile” web-ului.

Cu Google Knowledge, căutătorii pot accesa informații relevante dintr-o singură locație. Panourile de cunoștințe sunt utilizate pentru a evidenția detalii importante despre o companie.

Sau pentru a oferi utilizatorilor o previzualizare a informațiilor, ca instantaneu util al evenimentelor.

Panourile sunt rezultate bogate, care încorporează text, imagini și alte informații utilizând Google Knowledge Graph.

Care sunt avantajele obținerii unui panou de cunoștințe?

Cu Google Knowledge, vă veți spori vizibilitatea online în mod dramatic. Odată stabilit în acest colț al motorului de căutare Google, vă puteți diferenția de concurență fiind mai ușor de descoperit.

A avea un panou se traduce prin faptul că mai mulți oameni vă pot găsi când caută termeni relevanți pentru companie.

Dacă panoul apare într-un rezultat al căutării, veți domina partea dreaptă a ecranului computerului unui vizitator.

Compatibilitatea mobilă este, de asemenea, proeminentă, deși panoul va apărea undeva între alte rezultate

Este minunat să ieșiți în evidență în rezultatele căutării atunci când oamenii efectuează o anumită căutare. Acest lucru se va traduce prin numeroase click-uri.Cu

Google Knowledge, Google va oferi utilizatorilor cele mai bune rezultate atunci când vă caută pe dvs. sau numele de marcă.

Diferențiați-vă de concurență prin a fi primul lucru pe care îl vede un client atunci când caută.

Informațiile afișate în Google Knowledge sunt încadrate și evidențiate.

Ochii consumatorilor vor fi imediat atrași de informațiile dvs. Acest lucru e extrem de util, deoarece se va traduce adesea prin oportunități interesante.

Cu acces instantaneu la informații despre afacerea dvs., veți fi pregătit și gata să convertiți clienții potențiali în clienți valoroși.

În general, deținerea Google Knowledge se va traduce într-o valoare superioară din perspectiva de optimizare SEO.

Cum să obțineți Google Knowledge

Google are ultimul cuvânt de spus dacă primiți un panou pentru afacerea dvs.

Cu toate acestea, există numeroase lucruri pe care le puteți face pentru a vă crește șansele de a obține unul, mai ales ca afacere locală.

1. Panouri locale

Ca marcă, obținerea unui panou de cunoștințe este o perspectivă dificilă pe care nu o puteți controla.

Cu toate acestea vă puteți spori șansele de a obține un panou local pentru afacere deschizând un cont Google My Business.

Verificând că sunteți proprietarul companiei dvs., puteți adăuga și edita toate informațiile relevante necesare.

În acest mod, consumatorii vor avea o imagine de ansamblu a ofertelor dvs.

Puteți încorpora lucruri precum programul de funcționare, fotografii, informații despre adresă și multe altele.

În consecință, Google va stabili dacă va afișa sau nu panoul de cunoștințe în rezultatele căutării.

Va folosi factori precum proeminența afacerii, distanța și relevanța pentru a afla dacă sunteți demn de un panou de cunoștințe.

Pentru a vă spori șansele ar trebui să vă asigurați că website-ul se află pe un domeniu de înaltă autoritate și că funcționează eficient.

2. Panou de marcă

Google are ultimul cuvânt de spus cu privire la faptul dacă afacerea dvs. merită sau nu un panou.

Dacă marca este demnă și are suficientă autoritate, veți fi suficient de privilegiat pentru a primi o astfel de poziție relevantă pentru utilizatori.

Poate dura mult timp și poate fi necesar mult efort depus, chiar dacă succesul nu este garantat, adesea perseverența dă roade.

Veți fi recompensat cu un panou dacă ați lucrat din greu pentru a vă înființa compania și dacă este solicitată.

Ce altceva poți face pentru a-ți crește șansele?

Există câteva mișcări suplimentare pe care le puteți face pentru a vă crește șansele de a obține Google Knowledge:

1. Optimizare SEO pentru Google Knowledge

Este imperativ ca website-ul să apară în primele trei sau patru rezultate ale căutării când este tastat numele companiei dvs. pe Google.

Puteți să vă sporiți obiectivul, având profiluri de social media interconectate la afacerea dvs.

Creați un profil de afaceri Facebook, Instagram și Linkedin pentru a vă crește vizibilitatea.

2. Creați un Google Brand Account

Cu un astfel de cont puteți cupla mai multe conturi de utilizator aparținând unor persoane care lucrează pentru afacerea dvs.

Contul de marcă va fi unic pentru compania dvs., unde mai multe părți interesate din afacere vor împărtăși drepturi administrative.

3. Încorporează detalii cuprinzătoare

După ce v-ați configurat contul de marcă, ar trebui să îl actualizați cu cât mai multe informații pertinente.

Google evaluează performanța informațiilor pe care le furnizați prin contul de marcă și le folosește pentru a configura dacă meritați Google Knowledge.

4. Trimite website-ul la Google Search Console

Pentru a vă conecta website-ul mărcii dvs. la Google Brand Account trebuie să trimiteți website-ul la Google Search Console.

Procedând astfel, motorul de căutare poate verifica în mod competent că sunteți cine spuneți că sunteți. Astfel, puteți promova progresul pe ruta către primirea propriului Google Knowledge.

Verificarea este o parte importantă a procesului, așa cum veți afla mai jos.

Trebuie să verificați Google Knowledge?

Odată ce ați obținut Google Knowledge, este important să îl verificați.  Pur și simplu conectați-vă la contul dvs. Google și la unul dintre celelalte profiluri de afaceri pentru a obține verificarea.

De aici, veți avea o influență mai mare asupra informațiilor incluse în panou unde puteți sugera modificări și așa mai departe.

Începeți să vedeți informațiile care apar în rezultatele căutării Google despre marcă? Ar trebui să puteți vedea opțiunea de a face click pe un link către formularul Google Knowledge Check.

Dacă da, este posibil să vi se solicite să furnizați capturi de ecran pentru a vă verifica identitatea.

Din acest moment veți avea la dispoziție diverse opțiuni de personalizare.

Concluzie

Google Knowledge este un activ de afaceri fantastic, unul care vă va spori semnificativ perspectivele SEO.

Faceți tot ce vă stă în putință pentru a vă asigura unul, amintindu-vă că factori precum autoritatea și vizibilitatea joacă un rol crucial.

Lucrați la branding și veți fi cu un pas mai aproape de a obține acel panou! Un panou local este un punct de plecare excelent, alături de alte servicii SEO și de web desing.

În cazul în care ai nevoie de asistență nu ezita de a intra în contact cu noi! Un membru al echipei va lua legătura cu tine în cel mai scurt timp pentru a-ți prezenta beneficiile unor advertoriale SEO și nu numai.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top