Google My Business, cine deține proprietatea și cum trebuie revendicată. Deținerea și gestionarea profilului este o necesitate.
Mai ales atunci când faceți publicitate unei companii locale. Cum să verificați cine deține administrarea GMB și ce să faceți dacă se dovedește că nu sunteți dvs.?
Citiți în continuare articolul de blog pentru a primi răspunsuri la aceste întrebări și la multe altele!
Google My Business: ce este?
O listă optimizată corespunzător pentru Google My Business este extrem de importantă atunci când administrați o companie locală.
Este afișată în partea dreaptă a rezultatelor căutării și în Google Maps, imediat după introducerea numelui mărcii sau a unei expresii legate de activitatea sa.
Astfel, vizibilitatea companiei dvs. crește, ceea ce se traduce printr-un număr mai mare de clienți potențiali capabili să beneficieze de oferta dvs.
GMB oferă informații de bază despre afacere, cum ar fi detaliile de contact, adresa sau orele de funcționare. Acestea sunt cele mai frecvente date pe care clienții doresc să le acceseze la început.
De asemenea, trebuie avut în vedere faptul că locația este unul dintre factorii care afectează poziția website-ului în rezultatele căutării locale.
Astfel, este extrem de important să configurați și să optimizați profilul Google My Business.
De ce este atât de important să revendici drepturi asupra profilului?
După cum am menționat deja, o înregistrare Google My Business optimizată corespunzător are un impact pozitiv asupra SEO local.
Pe lângă îmbunătățirea vizibilității online a companiei, ajută și la inspirarea încrederii.
Astfel, merită să vă luați timp pentru a vă asigura că profilul GMB include toate informațiile de bază care ar putea fi de interes pentru utilizatori și potențialii clienți.
Trebuie să revendicați drepturi pentru a vă putea gestiona profilul GMB.
Cum verificați dacă aveți acces la cont și ce să faceți în situații în care se dovedește că altcineva deține profilul dvs.? Aceste două scenarii sunt descrise mai jos.
Cine este proprietarul contului Google My Business?
Este necesar să revendicați drepturi la contul Google My Business dacă doriți să îl gestionați și optimizați.
Uneori, se întâmplă ca proprietarul companiei să nu fie proprietarul profilului GMB. Este posibil ca pagina să fi fost creată automat sau de altcineva.
Dacă a fost configurată automat, obținerea accesului la aceasta nu ar trebui să fie mare problemă.
Situația devine puțin mai complexă dacă altcineva a creat contul. Apoi, dacă doriți să revendicați drepturile, trebuie să preluați profilul.
Pentru a verifica cine deține contul, introduceți numele companiei dvs. în Google și verificați dacă înregistrarea este afișată.
Contul nu are un proprietar
Dacă înregistrarea companiei dvs. apare în partea dreaptă a rezultatelor căutării, dar nu ați creat-o, căutați locul în care sunteți întrebat dacă dețineți compania. Ar trebui să fie sub informațiile de bază.
A vedea o astfel de întrebare înseamnă că acel cont GMB nu are un proprietar și puteți revendica drepturile. Continuați să citiți pentru a afla cum să o faceți.
Altcineva deține contul
Celălalt scenariu presupune că altcineva a creat contul dvs. Google My Business.
Acest lucru poate fi verificat după conectarea la GMB. După ce v-ați conectat și ați furnizat detaliile contului dvs. Google, trebuie să introduceți numele companiei.
Apoi, veți vedea o listă cu sugestii. După ce ați selectat compania corespunzătoare, este posibil să observați informații care spun că altcineva a verificat deja afacerea.
Aceasta înseamnă că o altă persoană a creat contul GMB.
Apoi, este necesar să solicitați calitatea de proprietar al profilului.
Cum să revendicați drepturi în Google My Business?
Acum, vom discuta două scenarii de revendicare a drepturilor pentru contul din GMB.
1. Contul a fost creat automat
Primul scenariu presupune că pagina a fost configurată automat și nu are un proprietar.
După cum s-a menționat mai sus, revendicarea drepturilor la un astfel de profil este mult mai ușoară.
După ce căutați numele companiei în Google Maps, ar trebui să vedeți mesajul “Revendicați această companie”.
Dacă doriți să gestionați profilul, faceți click pe acest mesaj din Google Maps.
Apoi, este necesar să verificați detaliile afacerii. Acestea sunt informații de bază completate la configurarea profilului Google My Business.
După furnizarea acestor informații, este crucial să selectați metoda de verificare care vă va permite să obțineți acces complet la profil.
Există trei metode disponibile:
- telefon: veți primi un mesaj în care vi se va furniza un cod de verificare ce vă va permite să obțineți acces complet la profil;
- e-mail: când vine vorba de adresa de e-mail, veți putea adăuga doar un identificator înainte de @. Numele de domeniu va fi completat automat;
- poștă: este cea mai lentă opțiune de a revendica drepturi. În acest caz, veți primi o scrisoare cu codul de verificare.
2. Cineva a creat profilul în numele dvs.
Al doilea scenariu presupune că trebuie să revendicați drepturi, dar altcineva a înregistrat deja profilul.
Această situație e puțin mai complexă, deoarece trebuie să revendicați calitatea de proprietar a profilului din Google My Business.
Când vedeți mesajul că altcineva deține contul după ce v-ați conectat la Google My Business, trebuie să faceți click pe butonul “Solicitați acces”.
Apoi, trebuie să specificați nivelul preferat de acces: management sau proprietate.
De asemenea trebuie să vă determinați relația cu compania. Alegeți dacă sunteți proprietar, angajat sau membru al unei agenții.
E necesar să completați toate câmpurile și să faceți click pe butonul “Trimiteți”.
Pe ecran, veți vedea informații care spun că cererea a fost trimisă și că proprietarul profilului are la dispoziție 7 zile pentru a răspunde.
Este posibil să monitorizați starea cererii dvs.? Pentru aceasta, conectați-vă la Google My Business sau faceți click pe link-ul din e-mail-ul de confirmare.
Ce se întâmplă dacă proprietarul profilului refuză cererea?
Trebuie să știți că proprietarul profilului vă poate respinge solicitarea. Dacă se întâmplă așa ceva, puteți face apel la această decizie.
Apoi, va trebui să alegeți metoda de verificare. Este posibil să obțineți codul în trei moduri: prin telefon, e-mail sau poștă, la fel ca atunci când configurați și verificați înregistrarea.
Dacă tot nu primiți un răspuns în termen de 7 zile, puteți încerca să solicitați calitatea de proprietar al profilului.
În acest sens, conectați-vă la GMB și căutați butoanele “revendicare” sau “verificare”. Urmați aceiași pași ca în primul caz discutat mai sus.
Dacă solicitarea este verificată și aprobată pozitiv, veți primi o notificare prin e-mail. Mai apoi, vi se vor acorda drepturi de gestionare completă a profilului de Google My Business.
Merită menționat faptul că este imposibil ca o persoană aleatorie să solicite dreptul de proprietate asupra profilului unei anumite companii.
Google verifică datele și dacă acea persoana ce solicită drepturile de acces la un anumit profil este autorizată să reprezinte o anumită companie.
Prin urmare, vă puteți aștepta ca Google să vă contacteze prin telefon sau e-mail pentru a vă cere să confirmați locația. De exemplu, trimițând o fotografie sau semne care permit identificarea unei anumite facilități.
Concluzie
După cum puteți vedea, verificarea proprietății GMB și revendicarea drepturilor la profil nu este deosebit de complicată.
Avantajele unui cont bine gestionat și optimizat sunt enorme, așa că nu vă descurajați dacă solicitarea dvs. este respinsă.
Luați-vă timp pentru a vă asigura o promovare web corectă a afacerii dvs. locale. Faceți posibilă accesarea rapidă a datelor necesare despre marca dvs. de către potențialii clienți.
În acest sens veți avea nevoie și de advertoriale SEO, alături de alte servicii SEO și de web desing pentru website-ul dvs. Intrați în contact cu noi pentru a descoperi cum vă putem ajuta în acest sens!
This Post Has 0 Comments