Conținut restricționat, în ce domenii Google este atent la ce publicăm.
Aproape fiecare companie dorește să ajungă la cât mai mulți clienți. Nu este surprinzător, deoarece acest lucru se traduce de obicei în profituri maximizate.
În era tehnologiilor moderne în care Internetul joacă un rol cheie, este foarte important să fii vizibil online. În consecință, activitățile SEO și SEM se dovedesc a fi extrem de vitale în campania de marketing.
Agențiile de marketing online sunt contactate de întreprinderi care operează într-o varietate de sectoare: alimentație, construcții, tehnologie, îmbrăcăminte și multe altele.
Unele din aceste industrii sunt mai mult sau mai puțin competitive.
Asta înseamnă că sunt, de asemenea, mai mult sau mai puțin provocatoare și favorabile specialiștilor.
Cu toate acestea, indiferent de aprecieri, Google distinge încă o categorie. Ne referim la așa-numitele industrii cu conținut restricționat.
Despre ce sectoare de servicii vorbim? Există vreo șansă să promovăm o astfel de companie în mediul online? Aflăm răspunsuri la aceste întrebări și la multe altele în articolul de blog!
Conținut restricționat: ce industrii sunt interzise în Google?
Google a introdus un sistem transparent de restricții impuse anumitor industrii. Distinge produsele și serviciile care sunt fie total acceptabile, sub rezerva anumitor limitări, fie complet interzise. Interesant este că, în acest caz, multe depind de legislația locală.
Uneori, companiile își pot promova fără efort serviciile în Germania, în timp ce aceleași activități sunt considerate ilegale în Franța.
Prin urmare, merită să vă familiarizați cu reglementările specifice ale țărilor în care doriți să operați, să furnizați servicii sau să vindeți produse.
Pentru a înțelege cum funcționează aceste restricții în viața reală, merită să aruncăm o privire mai atentă asupra câtorva dintre cele mai populare industrii interzise. Cum se face? Ei bine, nu e atât de evident pe cât pare.
1. Conținut restricționat în îndustria medicală
Când vorbim despre industria medicală și funcționarea sa online, trebuie menționat că restricțiile se referă în principal la entitățile care desfășoară activități medicale.
Ne referim aici la clinici, spitale sau medici privați, precum și farmacii online.
Legea prevede în mod clar că în acest caz pot fi publicate informații despre practică, însă nu trebuie să aibă un caracter publicitar.
Mai mult, în conformitate cu reglementări similare, medicii nu ar trebui să își publice imaginile în scopuri comerciale.
Restricții similare se aplică farmaciilor. Acestea pot furniza în mod liber informații despre orele de funcționare sau locațiile lor.
Dar ce zici de farmaciile online care funcționează la fel ca orice alte magazine online? Vom discuta despre acest subiect în cele ce urmează.
2. Conținut restricționat în industria alcoolului și a tutunului
Când vine vorba despre o promovare web a alcoolului, Google acordă atenție standardelor din industrie.
În acest sens, motorul de căutare adaptează restricțiile la reglementările locale din fiecare țară în parte.
Ce e mai important, companiile care vând alcool și tutun online ar trebui să depună eforturi mari pentru a se asigura că nu sugerează că un consum de alcool sau că fumatul sunt acțiuni benefice pentru sănătate sau că ar avea un efect terapeutic.
De asemenea, este crucial să direcționați oferta numai către utilizatorii ce au vârsta legală pentru a consuma alcool.
În plus, conținutul website-ului (descrierea categoriilor sau a produselor) trebuie să includă o avertizare de sănătate pentru potențialul cumpărător.
3. Conținut restricționat în industria jocurilor de noroc
Google afirmă în mod clar că reclamele care promovează jocurile de noroc nu trebuie să fie direcționate către minori.
Conținutul acestora trebuie să cuprindă informații despre jocurile de noroc responsabile.
Cu toate acestea, merită să rețineți că promovarea industriei jocurilor de noroc este posibilă numai în anumite țări.
Prin urmare, înainte de a vă decide să efectuați servicii SEO sau să creați anunțuri comerciale, verificați reglementările țării țintă în care doriți să vă oferiți serviciile.
4. Conținut restricționat în industria erotică
Proprietarii companiilor care activează în industria erotică se confruntă cu o mare provocare atunci când vorbesc despre marketing online.
Majoritatea rețelelor sociale, forumurilor, portalurilor de publicitate etc. blochează intrările care publică afaceri ce operează în acest segment de piață.
În acest sens, posibilitățile lor sunt destul de limitate atunci când vine vorba de campanii plătite. Atât Google, cât și alte website-uri (Facebook) au formulat în mod clar reguli ce stipulează că orice conținut explicit sexual este interzis în textele promoționale.
Același lucru se aplică materialelor vizuale sau reclamelor matrimoniale. Mai mult, este extrem de important să ne asigurăm că un conținut pentru adulți nu este afișat printre alte texte care vizează familii întregi, inclusiv minori.
În cazul industriei erotice, interdicția completă se aplică anunțurilor pentru aplicații, anunțurilor grafice din Gmail, anunțurilor imagine, anunțurilor grafice rezervate sau evaluărilor clienților.
Optimizare SEO pentru industriile cu conținut restricționat
Când vorbim despre optimizare SEO pentru industriile restricționate, este demn de remarcat un aspect important.
Activitățile SEO efectuate pentru un website care funcționează în oricare dintre sectoarele interzise de Google nu sunt ilegale.
Optimizarea SEO vizează, în principal, îmbunătățirea vizibilității website-ului în rezultatele căutării. Prin urmare, dacă vă concentrați pe crearea de conținut complet informativ, nu publicitar, nu veți încălca regulile.
Apelați la texte ce au cuvinte cheie selectate corespunzător, metadate create “ca la carte”, antete rafinate și link-uri interne.
Toate acestea sunt adesea suficiente pentru a obține poziții înalte în rezultatele căutării.
1. Conținut informativ
Website-urile medicale, inclusiv farmaciile online, necesită o abordare specială datorită nivelului ridicat de conținut duplicat.
Legea face imposibilă crearea descrierilor unice ale medicamentelor.
Prin urmare, cele mai multe subpagini au pur și simplu conținut copiat de pe website-urile oficiale ale producătorilor.
În acest caz, este o idee bună să dezvoltați articole de specialitate care să conțină sfaturi de sănătate și frumusețe publicate pe blog-ul companiei.
Cu toate acestea, este crucial să vă asigurați că textele sunt fiabile și nu încurajează oamenii să achiziționeze produse specifice, garantându-le o eficiență ridicată.
Același lucru este valabil și pentru industria jocurilor de noroc. Articolele de pe blog sunt soluția perfectă dacă doriți să saturați pagina cu conținut de calitate.
Textele pot detalia regulile anumitor jocuri sau pariuri, istoria cazinourilor sau pot comenta reglementările legale ale jocurilor de noroc.
O sursă valoroasă de cunoștințe pentru utilizatori care sprijină procesul SEO și care se traduce printr-o vizibilitate adecvată a website-ului cu advertoriale SEO.
2. Comentarii
Când aveți de-a face cu website-uri ale companiilor care operează în industriile restricționate, este o idee bună să permiteți comentariile.
În acest fel, puteți obține conținut valoros pe un anumit subiect care poate îmbogăți subpaginile individuale.
Ce este mai important, conform reglementărilor legale, numai utilizatorii conectați pot publica recenzii și comentarii. Apoi, acel review este afișat unui anumit grup de destinatari interesați de un subiect dat.
E extrem de important pentru Google, care se concentrează pe asigurarea faptului că un conținut legat de industriile restricționate ajunge doar la un anumit grup restrâns de oameni.
3. Clasamente
Dacă sunteți medic, ar trebui să luați în considerare crearea unui profil de afaceri pe portaluri cu clasamente în care pacienții pot evalua specialiștii vizitați.
Are un impact pozitiv asupra credibilității medicului. Și, datorită faptului că serviciile au fost evaluate numeric online, specialistul arată expertiza, care este cea mai bună reclamă.
4. Reglementări legale
Este crucial să rețineți că standardele din industrie reglementează anumite reguli care trebuie respectate.
Chiar și atunci când faceți SEO pentru o companie care operează într-unul din sectoarele menționate.
Este important să vă asigurați că fiecare text (atât intern, cât și extern) conține o declarație despre pericolele dependenței de jocuri de noroc, alcool și tutun.
Google Ads – publicitate online pentru conținut restricționat
Când vorbim despre industriile cu restricții publicitare, nu putem uita de Google Ads. Activitățile PPC sunt frecvent legate de SEO.
Merită să verificați dacă reclamele plătite sunt chiar acceptabile în cazul mărcilor care se ocupă cu produse medicale, alcoolice, tutun, erotice sau de jocuri de noroc.
Politica Google Ads face o distincție clară între conținutul interzis și cel restricționat.
1. Conținut interzis
Google face tot posibilul pentru a se asigura că utilizatorii nu sunt induși în eroare de vânzătorii necinstiți.
Prin urmare, este strict interzisă răspândirea știrilor false, iar produsele contrafăcute nu pot fi promovate cu utilizarea Google Ads.
Toate articolele cu un logo sau marcă ce coincide complet sau parțial cu marca unui alt produs sunt considerate contrafăcute.
În plus, este interzisă promovarea produselor periculoase pentru viață și sănătate, cum ar fi armele, artificiile, substanțele psihoactive sau țigările electronice.
2. Conținut restricționat
Dacă doriți să promovați oricare dintre industriile interzise, trebuie să știți că Google permite publicitatea în funcție de legile și obiceiurile culturale ale țării.
De exemplu, promovarea conținutului erotic este permisă, dar restricționată. Același lucru este valabil și pentru alcool, jocuri de noroc sau asistența medicală ori medicamentele.
Conținutul trebuie să fie legal și adaptat utilizatorilor individuali.
Unele dintre restricțiile impuse de Google pot fi eludate prin înlocuirea frazelor interzise cu altele legate de afacere.
Nu copleșiți utilizatorii cu anunțuri pline de GIF-uri, ferestre pop-up sau muzică de fundal. Toate aceste elemente au un impact negativ asupra website-ului.
Astfel, cresc șansele de a primi o penalizare, deoarece Google acordă o importanță deosebită acțiunii utilizatorului.
This Post Has 0 Comments