Skip to content
Reutilizarea conținutului, cum se reciclează conținut vechi fără efort

Reutilizarea conținutului, cum se reciclează conținut vechi fără efort

Reutilizarea conținutului, cum se reciclează conținut vechi fără efort.

Cum economisiți orele de lucru ale marketerilor și redactorilor? Se poate face asta într-un mod care nu vă “ardă” la buget?

Reutilizarea conținutului este acolo pentru a vă ajuta cu această sarcină. Ce este? Continuă să citești acest articol de blog! Dacă citiți această postare, cu siguranță știți ce înseamnă un marketing de conținut.

Poate că planificați, creați și distribuiți conținut care ar trebui să vă îmbunătățească recunoașterea mărcii, rezultatele SEO și clienții potențiali.

Sunteți un specialist cu experiență care știe cât timp și bani sunt necesari pentru a crea ceva cu adevărat atrăgător pentru grupul dvs. țintă.

Este posibil să optimizați cumva procesul pentru a economisi timp și bani din bugetul dvs. de marketing? Desigur! Reutilizarea conținutului vă poate ajuta în această problemă.

Reutilizarea conținutului: ce este?

Reutilizarea conținutului se referă la refolosirea textelor existente, al articolelor de blog, al cărților electronice sau al seminariilor web.

Pe scurt, tot ceea ce a fost publicat vreodată pe website sau pe canalele de social media (Facebook, Twitter sau Instagram).

Cu toate acestea, nu este vorba de a scoate din coșul de gunoi o jucărie aruncată și uzată și a o pune din nou pe raftul magazinului.

Fiecare tip de conținut necesită un efort.

Cu toate acestea, în cazul textelor reciclate, e semnificativ mai mic decât atunci când creezi ceva de la zero. Reutilizarea conținutului poate oferi postărilor dvs. o valoare complet nouă.

De asemenea, poate reînnoi interesul publicului pentru subiectele uitate cu mult timp în urmă.

Conținutul reciclat are, de obicei, două forme:

  • recondiționare: actualizarea materialelor existente și republicarea acestora (“reîmprospătarea” datelor și a statisticilor într-o carte electronică de acum câțiva ani);
  • reutilizare: conversia conținutului selectat în noi formate (un articol de blog este prezentat ca un infografic concis).

Cum se face bine această reutilizare?

Gary Vaynerchuk și Piramida conținutului (un model de piramidă inversată) pot fi sursa dvs. de inspirație atunci când vorbim despre reutilizarea conținutului.

Urmarea acestei strategii înseamnă a începe cu crearea unei porțiuni cu adevărat generoase de conținut sub forma unui pilon.

De exemplu, un vlog, o rubrică de Q&A, un podcast sau un tutorial.

Apoi, îl împărțiți în bucăți mai mici de micro-conținut. Acest conținut este publicat în forme adecvate pe diferite canale disponibile, platforme de socializare sau în newsletter-uri.

Cele 8 metode pentru reutilizarea conținutului vechi

Această informație ar trebui să fie suficientă pentru a începe să vă desfășurați activitatea.

Să vedem cum să reciclăm conținut vechi în viața reală. Mai jos puteți vedea 8 metode care vă vor facilita și optimiza munca de zi cu zi.

1. Actualizarea articolelor sau a cărților electronice existente

Website-ul companiei dvs. abundă deja în articole afișate cu expresii importante? Doriți să îmbunătățiți vizibilitatea în rezultatele căutării organice?

De ce ar trebui să creați ceva nou? Profitați de conținutul dvs. actual!

Completați-l cu antete suplimentare, actualizați statisticile furnizate, îmbunătățiți structura antetului și faceți textele cât mai ușor de parcurs.

Nu uitați să vă asigurați că sunt adaptate algoritmilor Google. Verificați dacă link-urile externe sau interne inserate funcționează corect și voila!

Aveți un conținut nou, gata pentru a fi împărtășit lumii!

2. Combinarea câtorva articole într-un pilon de conținut mai mare

Nu trebuie să spuneți aceeași poveste de la zero în fiecare articol. Creați un pilon de conținut, un ghid cuprinzător pe un subiect dat, care va include link-uri interne către textele publicate anterior.

Procesul dvs. de optimizare SEO va beneficia, cu siguranță, de acest lucru. Google apreciază astfel de compendii competente.

Deci, cum poate arăta un astfel de pilon de conținut în viața reală? Un pilon este un conținut unic, cu link-uri către articole de blog publicate anterior, furnizate în mod natural în anumite paragrafe.

Mai exact, elaborează un subiect dat.

3. Elaborarea de infografii bazate pe conținutul articolului

Un cititor online mediu rămâne concentrat timp de 7-9 secunde. Și noi le oferim articole de câteva pagini… Totul este important, nu doriți să ștergeți nimic.

Deci, ce să faci? Un rezumat al articolului sau al statisticilor selectate poate fi prezentat sub forma unui infografic.

Ai nevoie de un exemplu? Consultă infografia pe GroMar. Destinatarii potențiali sunt cu 30% mai predispuși să se concentreze pe infografii decât pe șirurile nesfârșite de texte.

Dacă informațiile prezentate în infografice le atrag atenția, este mai probabil să treacă prin text sau chiar să îl împărtășească și altora.

De asemenea, va crește durata medie a sesiunii web și va reduce rata de respingere, care ajută și optimizarea SEO.

4. Crearea de vlog-uri scurte (micro-conținut), redirecționarea către articol

Deși specialiștii în marketing uită în continuare, YouTube este al doilea cel mai mare motor de căutare din lume. În aceste condiții, reprezintă și un loc minunat pentru redirecționarea utilizatorilor către website-ul dvs.

Cum să îl utilizați în reutilizarea conținutului?

Înregistrați vloguri scurte cu titluri clickbait și potrivite pentru servicii SEO. Acestea vor redirecționa traficul de pe YouTube către articolele de blog specifice sau produsele despre care vorbiți în videoclip.

5. Crearea unei prezentări Slideshare în loc de cărți electronice extinse

Peste 100 de pagini ale unei cărți electronice, grafică, diagrame, tabele…Ați dedicat sute de ore pentru a crea conținutul ideal, dar tot nu aduce niciun beneficiu.

Ei bine, poate este o idee bună să și simplificați lucrurile, astfel încât datele pregătite să fie mai accesibile.

Creați o prezentare Slideshare care să rezume principalele date ale conținutului dvs. premium și să încurajeze oamenii să îl verifice.

Poate fi un trailer al cărții dvs. electronice. Există un motiv pentru care Netflix promovează trailere scurte de un minut, mai degrabă decât să încarce imediat un întreg episod dintr-o serie nouă.

Poate că la început conținutul dvs. pare a fi insuportabil, dar Slideshare vă poate ajuta să îl faceți mai ușor de utilizat.

6. Reutilizarea conținutului prin discutarea articolului de pe blog sub formă de podcast

Podcast-urile câștigă în mod constant popularitate. Poate că este timpul pentru compania dvs. să facă acest pas decisiv.

De ce să dezvoltați conținut nou de la zero dacă e posibil să creați variante scurtate și să le înregistrați ca podcast?

Este un alt canal de redirecționare și o altă informație ce poate fi împărtășită pe social media: “Am început un podcast” 🙂

7. Redistribuirea conținutului cu utilizarea de noi canale

Puteți publica același conținut pe diferite canale care nu au fost utilizate anterior de compania dvs. Aveți un cont pe LinkedIn? De ce nu publici conținutul tău “veșnic verde” care este întotdeauna apreciat?

Încercați să vă extindeți profilul Pinterest? Selectați toate infografiile dvs. și dați-le o nouă “viață” electronică. Lucrați la newsletter?

Creați un e-mail de bun venit pentru noii destinatari cu link-uri către articole cheie de pe blog-ul dvs.

Probabil că nu le-au mai văzut până acum și astfel le oferiți o sursă valoroasă de conținut.

8. Concentrarea asupra conținutului generat de utilizatori

Completați textele publicate cu comentarii ale clienților sau cele ale angajaților mulțumiți. Verificați dacă cineva a postat recenzii interesante care vă fac conținutul mai valoros.

Este întotdeauna un motiv în plus pentru a reaminti abonaților despre anumite articole de pe blog.

Astăzi am discutat doar câteva exemple despre modul de reciclare al conținutului dvs. vechi. Reutilizarea este o sarcină creativă și demnă de remarcat a unui manager de conținut. În aceste condiții, nu uitați de activitatea respectivă în munca dvs. zilnică.

Dar de ce ar trebui să o faci, de fapt? Care sunt cele mai mari avantaje ale reutilizării conținutului?

Avantaje în reutilizarea conținutului

  1. vă permite să economisiți atât timp, cât și buget de marketing;
  2. sursă perfectă de inspirație dacă nu aveți idei pentru subiecte noi. Este întotdeauna posibil să reciclați texte vechi;
  3. ajută la obținerea unor poziții mai bune în Google datorită sprijinirii SEO, actualizării conținutului, optimizării textelor pentru cuvinte cheie relevante și adaptării la noile cerințe Google;
  4. răspuns mai versatil la nevoile grupului țintă. Unora le place să citească, în timp ce alții preferă să asculte sau să vizioneze videoclipuri;
  5. o abordare cuprinzătoare a marketing-ului prin conținut ce combină constant diferite canale și forme de conținut va fi cu siguranță apreciată atât de utilizatori, cât și de motoarele de căutare.

Reutilizarea conținutului are sens

Nu vă forțați să creați conținut nou. În multe cazuri, reciclarea și “lustruirea” textelor vechi este o soluție mult mai economică și de fond.

Încorporați conținut reutilizat în strategia dvs. și vedeți cât de multă valoare puteți acorda destinatarilor într-o versiune actualizată, rafinată și mai cuprinzătoare.

Nu vei regreta! Nici apelarea la servicii SEO din partea agenției noastre de optimizare nu vă poate aduce regrete. Aveți nevoie de advertoriale SEO sau de activități de web desing?

Tot ce trebuie să faceți este de a intra în contact cu noi. Un membru al echipei va lua legătura cu dvs. în cel ma scurt timp!

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top