Skip to content
Greșeli de blog, 12 situații din cauza cărora nu avansezi în rezultate

Greșeli de blog, 12 situații din cauza cărora nu avansezi în rezultate

Greșeli de blog, 12 situații din cauza cărora nu avansezi în rezultate. Doriți ca blog-ul afacerii să genereze trafic și mai mulți clienți?

Dedicați-vă câteva minute pentru a citi articolul nostru de astăzi. Mai jos puteți vedea o listă cu 12 greșeli de blog pe care ar trebui să le evitați.

În acest mod puteți face activitățile de optimizare SEO mai eficiente.

Atunci când îndepliniți sarcinile unui manager de conținut, puteți uita cu ușurință de principiile de bază ale marketing-ului de conținut și ale blog-ului.

Calitatea conținutului creat luptă continuu cu cantitatea sa. Supraîncărcarea muncii în departamentul de marketing are un impact negativ asupra regularității și consecvenței.

E posibil să publicați o mulțime de texte. Cu toate acestea, probabil că uitați frecvent de promovarea adecvată. Deși conținutul îi atrage pe utilizatori, nu e compatibil cu SEO, ceea ce îngreunează accesul.

Destul e destul! Am selectat câteva dintre cele mai notorii greșeli făcute de specialiștii în marketing și de redactorii care se ocupă cu crearea de conținut și administrarea blogurilor companiei.

Care dintre aceste greșeli se întâmplă în mod regulat la întreprinderea dvs.? Verificați ce pași trebuie evitați!

Greșeli de blog în afaceri: evitați URMĂTOARELE activități!

1. Fără strategie sau plan de conținut

Probabil că v-ați întrebat ce și cum să scrieți de mai multe ori. Sau poate ai împărtășit despre toate și nimic pentru că nu aveai în minte niciun concept bun.

Managerii de conținut profesioniști nu se confruntă cu astfel de probleme.

În schimb, pregătesc subiecte cu luni în avans, conform unei pâlnii de vânzări și a strategiei de marketing bine concepute.

Știu ce și când să scrie. O strategie de conținut adecvată și implementarea acesteia: este tot ceea ce are nevoie blog-ul dvs.

2. Texte banale și nu de fond

Calitatea contează. Astăzi, cu un astfel de acces viral la informații, textele banale și de calitate slabă vor contribui doar la creșterea ratei de respingere. Și acest lucru este ceva ce doriți să evitați.

Dacă sunteți expert într-un anumit domeniu, beneficiați cât mai mult de cunoștințele dvs. și de sursele valoroase. Dacă lucrați ca redactor și subiectele descrise nu sunt ce trebuie, faceți cercetări aprofundate.

Concentrați-vă cu adevărat asupra sarcinii.
Pregătiți un plan al textului și a structurii antetului, colectați materiale și…scrieți!

3. Lipsa de consistență și regularitate

Marketing-ul prin conținut este ca un plan de antrenament adecvat. Nu veți putea parcurge imediat un maraton.

Totuși, dacă dedicați 30 de minute pe zi de antrenament, rezultatele și posibilitățile dvs. se vor îmbunătăți, în timp. Lumea SEO funcționează pe principii similare.

Doriți să ajungeți la cele mai bune rezultate ale căutării organice Google? Trebuie să furnizați în mod regulat algoritmi cu conținut proaspăt și valoros. Coerența și regularitatea vă vor ajuta să atingeți obiectivul.

Dacă vă asigurați că textele dvs. sunt consistente și transparente, completate cu infografice sau cărți electronice care elaborează subiecte date, succesul vă stă la îndemână.

4. Greșeli de blog: incapacitatea de a înțelege nevoile utilizatorilor

Dacă nu vă înțelegeți destinatarii, aceștia nu vă vor căuta. Fiecare activitate desfășurată pe blog-ul companiei dvs. trebuie să vizeze un anumit tip de utilizator.

Conținutul pentru toată lumea este de obicei potrivit pentru nimeni.

Și, dacă ceva nu este pentru nimeni, nu aduce nicio valoare.

5. Lipsa diversității în articole

Coerență și regularitate? Da. Dar nu în detrimentul diversității subiectelor și a nivelului de sofisticare a problemelor discutate.

Blog-ul companiei ar trebui să răspundă la o gamă largă de interese și nevoi ale potențialilor clienți.

Serviciile dvs. sunt legate de optimizarea SEO? Dacă da, explicați principiile SEO de bază. Oferiți exemple specifice pentru a ilustra modul în care strategiile adecvate vă pot sprijini afacerea, crește vânzările sau ușura intrarea pe noi piețe.

Vindeți unelte de grădină? Descrieți o serie de moduri de a le utiliza și ce compoziții inspiratoare puteți crea în grădină. Sau cum să fiți ecologic și să economisiți energie în timpul grădinăritului.

6. Prezența unor greșeli gramaticale

Greșeli de ortografie sau de gramatică. Fraze ciudate și scrise rapid doar din cauza faptului că “trebuie să publicați ceva”.

Formatare necorespunzătoare sau o lipsă completă de formatare și greșeli de punctuație.

Blocuri uriașe de text, pline de erori, fără caractere aldine sau cursive, fără enumerări și cu cele mai importante date fiind “ascunse”.

Toate aceste greșeli de blog vor descuraja, cu siguranță, marea majoritatea a utilizatorilor. Aceștia vă vor părăsi website-ul după ce citesc câteva propoziții.

Dacă credeți că acest punct descrie perfect blog-ul dvs., atunci știți că algoritmii Google nu vă vor aprecia pagina.

7. Greșeli de blog: conținut insuficient, doar oferte de vânzare

Nu este vorba de a face din fiecare articol de blog un catalog de motive care să convingă lumea că merită să vă aleagă serviciile.

Sau că produsele dvs. sunt cele mai bune din lume. Un blog de companie nu ar trebui să se concentreze doar pe oferta dvs. Din păcate, așa se întâmplă adesea.

Nimeni nu caută un astfel de conținut în Google. Marketing-ul prin conținut ar trebui să “atragă” trafic organic de la Google pe website-ul dvs. și să atragă utilizatorii astfel încât aceștia să:

  • dea click pe un CTA pregătit de dvs.;
  • descarce conținut premium, de ex. o carte electronică în schimbul salvării adresei de e-mail;
  • se aboneze la newsletter;
  • completeze formularul de contact;
  • afle că marca dvs. există.

8. Website neoptimizat

Conținutul articolelor de pe blog nu va face nicio diferență dacă website-ul companiei dvs. este greoi, netransparent și nu este adaptat la dispozitivele mobile.

Elementele vitale de bază introduse de Google înseamnă, în principal, următorul lucru.

Website-urile neoptimizate, ce nu sunt compatibile cu dispozitivele mobile sau nu au UX și UI adecvate, nu vor atinge pozițiile de top din Google.

Indiferent de calitatea conținutului lor, articolele nu vor ajunge acolo unde vă doriți.

Dacă vreți să îmbunătățiți vizibilitatea blog-ului companiei dvs., contactați departamentul IT și atribuiți câteva ore de lucru modificărilor website-ului și pentru SEO tehnic.

9. Textele neoptimizate sau supra-optimizate, alte greșeli de blog frecvente

Un articol pe blog de calitate ar trebui creat pe baza a două principii:

  1. ușurința utilizatorului (conținut interesant, unic, cuprinzător, atrăgător pentru utilizatori și care să satisfacă nevoile potențialilor clienți);
  2. SEO-friendliness (texte cu structura antetului adecvată, aspect, link-uri interne și externe, cuvinte cheie relevante care îndeplinesc așteptările motorului de căutare).

SEO pentru conținutul blog-ului este despre găsirea căii de mijloc. Nici excesul de cuvinte cheie și nici crearea unei piese câștigătoare a Premiului Pulitzer nu sunt utile aici.

10. Fără fotografii, infografii și optimizare

Aveți grijă de calitățile vizuale adecvate ale textului. Adăugați imagini sau infografii relevante cu descrieri “alt” corespunzătoare.

Google Images poate fi o sursă valoroasă de trafic organic dacă etichetați corect graficele. Aceste imagini ar trebui să redirecționeze utilizatorii direct către blog-ul companiei dvs.

Vă putem oferi o serie de exemple care demonstrează că imaginile sau infografiile pot genera mai multe afișări decât rezultatele căutării Google bazate pe text.

Nu irosi acest potențial al blog-ului tău. SEO pentru imagini poate îmbunătăți într-adevăr website-ul companiei.

11. Fără reclame și comunicare insuficientă cu destinatarii

În lumea modernă, mass-media, inclusiv blog-ul companiei dvs., trebuie să publice atât mesaje noi, cât și să asculte publicul.

Nu ignorați întrebările sau comentariile din articolele dvs. Interacționați și răspundeți la preocupările și întrebările cititorilor.

Publicați conținut nou și actualizați textele existente. Informați despre aceasta în profilurile social media ale companiei sau în buletinele informative.

Promovează postări pe Facebook sau LinkedIn. Furnizați destinatarilor dvs. conținut “proaspăt”, știri proaspete și fapte interesante din sectorul dvs. de activitate.

12. Lipsa unor analize a eficienței activităților de marketing prin conținut

Ultima eroare, dar nu cea din urmă. Fiind conștient de ceea ce este popular, de ce ar trebui îmbunătățit sau optimizat și ce funcționează perfect, cu siguranță vă ajută să vă implementați strategia de marketing prin conținut.

În timpul procesului de optimizare SEO, analiza bazată pe instrumente simple precum Google Analytics sau Google Search Console e piatra de temelie a activității specialiștilor în conținut. Sperăm că veți profita și de aceste instrumente!

Greșeli de blog: concluzie

Blog-ul companiei dvs. poate ajunge la poziții de top dacă vă concentrați cu adevărat pe evitarea greșelilor descrise anterior.

Mai mult efort? Da. Va fi mai greu? Desigur, dar merită cu adevărat. În cele din urmă, munca dvs. de redactor sau manager de conținut va fi mai eficientă.

Veți găsi mai ușor cum să implementați proiecte mai mari și conținut de lux, dacă vedeți că textele dvs. sunt afișate în rezultatele căutării.

Sunteți în căutarea unor asemenea servicii SEO sau de web desing? Căutați o companie care să vă ofere advertoriale SEO “la cheie”?

Tot ce trebuie să faceți este de a intra în contact cu noi. Un membru al echipei va lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top