Titlu, cât de mult contează pentru optimizare SEO lungimea textelor. Când creați titlul în diferite instrumente, puteți vedea o notificare.
Formularea poate să fie prea scurtă sau prea lungă. Cu toate acestea, ar trebui să luați notificarea în considerare? Lungimea etichetei de titlu vă afectează vizibilitatea în Google?
Lungimea etichetei de titlu: contează?
Fapt interesant: mulți oameni vorbesc despre “meta tag-ul titlului”, totuși, din punct de vedere tehnic, titlul în sine nu este un meta tag.
Deși uneori ar putea fi controversat, de obicei ambele nume pot fi utilizate în mod interschimbabil.
Ce spune Google despre lungimea titlului?
Optimizarea etichetei de titlu este crucială pentru SEO. Titlul ar trebui să includă cel mai important cuvânt cheie legat de pagină, de preferință, ar trebui să fie la început.
Dar chiar contează câte caractere există în titlu? Depinde…
Deci, de ce cred atât de mulți oameni că este crucial să urmezi un anumit număr de caractere atunci când creezi titlul?
Google nu recomandă câte caractere ar trebui să aibă titlul. Sfatul care spune că nu trebuie să depășească 70 de caractere sau 600 px nu poate fi găsit în niciun ghid al motorului de căutare.
De fapt, credința cu privire la lungimea preferată a etichetei de titlu rezultă din extensivitatea titlurilor afișate în rezultatele căutării Google.
Dacă este prea lung, atunci numai o parte apare și cele trei puncte vor fi afișate în SERP-uri.
De obicei, puteți vedea sfaturi care spun că eticheta titlului nu trebuie să depășească 60-70 de caractere. Acesta e numărul aproximativ de caractere care se încadrează în 600 px atribuit de Google titlurilor din rezultatele căutării.
Cu toate acestea, numărul a fost determinat de comunitatea SEO.
Conținutul pregătit de specialiștii Google nu oferă reguli specifice cu privire la numărul de caractere din eticheta de titlu.
Ce puteți afla despre eticheta de titlu de la Google?
- titlul fiecărui website trebuie stabilit în eticheta titlului;
- titlul trebuie să fie concis, descriptiv și transparent. Titlul ar trebui să informeze utilizatorul de internet ce poate fi găsit la o anumită adresă. În același timp, nu ar trebui să fie prea lung sau prea detaliat, deoarece probabil va fi scurtat în rezultatele căutării;
- titlul nu trebuie să conțină prea multe cuvinte cheie, deoarece Google îl poate clasifica drept spam;
- evitați repetările și titlurile schematice;
- titlul trebuie să includă numele dvs. de marcă.
În plus, Google nu afișează întotdeauna același titlu ca cel din eticheta de titlu. Dacă algoritmul găsește probleme cu titlul, îl poate genera de la zero pe baza conținutului website-ului, a ancorelor sau a altor elemente.
Dacă eticheta dvs. de titlu este prea scurtă, Google poate selecta singur cuvinte cheie adecvate și le poate afișa în SERP-uri.
Care este cea mai bună lungime a titlului sugerată de instrumentele populare?
Liniile directoare referitoare la lungimea etichetei de titlu sunt furnizate de numeroase instrumente și, în mod interesant, pot varia.
Beneficiați de sistemul WordPress CMS? Dacă da, puteți profita de o varietate de plugin-uri care vă permit să optimizați meta-etichetele în conformitate cu principiile SEO.
- moz.com, website-ul unui instrument SEO popular, indică faptul că Google afișează de obicei 50-60 de caractere. Însă, totul este în cele din urmă determinat de lățimea caracterelor, care este de maximum 600 px;
- ahrefs.com sugerează, de asemenea, că eticheta de titlu nu trebuie să depășească 50-60 de caractere. Cu toate acestea, în practică, Google se concentrează pe pixeli.
Așadar, puteți întâlni frecvent sugestii similare cu privire la numărul de caractere ale etichetei de titlu, cu o notă care spune că Google afișează un anumit număr de pixeli.
Când scurtează Google eticheta de titlu în rezultatele căutării?
Faptul că titlul website-ului poate fi scurtat dacă are mai mult de 70 de caractere este un motiv suficient pentru a demonstra că nu ar trebui să fie mai lung? În primul rând, nu există nicio garanție că Google va afișa atât de multe caractere.
Poate afișa mai multe sau mai puține, în funcție de literele și caracterul titlului. Caracterele individuale au lățimi diferite.
Cel mai adesea, Google afișează între 55 și 70 de caractere. Totuși, dacă titlul dvs. include câteva litere precum “w” sau “m”, atunci motorul de căutare poate afișa mai puține caractere.
Cum puteți descoperi câți pixeli are titlul paginii dvs.? Folosiți instrumentele disponibile online. Dacă titlul include doar litera “i”, acesta poate avea până la 150 de caractere.
Cu toate acestea, atunci când am încercat să facem același lucru cu litera “m”, au încăput doar 40 de caractere.
Desigur, nu încercăm să vă convingem să creați astfel de titluri. Este vorba doar despre diferențele dintre modul în care sunt afișate în funcție de literele folosite.
Rețeaua este plină de instrumente similare, însă nu toate sunt actualizate.
Amintiți-vă că Google introduce modificări ulterioare algoritmului său. S-a trecut la 600 px din luna mai a anului 2016, dar înainte de această modificare, erau doar 512 px.
Lungimea etichetei afectează optimizarea SEO?
Deoarece Google afișează maximum 600 px, ar trebui să țineți cont de acest număr atunci când creați titlul?
Roger Montti, un specialist în marketing-ul motoarelor de căutare de 20 de ani, a analizat mai îndeaproape acest subiect.
Anul acesta a avut loc o discuție interesantă pe Twitter. Martin Split, un utilizator al platformei, a întrebat despre lungimea etichetei de titlu.
La început Gary Illyes, un analist de la Google a glumit că ar conta, dar apoi John Mueller, analist de tendințe pentru webmasteri de la Google, a clarificat problema.
Concluzia este simplă: Google ia în considerare întregul titlu. Faptul că o parte nu este afișată în SERP nu înseamnă că nu a fost analizat de roboții motorului de căutare.
Deci, ar trebui să creați titluri în funcție de preferințele dvs.? Pot fi foarte lungi? Nu chiar…
Titlul dvs. ar trebui să informeze utilizatorii despre ceea ce poate fi găsit pe pagină. Datele cheie ar trebui incluse în partea care apare în rezultatele căutării.
Prin urmare, dacă titlul trebuie să fie foarte lung, nu uitați să plasați cele mai importante cuvinte cheie la început.
Pentru a rezuma: nu trebuie să vă limitați titlul la 60-70 de caractere. Cu toate acestea, rețineți că Google afișează în prezent maximum 600 px.
În afară de aceasta, merită să respectați regulile menționate mai jos:
- nu folosiți în exces cuvintele cheie din titlu. Saturarea titlului cu cât mai multe fraze posibil este o greșeală. Nu vă va aduce niciun beneficiu;
- titlul trebuie să fie specific. Utilizatorii nu ar trebui să fie obligați să ghicească ce se găsește la adresa indicată. Eticheta de titlu nu este un loc potrivit pentru citate sau metafore;
- cuvintele cheie plasate în eticheta titlului trebuie să apară și pe pagină. În caz contrar, Google poate ignora conținutul titlului;
- nu induceți în eroare utilizatorii. Titlul ar trebui să indice conținutul website-ului. Dacă utilizatorii nu găsesc textele așteptate, vor părăsi pagina, ceea ce va duce la o rată de respingere mare;
- creați un titlu pentru destinatari. Este important să utilizați cuvinte cheie în titlu. Cu toate acestea, merită să rețineți că, în final, numai utilizatorii pot decide să intre pe pagina dvs. Eticheta de titlu le afectează semnificativ procesul de luare a deciziilor;
- furnizați numele domeniului sau companiei dvs. la sfârșitul titlului. Chiar dacă Google nu îl afișează, utilizatorii care găsesc descrierea conținutului în eticheta titlului vor ști ce poate fi accesat pe pagină.
Concluzie
Google analizează conținutul etichetei de titlu, indiferent de numărul caracterelor sale. Dacă titlul se scurtează, Google verifică și cuvintele care nu sunt vizibile.
Reține aceste informații atunci când realizezi titluri pentru pagini individuale.
Datele prezentate în acest articol de blog vi se par prea complicate? Aveți nevoie de servicii SEO sau de web design pentru website-ul dvs.?
Vă aflați în căutarea unor advertoriale SEO care să poată crește vizibilitatea paginilor în mediul online? Tot ce trebuie să faceți este de a intra în contact cu noi. Un membru al echipei va lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp.
This Post Has 0 Comments