Agenția SEO, cum se compară ofertele de servicii pentru aceste companii. Ați căutat o agenție SEO care desfășoară activități adecvate?
Ați primit deja câteva oferte? Acestea includ diverse informații, însă nu toate sunt pe deplin de înțeles.
Cum să comparați ofertele pentru a o selecta pe cea care vi se potrivește cel mai bine? Să descoperim mai multe în acest articol de blog.
Cum se compară ofertele de la agenția SEO?
Alegerea companiei SEO cu care doriți să colaborați nu este floare la ureche. Mai ales dacă nu ați avut niciodată nicio legătură cu această industrie.
O ofertă a fiecărei agenții include probabil numeroase informații care spun la ce elemente vă puteți aștepta în schimbul unei sume date. Dar cum să stabilim care este oferta cea mai profitabilă?
Am conceput un instrument special care facilitează procesul de comparare a ofertelor agențiilor SEO.
Am evidențiat cele mai importante elemente la care ar trebui să fiți atenți. Instrumentul se prezintă sub forma unui tabel care poate fi completat cu date adecvate.
Ce informații ar trebui să vă așteptați să primiți de la o companie de calitate? Citiți articolul nostru și aflați cum să comparați ofertele agențiilor SEO!
Detalii de ofertă
Începeți să vă familiarizați cu elementele ofertei și cu sfera activităților desfășurate de agențiile SEO. Acestea sunt aspectele la care ar trebui să fiți atenți:
1. Bugetul lunar
Suma pe care vi se va cere să o plătiți pentru activități în fiecare lună. Probabil ați stabilit o anumită sumă pe care nu doriți să o depășiți.
Totuși, nu uitați că un preț scăzut nu ar trebui să fie factorul care decide dacă alegeți o anumită companie sau nu.
Lucrurile pe care le primiți ca parte a serviciului sunt relevante. Este probabil ca o ofertă deosebit de ieftină să nu includă activități cruciale pentru a obține rezultatele pe care le așteptați. Ce buget ar trebui să pregătiți?
2. Un număr de ore de lucru pe lună ale specialiștilor din agenția SEO
Înseamnă timpul pe care un specialist SEO îl va petrece lucrând pe website-ul dvs., fără timp dedicat pentru link building. Ce va face acea persoană în acest timp?
Vă optimizați website-ul din punct de vedere tehnic, analizați și selectați cuvinte cheie. Monitorizați pozițiile sau erorile, pregătiți rapoarte sau consultați activități.
Teoretic vorbind, cu cât specialistul dedică mai mult timp website-ului dvs., cu atât mai bine. Cu toate acestea, sfera activităților efectuate este cea mai importantă.
Vă afectează vizibilitatea în multe motoare de căutare, precum Google.
3. Cantitatea de conținut creat în fiecare lună de agenți SEO
Câte descrieri de produse sau categorii și articole de blog vă vor completa website-ul în fiecare lună? Dezvoltarea și optimizarea conținutului sunt o parte integrantă a unei campanii SEO.
Prin urmare, sunt elemente obligatorii ale unei oferte de calitate.
Oferta poate include informații despre un număr specific de caractere sau texte pe care agenția le va pregăti în fiecare lună.
4. O serie de link-uri pe lună
Achiziționarea de link-uri către website-ul dvs. este o parte importantă a procesului de optimizare SEO. Amintiți-vă că, în acest caz, este vorba în principal de calitate, nu de cantitate.
Astfel, în afară de numărul de link-uri, ar trebui să vă preocupe și sursa lor.
Potrivit studiului realizat de aira.net, marketing-ul prin conținut (76%) a fost cea mai populară tehnică de achiziție de link-uri în 2020.
Analiza profilului de link-uri a concurenților și alegerea site-urilor de link-uri pe această bază s-a clasat pe poziția a doua.
5. Un număr de articole sponsorizate pe lună
În afară de a fi o sursă de link-uri către website-ul dvs., astfel de conținut se poate traduce direct în vânzări.
După ce cunoașteți numărul de articole pentru advertoriale SEO, puteți întreba despre principiile selectării site-urilor pentru publicație.
Ce parametri sunt luați în considerare? SEO? Trafic sau altele?
6. Costurile auditului
Analizarea website-ului dvs. pentru a determina modificările de care are nevoie și pentru a vă asigura că îndeplinește cerințele algoritmilor Google ar trebui să fie primul pas pentru agenția SEO. Pagina dvs. va fi optimizată pe baza acestor informații.
Este crucial să verificați codul HTML, meta-etichetele, conținutul duplicat intern și extern, timpul de încărcare al website-ului și altele.
Verificați dacă un audit SEO e inclus în ofertă sau dacă necesită o taxă suplimentară. Apoi, analizează ce include respectivul audit.
7. Implementarea auditului
Când auditul este finalizat, ar trebui să primiți o listă de recomandări care ar trebui puse în aplicare. Doar în acest mod vă puteți asigura că website-ul îndeplinește cerințele algoritmilor Google.
Cu toate acestea, determinarea a ceea ce trebuie schimbat este un lucru, iar aducerea “la viață” este alta.
Agenția va implementa modificări tehnice atunci când le aprobați sau se așteaptă să găsiți un specialist dispus să o facă?
Poate doriți să angajați dezvoltatori web specializați în astfel de sarcini și nu doriți ca nimeni altcineva să efectueze activitățile.
Agenția vă oferă o astfel de posibilitate? În viața reală, modificările implementate de specialiștii care lucrează pentru agenția SEO sunt cheia succesului, deoarece sunt efectuate mult mai rapid și conform planului.
8. Durata contractului cu agenția SEO
Agențiile SEO oferă diverse principii de cooperare. Se poate afirma cu siguranță, nu alegeți un contract de câțiva ani fără opțiune de reziliere.
Cele mai bune condiții înseamnă a avea un contract pe o perioadă nedeterminată de timp și cu o dată de reziliere accesibilă.
Amintiți-vă că afacerea este imprevizibilă. Agenția poate face o treabă excelentă, dar este posibil să fiți totuși forțat să închideți compania din alte motive.
Pe de altă parte, puteți afla că agenția selectată nu vă îndeplinește cerințele și nu doriți să continuați cooperarea.
De asemenea, este acceptabil dacă agenția SEO vă permite să reziliați contractul după 3-6 luni, deoarece rezultatele campaniei SEO sunt de obicei vizibile după acest timp.
Agenția, fiind conștientă de acest fapt, ar putea dori să se “protejeze”, astfel încât clienții să aibă șansa de a evalua rezultatele eforturilor sale.
9. Cuvinte cheie
Contractul include optimizarea SEO pentru un anumit număr de fraze? Dacă da, câte fraze și cum sunt selectate?
Limitarea numărului la o anumită cantitate de cuvinte cheie (de exemplu, 20-30) poate duce la o situație în care agenția se concentrează exclusiv pe expresiile alese.
Situația poate fi percepută ca o încercare de manipulare a clasamentului.
În consecință, poate avea un impact negativ asupra modului în care Google percepe website-ul. Pe de altă parte, nu este vorba despre a avea cât mai multe cuvinte cheie.
Ci despre alegerea celor care descriu cu precizie website-ul dvs. și sunt căutate frecvent de utilizatori.
Un cuvânt cheie poate fi legat de website-ul dvs., dar dacă nimeni nu îl caută, acesta nu va aduce beneficii măsurabile.
Dacă oferta nu oferă informații despre numărul de căutări pentru o anumită frază cheie, o puteți verifica prin diverse instrumente.
Rețineți că a face optimizarea SEO pentru cuvintele cheie stabilite anterior nu înseamnă că vizibilitatea website-ului dvs. pentru alte fraze nu se îmbunătățește.
Pozițiile cuvintelor cheie long tail se vor îmbunătăți, de asemenea, putând atrage trafic organic și clienți.
10. Suport pentru dezvoltare web
Modificările implementate la început de agenția SEO sunt necesare. Cu toate acestea, diverse modificări ale algoritmului Google sau cerințele website-ului pot necesita implementări ulterioare.
E un avantaj dacă agenția SEO angajează un dezvoltator web gata să implementeze schimbări vitale.
Datorită acestuia, totul va fi mai rapid și nu va trebui să căutați singur specialistul potrivit.
11. Configurarea instrumentului
Informații despre efectele campaniei SEO pot fi obținute gratuit datorită unor instrumente precum Google Analytics sau Google Search Console.
Cu toate acestea, la început, e crucial să furnizați un cod special (în cazul GA) și să confirmați proprietatea website-ului în GSC.
Cine o va face? Va fi responsabilitatea ta? Cine va deține platforma? Ar trebui să fie atribuit contului dvs. și agenția SEO ar trebui să aibă doar permisiunea din partea ta.
În acest mod, conturile vor rămâne în “mâinile” dvs. după eventuala încetare a cooperării.
12. Plan de conținut de la agenția SEO
Compania va concepe structura de conținut a website-ului dvs. și va pregăti un plan de publicare?
Articolele, descrierile și alte conținuturi ale website-ului sunt elemente cruciale ale fiecărei campanii SEO.
Este o idee bună să vă dezvoltați în mod constant website-ul în acest sens. Acțiunea se va traduce cu siguranță într-o vizibilitate îmbunătățită.
Agenția SEO ar trebui să vină cu un plan de conținut, inclusiv articole care vor apărea pe pagină.
13. Optimizare UX
Veți primi sfaturi despre îmbunătățirea utilizabilității website-ului dvs.?
Este un element de calitate al ofertei, deoarece traficul obținut datorită vizibilității îmbunătățite ar trebui să se traducă într-un număr mai mare de interogări și clienți.
Acest lucru este posibil atunci când website-ul îndeplinește cerințele utilizatorilor de internet. Astfel, alegeți soluții cruciale pentru atingerea acestui obiectiv. O agenție SEO care vă sugerează ce să faceți reprezintă un avantaj suplimentar.
Cooperarea cu agenția SEO
Când comparați ofertele agențiilor SEO, luați în considerare elemente precum:
- persoana de contact. Va fi un specialist SEO sau un manager de cont? A fi capabil să scrii/să suni și să vorbești cu persoana responsabilă pentru proiectul tău este foarte important. E posibil să aveți mai multe întrebări și îndoieli. E crucial să vă asigurați că persoana de contact vă cunoaște website-ul sau, în cazul în care se află în vacanță, informează pe altcineva despre proiect;
- frecvența rapoartelor. Cât de des veți primi un rezumat al activităților desfășurate pe website și informații despre rezultatele obținute? Ce date ar trebui să includă un astfel de raport? Un document consolidat după fiecare lună de cooperare este o soluție bună. Este important să vă asigurați că raportul include o descriere detaliată a activităților efectuate și a modificărilor;
- taxe suplimentare pentru rezultate. Verificați dacă, în afară de suma stabilită a taxelor lunare de abonament, agenția SEO vrea să vă perceapă alte taxe. De exemplu, fiind clasat în TOP10 pentru anumite cuvinte cheie și, dacă da, întrebați care este prețul.
AGENȚIA SEO ȘI Credibilitatea
Înainte de a începe cooperarea cu orice agenție SEO ar trebui să stabiliți cu cine aveți de-a face. Compania este anonimă?
Există vreo modalitate de a evalua calitatea muncii sale sau de a verifica experiențele clienților anteriori? Acesta este un factor foarte important care poate indica la ce să ne așteptăm de la cooperare:
- recenzii Google. Verificați numărul și evaluarea medie a acestora. Găsirea unui comentariu negativ nu înseamnă că ar trebui să respingeți o anumită agenție. Cu toate acestea, un rating scăzut și o mulțime de comentarii negative pot fi îngrijorătoare. Nu trageți concluzii pe baza câtorva recenzii;
- referințe/studii de caz ale clienților reali. O agenție SEO experimentată ar trebui să se poată lăuda cu multe campanii de succes. Dacă astfel de elemente pot fi găsite pe website-ul agenției, puteți verifica rezultatele obținute. Puteți contacta proprietarii pentru a vedea dacă sunt mulțumiți de cooperare. Un astfel de feedback poate fi de neprețuit atunci când alegeți o ofertă;
- experiența în industrie. O agenție SEO îți cunoaște domeniul și o poate dovedi? Dacă o anumită companie a cooperat deja cu mărci care operează în industrii identice sau similare, este un avantaj imens. Înseamnă că agenția SEO are expertiza necesară și informații esențiale pentru implementarea modificărilor.
Concluzie
Compararea ofertelor SEO ar trebui să fie rezumată cu o listă a avantajelor și dezavantajelor fiecărei oferte.
Deși analiza acestor informații poate necesita mult timp, merită efortul depus.
Probabil veți putea găsi un furnizor de servicii SEO capabil să vă atingă obiectivele. Intrați în contact cu noi pentru a descoperi cum vă putem ajuta afacerea să crească în vizibilitatea din mediul online.
This Post Has 0 Comments