Structură URL, cum realizăm cea mai eficientă prezență internațională. În era digitală companiile trebuie să stabilească o prezență online.
Doar în acest mod vor putea avea succes pe o piață internațională extrem de competitivă.
Companiile trebuie să fie la curent cu ultimele tendințe din optimizare SEO pentru a se diferenția de concurență. De aceea este atât de important să decideți structura corectă a adreselor URL.
SEO internațional poate fi descurajant, mai ales atunci când există mai multe limbi pentru a naviga în multe țări.
SEO internațional înseamnă mult mai mult decât simpla încercare de a fi găsit de motoarele de căutare. E vorba despre evaluarea perspectivelor de piață țintă locală și despre înțelegerea modului de a comercializa pe baza personalității cumpărătorului.
Construind un profil al demografiei țintă, puteți comercializa mai ușor utilizând tehnici SEO avansate.
A avea un website localizat e esențial pentru a crea încredere cu utilizatorii locali, astfel încât aceștia să poată accesa cu ușurință website-ul și să se interacționeze cu marca.
Deci, ce factori ar trebui să luați în considerare atunci când determinați o structură URL care vă va ajuta să prosperați în lumea afacerilor moderne de azi?
Să începem prin a arunca o privire la cum arată o adresă URL localizată. Continuați să citiți acest articol de blog pentru a descoperi și mai multe informații interesante:
Structură URL: cum arată o adresă URL localizată?
Atunci când creați un website internațional, există trei opțiuni principale pentru găzduirea conținutului dvs. localizat:
- country code Top Level Domain (ccTLD) – ex: companiamea.fr;
- subdomeniu – ex: fr.companiamea.com;
- subdirector – ex: companiamea.com/fr.
Dar cum se compară aceste opțiuni? Să aprofundăm puțin mai mult în avantajele și dezavantajele acestora:
1. ccTLD
Dacă doriți să vă concentrați atenția asupra unei anumite țări, ccTLD va fi cea mai bună opțiune pentru dvs. Un ccTLD anunță cu tărie că vă concentrați asupra unei anumite țări.
Trimite vizitatorilor un semnal puternic care rezonează cu datele demografice vizate și ajută la consolidarea încrederii.
După ce ați configurat un ccTLD, este dificil să reconfigurați o altă structură URL și să modificați direcționarea geografică.
Luați o decizie bine informată dacă utilizarea unui ccTLD e potrivită pentru dvs. și veți evita ca afacerea să piardă impulsul.
2. Subdomenii și subfoldere
Subdomeniile se referă în principal la domeniul root al unui website. Acestea sunt adesea folosite pentru a configura pagini de blog (blog.companiata.com).
Puteți să le utilizați pentru a vă orienta website-ul către o anumită piață, de exemplu, fr.companiata.com.
Subfolderele definesc o sub-secțiune a domeniului dvs., de exemplu, companiata.com/fr. Un lucru care merită luat în considerare cu această rută este utilizarea Google Search Console pentru a viza geografic fiecare subdomeniu și subfolder.
Acest lucru va ajuta motoarele de căutare să înțeleagă țara sau limba în care ar trebui să fie afișat conținutul tău. De asemenea, se asigură că utilizatorilor locali li se arată conținutul cel mai potrivit pentru ei.
Tine minte! Fiecare subdomeniu este considerat ca un domeniu separat. Prin urmare, necesită propriul său proces SEO. Astfel blog.paginata.com va fi cu totul alt domeniu decât paginata.com și trebuie efectuată o optimizare SEO, în consecință.
3. Parametrii pentru o structură URL
Direcționarea conținutului dvs. către vorbitori nativi este o modalitate excelentă de a satisface preferințele individuale ale secțiunii pe care o vizați.
Acest lucru poate fi realizat folosind parametri, configurați utilizând o adresă URL de genul: companiata.com?lang=fr.
În general, este una dintre cele mai ușoare opțiuni pentru extinderea operațiunilor comerciale la nivel mondial. Cu toate acestea, Google descurajează utilizarea parametrilor.
Doriți să vă extindeți la nivel internațional? Parametrii vă pot împiedica progresul, deoarece poate fi dificil să segmentați adresele URL.
Nici parametrii nu pot fi geo-direcționați, motiv pentru care se utilizează în schimb hibrizi și combinații.
4. Hibrizi și combinații
Dacă doriți să vă extindeți vânzările, exporturile și marca într-o anumită țară, ccTLD e cea mai recomandată opțiune. Acest lucru vă va ajuta la poziționarea website-ului într-un mod ușor accesibil și “digerabil” pentru utilizatorii locali.
Acestea fiind spuse, puteți lua în considerare structura de combinație care ia forma ccTLD și subfolder. Nu uitați de regula separată a domeniului menționată anterior! Acțiunea se poate dovedi a fi eficientă dacă țara vizată are mai multe limbi oficiale.
Aveți nevoie de un exemplu? Iată-l: yourbusiness.ch/fr ar viza utilizatorii francofoni din Elveția.
Sunteți dornici să vă extindeți eforturile internaționale, dar nu sunteți gata să vă angajați să vizați o anumită țară? Puteți utiliza un gTLD specific regiunii (domeniu generic de nivel superior).
De exemplu, companiata.eu pentru a viza consumatorii din Uniunea Europeană.
Cu toate acestea, utilizarea unui gTLD nu garantează că website-ul dvs. va fi automat direcționat geografic către o întreagă regiune. Aici subdomeniile sunt utile pentru a ajuta utilizatorii anumitor țări să găsească acel conținut relevant pentru ei.
Subdomeniile sunt excelente pentru specificarea locației sau a limbii. De exemplu, companiata.eu/fr ar fi o modalitate excelentă de a viza utilizatorii ce caută în franceză în mai multe țări europene.
Hreflang: ce este?
Aceasta este o piesă interesantă de codare care semnalează motoarelor de căutare limba în care este disponibil conținutul dvs.
Hreflang joacă un rol important atunci când folosește gTLD pentru a viza o regiune multilingvă.
Hreflang asigură că motoarele de căutare locale știu ce versiune a unei pagini ar trebui să fie direcționată către utilizatori în funcție de cerințele locale.
Cu Hreflang puteți specifica limba și dialectul. De exemplu, direcționați website-ul către utilizatorii din Marea Britanie.
În aceste condiții, hreflang=”en-GB” va fi utilizat pentru a comunica Google că pagina vizează utilizatorii vorbitori de limbă engleză din Marea Britanie.
Acest lucru vă va ajuta să asigurați cea mai bună experiență posibilă pentru utilizator și o rată de respingere mai mică.
Structură URL: direcționarea în funcție de limbă vs. direcționarea în funcție de țară
Extinderea dvs. internațională va fi definită de capacitatea de a viza utilizatorii în funcție de limbă sau locație. Alegând un domeniu precum yourbusiness.fr, mesajul nu va fi înțeles la nivel global de toți vorbitorii de franceză.
Direcționarea către toți utilizatorii francezi de pe glob este dificilă, deoarece limba este foarte diferită în funcție de țara în care vă aflați.
De exemplu, franceza se vorbește complet diferit în Canada decât în Congo.
Pentru a sprijini creșterea internațională și a crește puterea mărcii e mai bine să localizați conținutul, imaginile și limba.
Procedând astfel, conținutul dvs. va rezona cu vorbitorii unei anumite limbi dintr-o anumită regiune.
Acesta este un mod mult mai puternic de a vă îmbunătăți clasarea în căutarea organică.
Concluzie
Structura URL pe care o alegeți va depinde de factori precum bugetul, piața țintă și chiar disponibilitatea domeniului țării.
Indiferent de abordarea pe care o alegeți, cel mai bun mod de a optimiza website-ul pentru extinderea internațională este să vă concentrați asupra localizării.
Utilizatorii nativi au, de obicei, încredere și interacționează cu website-uri familiare, cele cu conținut relevant și cel mai important, care este scris în limba lor maternă.
Localizarea este o modalitate excelentă de a vă converti website-ul într-un activ productiv. De a vă îndeplini ambiția pentru extinderea afacerii la nivel global.
Și dvs. aveți nevoie de servicii SEO sau de web design? Intrați în contact cu această agenție de optimizare SEO și link building.
Parcurgeți lista de oferte SEO pentru a putea efectua o promovare web cu rezultate palpabile. Nu uitați! Pentru o promovare eficientă în mediul online aveți nevoie și de advertoriale SEO care să se ridice la nivelul așteptărilor dvs.
This Post Has 0 Comments