Skip to content
Optimizarea, verificați aceste date înainte de a investi în servicii SEO

Optimizarea, verificați aceste date înainte de a investi în servicii SEO

Optimizarea, verificați aceste date înainte de a investi în servicii SEO. De ceva timp, SEO este un subiect popular care atrage atenția.

Mai ales în cazul companiilor care își gestionează propriile site-uri web. Dacă o faceți corect, puteți aduce numeroase beneficii.

La ce trebuie să acordați atenție atunci când căutați o agenție de optimizare SEO adecvată?

Optimizarea SEO este un domeniu care poate fi discutat în mai multe moduri. Există la fel de multe recenzii pozitive ca și negative, optimizarea SEO fiind destul de misterioasă.

Se datorează în principal practicilor frecvente lipsite de etică utilizate în trecut și a lipsei de transparență între agenții și clienții acestora.

În articolul de blog de azi vă vom spune despre ce este vorba în SEO!

În zilele noastre, administrarea unei afaceri este aproape întotdeauna egală cu a avea un website al companiei. Cu toate acestea, a avea o pagină nu este suficient pentru a reuși.

Este esențial să vă asigurați că utilizatorii care caută anumite produse sau servicii nu țin cont de rivalii dvs. de pe piață și aleg în schimb oferta dvs.

Cum puteți face asta? Desigur, vorbim despre o serie de factori. Inclusiv recunoașterea mărcii și poziția paginii în rezultatele căutării pentru anumite cuvinte cheie.

De obicei, aceste două elemente merg mână în mână, dar nu întotdeauna este cazul.

Poziția website-ului este determinată de numeroase elemente. Cu cunoștințe adecvate și abilități practice, puteți îmbunătăți semnificativ pozițiile anumitor fraze, ceea ce se traduce printr-un trafic sporit.

Acesta este domeniul de activitate al agențiilor SEO. Ce trebuie avut în vedere înainte de a investi în SEO?

Optimizarea SEO: despre ce este vorba?

Pe scurt, optimizarea SEO reprezintă un set de activități care ar trebui să îmbunătățească pozițiile website-ului pe anumite fraze din rezultatele căutării organice.

Poate că această definiție rămâne încă “magie neagră” pentru unii dintre cititori.

Dar nu vă faceți griji, suntem aici pentru a explica mai detaliat. Când căutați un restaurant italienesc local, probabil că veți începe prin a cere prietenilor dvs. recomandări.

Sau prin a introduce acea expresie relevantă în motorul de căutare pentru a vedea locațiile disponibile din zonă.

Marea majoritate a utilizatorilor de internet beneficiază de pe urma Google.

Când introduceți expresia “restaurant italienesc” veți vedea o listă de rezultate care redirecționează către clasamentele restaurantelor cunoscute și către website-urile lor. În ciuda a mii de rezultate disponibile, utilizatorii rămân de obicei pe prima pagină și selectează una dintre pozițiile cu rang înalt.

Ce concluzii puteți trage din această situație? A fi clasat la un nivel înalt pe anumite cuvinte cheie este un factor extrem de important.

Afectează succesul website-ului dvs. și contribuie la profiturile aduse companiei.

Cum se ajunge la poziții înalte în rezultatele căutării? Dacă nu sunteți un expert în domeniu, cel mai bine ar fi să angajați o agenție SEO.

Cu toate acestea, să analizăm mai atent activitățile efectuate pentru a înțelege factorii care afectează vizibilitatea și pozițiile paginii.

On-site sau off-site?

Desigur, această întrebare este inutilă, deoarece optimizarea SEO de calitate se bazează pe aceste două elemente.

On-site înseamnă toate activitățile desfășurate în cadrul website-ului, în ​​timp ce off-site se referă la practici desfășurate “în afara” paginii.

Activitățile on-site includ, printre altele:

  • crearea unei sitemap;
  • structura codului paginii (meta etichete unice, descrieri);
  • implementarea titlurilor și antetelor adecvate;
  • extinderea conținutului cu utilizarea etichetelor emfatice.

Optimizarea paginii de destinație și a subpaginii pentru cuvinte cheie relevante permite roboților Google să asocieze website-ul dvs. cu anumite cuvinte.

Off-site, pe de altă parte, este despre achiziționarea de link-uri valoroase către website:

  • promovarea companiei pe forumuri online;
  • scrierea articolelor de blog;
  • cooperarea cu partenerii;
  • crearea profilurilor companiei pe diferite platforme de social media.

Optimizarea pe cont propriu sau cu o agenție: care este alegerea potrivită?

Setul de activități menționat mai sus aplicat în optimizare SEO este semnificativ simplificat. În ceea ce privește a fi activ pe forumurile online e floare la ureche.

A ști la ce să fii atent la achiziționarea de link-uri este o cu totul altă poveste. Mai mult, optimizarea website-ului necesită cel puțin cunoștințe de bază despre HTML.

Teoretic vorbind, este posibil să faci optimizare SEO pe cont propriu. Totuși, dacă nu ai nicio expertiză în domeniu, nu merită efortul.

În afară de timpul petrecut pentru învățare și implementarea schimbărilor, există riscul ca aceste acțiuni să aducă mai mult rău decât bine.

În zilele noastre, Google este foarte sensibil la activitățile SEO incompetente și la așa-numitul exces de cuvinte cheie.

Toate aceste situații pot duce la penalizarea paginii dvs. de către roboți.

Bine, acum suntem conștienți de faptul că, în majoritatea cazurilor, e mai bine să beneficiați de serviciile oferite de o agenție decât să efectuați sarcini pe cont propriu.

Ca în orice industrie, agențiile SEO diferă și în ceea ce privește calitatea serviciilor furnizate. Ce trebuie luat în considerare pentru a vă asigura că alegeți cea mai bună companie?

Ce trebuie să faceți înainte de a semna contractul

După ce știți despre ce este optimizarea SEO, este timpul să începeți să căutați o agenție adecvată.

Există numeroase linii directoare de care trebuie să țineți cont atunci când selectați o anumită companie SEO.

Asigurați-vă că agenția cu care doriți să începeți o cooperare pe termen lung îndeplinește cerințele menționate mai jos.

Aspecte relevante:

  1. reprezentantul agenției ar trebui să vă întrebe de obiectivul real al activităților efectuate. Care sunt obiectivele de afaceri? Va determina cea mai eficientă strategie și cuvintele cheie relevante;
  2. optimizarea SEO nu este magie. Selectați o agenție capabilă să vă spună în mod clar și transparent despre activități specifice efectuate pentru a îmbunătăți poziția website-ului;
  3. un audit SEO este un alt element obligatoriu care caracterizează o companie de încredere. Fără a intra în prea multe detalii, un audit al paginii ar trebui să includă toți parametrii importanți care definesc website-ul dvs. Un audit bine pregătit este practic o strategie. Agenția SEO ar trebui să contribuie în mod semnificativ (dacă nu total) la implementarea acesteia;
  4. un contract clar și de înțeles cu condiții de cooperare definite cu precizie și rezilierea acestuia este un mic detaliu care se aplică tuturor contractelor. Pe de altă parte, condițiile acceptabile ale unui astfel de contract ar putea fi discutate într-un articol separat. Fără îndoială, merită să acordați atenție duratei și sancțiunilor potențiale;
  5. agenția SEO profesională ar trebui să ofere clienților săi rapoarte lunare. Apare posibilitatea de a sugera modificări sau cuvinte cheie, altele dacă cele ce nu generează suficient trafic organic;
  6. prețul. Puteți efectua activități SEO de calitate și să fiți clasat în top 10 pentru 100 de lei pe lună? Desigur că nu. Ca în cazul oricărui alt serviciu valoros, prețul crește odată cu calitatea;
  7. se întâmplă frecvent ca agențiile să elimine backlink-urile către website atunci când contractul s-a încheiat. În această situație pozițiile scad drastic. Asigurați-vă că agenția nu va acționa astfel.

Concluzie

Știind despre ce este optimizarea SEO se facilitează semnificativ procesul de căutare a unei agenții adecvate.

Ca în cazul oricărui alt serviciu, serviciile SEO realizate de agenții pot fi fie profesionale, fie nesigure și dăunătoare website-ului.

Prin urmare, nu ar trebui să fie surprinzător faptul că furnizorii de servicii ieftine probabil nu vor lua în considerare obiectivele dvs. de afaceri pe termen lung.

O agenție de calitate este conștientă de faptul că optimizarea SEO nu este doar o schemă de acțiuni efectuate în același mod pentru toată lumea.

Fiecare întreprindere este diferită. Prin urmare, experiența și creativitatea necesare pentru a determina o abordare individuală și cea mai benefică pentru fiecare website sunt cruciale pentru succes.

Mai mult, merită să rețineți că pozițiile înalte ale câtorva cuvinte cheie nu sunt obiective în sine. Acestea ar trebui să ajute compania să se dezvolte în mod constant și să dobândească noi clienți.

Dacă și dvs. aveți nevoie de servicii SEO sau de web design, vă invităm să intrați în contact cu noi. Suntem o agenție SEO atentă la nevoile clienților care urmărește satisfacerea tuturor dorințelor.

În plus, trebuie reținut faptul că o campanie de creștere a vizibilității în mediul online nu se oprește doar la optimizare SEO.

Trebuie să luați în considerare și un pachet de advertoriale SEO pentru ca informația despre afacerea dvs. să ajungă la un public cât mai larg.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top