Skip to content
Pagina de produse, cum trebuie optimizată pentru a crește conversiile

Pagina de produse, cum trebuie optimizată pentru a crește conversiile

Pagina de produse, cum trebuie optimizată pentru a crește conversiile. Conversia este obiectivul final al proprietarilor de magazine online.

Pentru a o atinge, sunt multe de îngrijit. Printre factorii care influențează conversia magazinului online se numără optimizarea paginii de produse în comerțul electronic.

Continuați să citiți acest articol de blog și aflați cum puteți îmbunătăți conversia pentru pagina de produse!

Pentru a avea loc o optimizare cu succes a paginilor de produse pentru comerțul electronic trebuie să înțelegeți fundamentele funcționării unui magazin online.

De asemenea, trebuie să aflați și ce valori cheie trebuie luate în considerare.

Ratele de conversie sunt printre cele mai importante și vă vor crește foarte mult vânzările! O rată de conversie, simplă, este rata la care orice client introduce o acțiune dorită pe website-ul dvs.

De exemplu, dacă aveți zece persoane care vă vizitează magazinul și patru cumpără ceva, rata de conversie este de 40%.

Creșterea acestei rate de implicare pentru afacerea dvs. este crucială pentru succesul continuu!

Cum se realizează conversia prin pagina de produse?

Există multe criterii de luat în considerare atunci când încercăm să vă optimizăm pagina, iar unele dintre ele trec de obicei complet neobservate.

Acordarea atenției tendințelor SEO este un aspect important al colectării traficului.

Dar, odată ce un vizitator ajunge pe website-ul dvs., trebuie să își păstreze interesul pentru ca acesta să se poată converti.

Modelul “Pâlnie de vânzări” este important pentru a fi prezentat în acest moment. Fundamentele sale sunt cheia oricărei afaceri de succes:

  • conștientizare: un client trebuie să fie conștient de produsul sau serviciul dvs.;
  • interes: a atrage interesul clienților în afacerea dvs. este crucial;
  • dorința: creșteți dorința clienților care vă vizitează pentru afacerea dvs.;
  • acțiune: finalizarea planului și solicitarea clientului să acționeze asupra acestuia.

Această cale tipică, utilizată în mod tradițional de aproape 100 de ani, este o regulă bună pentru a interacționa cu potențialii clienți.

Vă asigurați că aceștia respectă dorințele dvs. de conversie! În timp ce optimizarea SEO necesită o perioadă pentru a se construi, ținând cont de aceste reguli generale, veți fi întotdeauna axat pe obiectivul mai mare.

Potențiale conversii greșite

Ca în cazul oricărui mecanism de optimizare a paginilor produselor de comerț electronic, există liste lungi de lucruri de evitat pentru website-ul dvs. Iată câteva aspecte cheie:

1. Timpul de încărcare

50% din utilizatori se așteaptă ca website-urile să se încarce în 2 secunde sau mai puțin. E crucial ca pagina dvs. să răspundă rapid la orice acțiune pe care o face utilizatorul.

Majoritatea celor care accesează un website lent nu se mai întorc niciodată. În acest mod se reduc dramatic vânzările și se împiedică producerea de achiziții viitoare. Este crucial să aveți o pagină de produse receptivă.

2. UI-uri ciudate, neintuitive

Un UX design bine conceput și fără erori este unul din cele mai importante aspecte ale unei rate de conversie ridicate, cu estimări de creștere de până la 400%! A avea o interfață ciudată este una dintre principalele cauze ale traficului scăzut de pe website.

3. Coș de cumpărături abandonat în pagina de produse

Chiar dacă faceți orice altceva bine, clientul ce își abandonează coșul de cumpărături aproape de sfârșitul unei tranzacții elimină orice oportunitate de câștig permanent de conversie.

Renunțarea la coșul de cumpărături reprezintă o pierdere care, cu siguranță, poate fi evitată.

Fie că este vorba despre viteza website-ului, de interfața sa de utilizare sau de orice alt motiv, menținerea clienților în coșurile lor este esențială pentru recuperarea valorii pierdute!

3 moduri prin care puteți optimiza pagina de produse din magazin

Deci, care sunt modalitățile pentru a asigura o rată de conversie excelentă și a crește numărul de implicări ale clienților în afacere?

Aceste trei metode sunt câștigători dovediți, care cu siguranță vor avea un impact asupra afacerii dvs.

Optimizarea paginilor de produse în comerț electronic este una dintre cele mai dificile lucruri pentru a deveni perfect. Dar, acești pași cheie sunt un punct de plecare perfect pentru oricine dorește să stimuleze valorile, în general.

1. Oferiți descrieri unice de produse și imagini extraordinare

Folosirea copiei tipice pentru produsele dvs. sau, și mai rău, a imaginilor stoc pentru produsele pe care le vindeți este un mod sigur de a face oamenii să părăsească imediat website-ul.

Produsele trebuie să fie atrăgătoare. Descrierilor trebuie să li se acorde atenție sporită.

În acest fel, website-ul și pagina de produse vor crea o amprentă de neșters în mintea consumatorului. Acesta își va păstra atenția acolo unde ar trebui să fie: în magazin!

Dacă vă concentrați pe experiența clientului în acest fel, acțiunea va da roade pe termen lung.

Desigur, unghiul SEO aici trebuie menționat. Un lucru este să le aduci clienților o copie excelentă, dar e cu totul altceva să fie o copie excelentă și prietenoasă cu SEO!

Optimizând atât experiența utilizatorului, cât și motorul analitic Google, veți avea cu adevărat pagina de produse mult dorită.

2. Căutați cele mai bune instrumente de comerț electronic

Aplicațiile de comerț electronic sunt cruciale pentru o vitrină bine “unsă” și funcțională.

Adaptându-vă magazinul exact așa cum doriți să fie, puteți reduce multe dintre problemele și supărările pe care le experimentează clienții atunci când merg la cumpărături online. Iată câteva aplicații grozave pe care le puteți implementa în magazinul dvs.!

  1. timp de livrare. O aplicație excelentă care detaliază exact când comenzile sunt procesate, expediate și livrate. De asemenea, permite estimări de livrare cu multe elemente de interfață flexibile;
  2. opțiuni de plată. Deși nu este doar o singură aplicație, spațiul de comerț electronic permite multe procesoare de plată diferite. Toate cu părțile lor pozitive și negative și cu propriile interfețe;
  3. expediere și livrare. Există multe modalități de facturare, livrare și expediere în zilele noastre. Alegerea aplicației care este cea mai bună pentru website-ul dvs. este un proces implicat dar unul important. Cel potrivit poate face toată diferența!

3. Recomandările sunt critice!

Învățarea automată este esențială pentru multe magazine online din zilele noastre.

Oferirea unei secțiuni “Oamenii cumpără și…” pentru utilizatori este un mod de aplicare al acestui stil de învățare. Prin vânzarea încrucișată în magazin puteți colecta o rețea de informații considerabilă despre ceea ce cumpără oamenii.

Toate datele pot fi folosite în avantajul dvs.! Fie că este vorba de pachetul de articole “fierbinți” sau pur și simplu de acea vânzare suplimentară, aceste liste de cumpărare sunt văzute în magazinele de pretutindeni. Și din motive bine întemeiate!

4. Cele mai bune pagini de produse sunt bine planificate

Este nevoie de dedicare pe termen lung, planificare și execuție imaculată pentru a avea un magazin excelent și pentru a duce ratele de conversie unde trebuie.

Singura modalitate de a progresa e de a arunca o privire atentă la pagina de produse pe care o aveți în prezent (sau cea pe care o planificați).

Evaluați punctele tari și punctele slabe ale acesteia. Știm că ratele de conversie ale clienților sunt strâns legate de magazinul dvs.

Posibilitatea de a manipula fiecare aspect spre satisfacția clientului vă va asigura, cu siguranță, creșterea valorilor dorite! Ratele de conversie au nevoie și de advertoriale SEO pentru ca informația despre afacerea dvs. să ajungă la cât mai multe persoane.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top