Specialist SEO, servicii de optimizare SEO, pentru orice model de website. La prima vedere pare să nu fie nimic complicat.
Dar la o căutare pe google la termenii de referință, specialist SEO, sau servicii optimizare SEO apar tot felul de articole care mai de care, unele contradictorii, iar altele supraevaluate din simpla dorință de a da bine.
Contradicțiile apar fie din necunoștință, fie din intenția de ”a da” cât mai bine în fața potențialilor clienți.
Oferta serviciilor de optimizare SEO poatet fi regăsită sub diferite forme.
Freelancing, agenție specializată SEO, agenție de marketing online ce oferă asemenea servicii, sau o agenție de advertising full-service ce oferă aceste servicii.
Indiferent de forma în care acestea se regăsesc, activitatea de bază este efectuată de către un specialist SEO.
Specialist SEO vs. Expert SEO
Cu toate că de multe ori aceste cuvinte sunt utilizate în același context fără o delimitare specifică, ele prezintă diferențe predictibile pentru cineva care activează în domeniul SEO și se respectă ca specialist.
În cadrul serviciilor de optimizare SEO calificativul de expert SEO, poate fi potrivit doar în cazul unui audit SEO. Asta deoarece auditul SEO prin definiție ar presupune un anumit nivel de expertiză.
Dar calitatea de expert SEO este limitată prin însăși natura serviciilor de optimizare SEO. În altă ordine de idei, nu există o matrice universal valabilă pentru o strategie SEO.
Astfel apare caracterul individual al campaniei SEO, specific fiecărei companii.
Încercând să faci după un model care a funcționat, nu este interzis dar s-ar putea ca pentru compania ta să nu dea rezultate.
Datorită complexității serviciilor SEO, dar și diversitatea de forme în care aceste sunt pe piață, ar fi mai potrivit termenul de Specialist SEO. În linii generale un specialist SEO desemnează o persoană specializată în optimizarea unui website pentru motoarele de căutare.
Atunci când căutați o anumită informație pe google paginile sunt afișate într-o anumită ordine.
Cu excepția cazului în care promovarea acestora este direct plătită către google (costurile fiind destul de mari), în spatele unei promovări organice de durată stă munca unui specialist SEO.
Servicii SEO vs. Servicii SEM
Dacă pentru neinițiați aceasta nu spune prea multe, pentru specialiștii din domeniul promovării online, aceasta duce la noi contradicții.
Motivul principal este același. Necunoaștere și ignoranța, sau dorința prea mare de afirmare.
Termenii de servicii SEO și servicii SEM, de cele mai multe ori sunt percepuți ca termeni sinonimi. În acest caz distincția este cât se poate de clară.
SEM (Search Engine Marketing) reprezintă domeniul mai larg, care la rândul său înglobează toate modalitățile de promovare online.
Astfel prin SEM se definește toată gama de servicii de promovare online: o parte din SEO, PPC/Adwords, SMM.
Deci după cum bine ne putem da seama serviciile SEO sunt un palier al serciviilor SEM.
Specialistul SEO
Indiferent dacă faceți sau nu propriul conținut de marketing, numărul de click-uri pe pagina dumneavoastră contează.
Atunci când traficul organic crește, la fel crește și venitul potențial. Investiția de timp pentru a deveni specialist SEO este o parte esențială a unui plan de marketing de succes.
Când citești acest articol, este posibil să îți schimbi cariera, sau poate ești un marketer digital sau tradițional care dorește să învețe mai multe.
În orice caz, primul lucru pe care îl cunoaște orice specialist SEO, este că SEO înseamnă ”optimizare pentru motoarele de căutare”.
SEO este practica de a crea conținut menit să crească cantitatea și calitatea către website-ului dvs. prin intermediul rezultatelor organice pe motoarele de căutare.
Motoarele de căutare au ”crawlers”, care scanează paginile website-ului dvs. și le organizează pe ale dvs. și pe altele pe un SERP (pagina cu rezultate ale motorului de căutare).
Practicarea SEO presupune înțelegerea regulilor algoritmului motorului de căutare pentru a vă asigura că postările dvs. se ridică în topul rezultatelor organice.
Cum devii un specialist SEO
Un specialist SEO poate veni din diferite domenii. În funcție de motivația acestuia, el poate veni din economie, antreprenoriat, marketing, publicitate, drept, filosofie… În altă ordine de idei, acesta poate veni din orice domeniu de activitate.
Poate că dorește să facă din serviciile SEO o carieră, sau poate doar dorește acumularea de noi informații adiționale corelate la activitatea sa de bază.
Acesta poate fi autodidact, sau poate urma unele cursuri SEO de formare, oferite de către diferite agenții sau persoane specializate în acest domeniu de activitate.
Există diferite modalități de formare a unui specialist SEO. Poate fi un blog specializat în acest sens sau un tutorial video pe o platformă online, cum ar fi Youtube.
De asemenea, există și forumuri dedicate. Acolo se întâlnesc diferiți specialiști din domeniu și fac schimb de informații și experiență.
În esență cel mai potrivit este consultarea unui blog SEO a unei companii care oferă soluții și servicii SEO. Cel mai potrivit indicator pentru acest domeniu este experiența.
Citește, citește și iar citește
Aceasta este provocare cea mare a unui specialist SEO. Fiind un domeniu în continuă schimbare, a fi la zi cu actualizările de referință reprezintă un punct esențial.
Motoarele de căutare sunt mereu în schimbare.
Se poate schimba modul de funcționare a algoritmilor în fiecare zi. Se fac mereu îmbunătățiri ale acestora.
Astfel, pentru obținerea unor rezultate în domeniu, documentarea la zi este obligatorie. Fie că îți place sau nu, cititul reprezintă a activitate de bază a unui specialist SEO.
Obține o pauză
Deși poate părea confuz, aceasta este o necesitate. Ca orice activitate desfărșurată de om, se poate ajunge la un moment de repetivitate și monotonie.
În acest context conținutul tău nu doar că devine obositor, dar poate deveni și repetitiv. Ori, originalitatea reprezintă prima caracteristică a unui conținut de calitate.
O pauză îți aduce forțe noi și proaspete pentru activitățile tale SEO.
Tu știi ce funcționează mai bine pentru tine, prin urmare organizează-ți pauza așa cum găsești mai potrivit pentru tine. Nu uita ”creativitatea nu o găsești, tu o descoperi și o întreții”.
Fii atât analitic, cât și creativ
Pentru mulți, spiritul analitic și cel creativ nu se prea ”pupă”. Pentru un specialist SEO asta devine deviza activității sale.
SEO, este un câmp unic care îmbină în mod perfect conținutul creativ cu cerințele unui algoritm al motorului de căutare.
Un specialist SEO scrie conținut cu o abordare de marketing în două puncte.
El trebuie să facă apel atât la oameni, cât și la motoarele de căutare. Prin urmare există două calități ale unui specialist SEO.
Dezvoltatorul și marketerul. Dezvoltarea website-urilor îmbunătățește ”crawlabilitatea” paginilor web, cât și promovarea web.
În timp ce aspectul de digital marketing face ca legăturile, titlurile și dicția să fie mai prietenoase cu SEO.
Oricine poate deveni un specialist SEO
Nu este greu să devii un specialist SEO, cu puțină practică. Oricine poate învăța cum să folosească algoritmii motoarelor de căutare în mod eficient, indiferent dacă are o diplomă în marketing digital sau în informatică.
Indiferent dacă te afli într-un moment de tranziție în cariera ta, sau la începutul vieții profesionale, influența SEO este ușor de învățat. Dar ea devine vitală pentru cineva care are o strategie de SMM (Social Media Marketing).
Fără o campanie SEO, sau ajutorul unui specialist SEO, o strategie SMM poate aduce niște costuri suplimentare. Puteți apela la serviciile noastre prin intermediul paginii de contact.
Deveniți un specialist SEO și obțineți cât mai multe click-uri pentru compania sau clientul dvs. Important este să învățați în primul rând partea de optimizare SEO on-page, adică partea tehnică a unui website. Încercați să rezolvați eventualele probleme găsite pe website. Pentru mai multe detalii, citiți Audit SEO, cu Google Chrome.
Ce servicii SEO îți poate oferi un specialist SEO?
Fiie că este un freelancer sau un angajat al unei companii SEO, sau a unei agenții de marketing digital, un specialist SEO poate oferi diferite servicii SEO.
Când apelezi la un specialist SEO este binevenit să ai o strategie de marketing online pentru compania sau afacerea ta.
În acest caz, serviciile SEO vor veni în ajutorul implementării strategiei.
În lipsa unei strategii, serviciile SEO pot fi primul pas. Dar în acest caz trebuie să te înarmezi cu multă răbdare.
Campania SEO este întotdeauna pe termen lung. Așa că fii pregătit să nu culegi rezultatele mâine sau într-o săptămână.
Un specialist SEO îți poate livra câteva componente ale unei campanii SEO.
Dar este recomandat să ai acțiuni direcționate integrat, pe toate direcțiile. Astfel un specialist SEO îți poate oferi următoarele servicii:
- o strategie de cuvinte cheie;
- audit SEO;
- optimizare on-page și off-page;
- link building;
- consultanță SEO înainte de a crea un site;
- consultanță SEO pentru migrarea site-ului pe altă platformă;
- analiza concurenței în mediul online.
Momentul cel bun pentru a apela la un specialist SEO nu există. Bineînțeles, este binevenit să apelezi la un specialsit SEO până la crearea unui website de prezentare sau a unui magazin online.
Este mai ușor să construești de la zero cu ajutorul unui specialist.
Dar nu trebuie să fii dezamăgit dacă ai lansat deja un website fără să fi auzit de SEO.
Indiferent de vechimea unui website, este bine să îl optimizezi pentru motoarele de căutare.
Cu cât apelezi din timp la un specialist SEO, cu atât faci economie de timp și bani, profitând de pe urma rezultatelor unei campanii SEO.
This Post Has 0 Comments