Magazine online, 4 strategii SEO pentru creșterea traficului organic. Cum vă promovați afacerea din online într-un mod care să genereze plus valoare.
S-ar putea să fi investit deja bani pe rețele de socializare ca Facebook ori Instagram.
Sau poate că ați mers și mai departe, cheltuind pentru reclame plătite (PPC). După un scurt ciclu de campanii plătite, sunteți cu adevărat mulțumit de rezultate?
Este eficientă pentru menținerea creșterii traficului pe termen lung?
Aplicarea unor strategii de optimizare SEO pe website-urile dvs. de magazine online vă poate ajuta.
Îmbunătățiți poziția website-ului. Conduceți traficul și vânzările pe termen lung, fără să vă coste un ban.
Iată patru tactici eficiente de implementat pe website-ul dvs. Acestea sunt recomandate chiar de un specialist SEO:
1. Cercetare bazată pe produse cheie din magazine online
Afișați toate produsele și categoriile de pe website-urile dvs. de magazine online. Adăugați o listă de intenții pe care potențialii dvs. cumpărători le-ar avea.
De exemplu, administrați un website ce vinde echipamente de monitorizare pentru bebeluși.
Publicul țintă va dori să cunoască prețul, siguranța sau calitatea sunetului monitoarelor dvs.
Acest lucru vă va oferi o idee despre ce cuvinte cheie doriți să clasificați. Astfel, vă puteți ”scufunda” în cercetarea dvs. din acel punct.
Iată trei instrumente care sunt recomandate pentru a fi utilizate:
1. Google Keyword Planner
Google Keyword Planner este instrumentul esențial de cercetare a cuvintelor cheie. Vă afișează idei de cuvinte cheie sau volume medii lunare de căutare.
Oferă date despre volumul de cuvinte cheie în funcție de locație, tendințe și dispozitive.
2. Amazon
Amazon este unul dintre cele mai mari motoare de căutare din categoria de magazine online. 54% din căutările de produse au loc pe Amazon.
Este important să începeți căutarea pe Amazon, utilizând cuvinte cheie de bază.
Cuvintele cheie de bază trebuie să definească oferta dvs. Acest lucru vă va ajuta să găsiți cuvinte cheie relevante căutate de alți utilizatori.
Vă recomandăm să parcurgeți și un articol despre densitatea cuvintelor cheie.
3. Ahrefs
Ahrefs este un instrument care oferă o mulțime de informații valoroase asupra performanței website-ului dvs.
Un alt punct forte se referă la aflarea cuvintelor cheie folosite de concurenții dvs.
Folosind funcția ”Organic Keyword” de pe Ahrefs, puteți vedea toate celelalte cuvinte cheie.
Observați care sunt cele ce se clasează în prezent pe pagină. În acest mod, le puteți integra în cercetarea de cuvinte cheie.
2. Optimizări pe pagină pentru produse și categorii
Optimizare SEO pe pagină este o tactică esențială pentru paginile web individuale. În acest mod, se pot clasa mai sus în paginile cu rezultatele căutării Google.
În final, câștigați mai mult trafic organic și oportunități de înaltă calitate.
Elementele fundamentale care ar trebui optimizate pentru website-urile de magazine online includ:
- etichete de titlu;
- structura URL-ului;
- descrierea meta;
- H1;
- imagini.
Aceste elemente se vor baza îndeaproape pe cercetările anterioare de cuvinte cheie.
Veți dori să vă asigurați că ați efectuat o activitate eficientă pentru acea parte. Optimizați pagini și categorii de produse pentru website-uri de magazine online.
Este înțelept să aveți numele și descrierile produselor optimizate cu ajutorul cuvintelor cheie potrivite.
Evitați duplicarea numelor în produse, categorii sau filtre de căutare. Astfel, Google nu le va pune să concureze între ele pentru clasamentul paginilor.
Google a precizat că descrierile meta nu sunt un factor de clasare. Însă, este extrem de benefic pentru website-urile de magazine online să prezinte o descriere optimizată.
Aceasta atrage utilizatorii să dea click pe pagina dvs.
3. Schema markup pentru paginile de produse din magazine online
Schema markup va prezenta pagina cu fragmente bogate ce conțin informații suplimentare în rezultate.
Studiile arată că paginile de produse cu fragmente bogate pot crește CTR cu 677%. De asemenea, pot conduce cu 20-40% mai mult trafic decât paginile fără ele.
Există sute de tipuri, proprietăți și valori de enumerare în scheme. În special pentru magzine online, veți dori să căutați oportunități de marcare.
Zonele de interes se referă la produs, disponibilitatea acestuia, prețul, recenziile și evaluările.
4. Conținut și optimizare SEO în magazine online
Conținutul și optimizarea SEO sunt strâns legate între ele. Nu pot fi separate, deoarece printre cei mai importanți factori de clasare se află relevanța conținutului.
Pe scurt, ambele sunt necesare pentru ca website-ul dvs. să se clasifice bine în SERP-uri.
Cum abordăm crearea de conținut pe website-urile de magazine online? Este necesară finalizarea unei cercetări minuțioase a cuvintelor cheie.
Scrieți și structurați o copie de calitate, funcțională, educativă și relevantă pentru pagina la îndemână.
Evitați să vă concentrați în totalitate asupra produsului. Construiți încredere și loialitate, oferind cititorilor (cumpărători potențiali) o experiență pozitivă.
Produsele dvs. nu sunt de la sursă? Evitați copierea acelorași descrieri de produse utilizate pe website-ul producătorului.
În caz contrar, Google va clasifica întotdeauna producătorul inițial.
Creați întotdeauna un conținut unic pentru a evita duplicarea.
This Post Has 0 Comments